همیشه برای شروع یک کار اینترنتی همین لحظه بهترین زمان شروع است، یعنی هر زمان شروع کنید دیر نیست طراحی سایت فروشگاهی گامی به سوی پیوستن به جامعه ی بزرگ کسب و کار های اینترنتی است، زیرا هر فردی بدون داشتن مهارت خاصی قادر به شروع یک بیزینس قدرتمند با هزاران مشتری حاضر در اینترنت خواهد بود. اما برای شروع کار شما نیاز به یک سایت فروشگاهی استاندارد دارید، این روزها در اینترنت با فروشگاه های زیادی مواجه می شوید که به عرضه ی محصولات مختلف خود پرداخته اند اما باید بدانید که سایتهای فروشگاهی هم از اصولی پیروی می کنند که نقش بسزایی در موفقیت و شکست یه کسب و کار خواهند داشت. شرکت اینتن می تواند ادعا کند که بهترین طراحان را در زمینه ی ساخت و طراحی سایت فروشگاهی دارد.

طراحی سایت-اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

مهمترین موارد برای طراحی سایت فروشگاهی

اولین و اصولی ترین نکته برای شروع طراحی سایت فروشگاهی ایده و نام دامنه است، نام دامنه ی شما نام فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود، پس در انتخاب آن دقت لازم را به کار ببرید. دامنه و هاست خود را از شرکت میزبانی معتبری خریداری کنید تا مشکلی برای بارگذاری سایت نداشته باشید و یا به دلیل کمبود منابع شرکت میزبان، سایت دچار کندی بارگذاری نشود. این دو اصل در شروع کار مهم و اساسی است. همیشه شروع کسب و کار و تجارت الکترونیک کار سختی است و از بسیاری جهات نیازمند اتخاذ تصمیمات و اقدامات هماهنگ و حساب شده است، مرحله ی بعد راه اندازی پلتفرم فروشگاه آنلاین است که شما می توانید آن را به تیم حرفه ای اینتن واگذار نمایید تا با استفاده از اصول استاندارد و متخصصین ، فروشگاهی قدرتمند با ویژگی های منحصر به فرد مطابق با سلیقه ی خودتان به شما تحویل دهند.

 

طراحی سایت-اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

چالش های طراحی سایت فروشگاهی

فروش آنلاین یک تجربه ی ارزشمند است که به شما روحیه ی کارآفرینی خواهد داد و راهی جدید برای ایجاد شغل و رشد فردی یا گروهی است. در شروع و ادامه ی راه با چالش هایی مواجه خواهید شد شما باید اصول تجارت الکترونیک را بیاموزید. یکی از نکاتی که در شروع کار جهت طراحی سایت فروشگاهی با آن مواجه هستید مشخص نمودن محصول یا محصولاتی است که می خواهید به فروش برسانید، این بخش با عنوان چالش برانگیز ترین قسمت شروع یک کسب و کار آنلاین در تمام دنیا مطرح است. دوم، نام تجاری مشخصی برای خود تعیین کنید. نام تجاری و یا برند در حقیقت بخش مهمی از ارتباط و تداوم ارتباط شما با مشتریان است. ایجاد اعتماد زمانی صورت می پذیرد که شما از ابتدا در طراحی سایت فروشگاهی تان راههای ارتباطی مشخصی قرار دهید. دقت نمایید که مشتریان اگه راه ارتباطی مشخص و مناسبی با شما نیابند به سوی رقبایتان خواهند رفت و این امر در طولانی مدت منجر به شروع شکست کسب و کار شما خواهد شد. اگر می خواهید سایت فروشگاهی مدرن و کارا با ویژگی های منحصر به فرد و قدرتمندی داشته باشید و هیچ اطلاعی از نحوه ی کار ندارید پیشنهاد می کنم با تیم طراحی سایت فروشگاهی اینتن تماس بگیرید. این تیم با تجربه ای تقریبا به ده سال در زمینه ی طراحی سایت فروشگاهی نیازهای صنعت های مختلف را درک نموده و با توجه به ارزش کاربران در تداوم کار سایت از آخرین و کارا ترین متد های طراحی سایت بهره می برند.

 

طراحی سایت-اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

طراحی سایت فروشگاهی تخصصی توسط تیم اینتن

ساخت وب سایت فروشگاهی با قیمت مناسب توسط شرکت اینتن این امکان را برای شما فراهم می آورد که خیلی زود وارد دنیای وسیع اینترنت شوید و به راحتی کسب و کار خود را شروع نمایید. همچنین این امکان برایتان فراهم می شود که به سرعت نرخ بازدید سایت خود را بالا ببرید و این تعداد بازدید کننده را به کاربر دائمی و مشتری تبدیل کنید. اغلب افراد خدمات را (برای دسترسی آسان و راحت )در اینترنت جستجو می کنند اغلب این افراد به دنبال رفع نیاز هایشان به اینترنت پناه می برند و این بستر مناسب ترین بستر برای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم با سرویس یا محصولات و خدمات شما است. در طراحی وب سایت فروشگاهی توسط تیم اینتن همواره راهکارهایی برای توسعه ی وب و افزایش بازدید از سایت لحاظ می شود.

 

طراحی سایت-اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

اصول طراحی سایت فروشگاهی

سایت های فروشگاهی پیکربندی سنگینی دارد بنابراین طراحی این نمونه سایت توسط یک تیم خبره و ماهر از ضروریات است بسته به زبانی که برای برنامه نویسی و ساخت فروشگاه خود انتخاب کرده اید می توانید قابلیت های مختلفی برای فروشگاه خود در نظر بگیرید، یکی از اصول ساخت و طراحی وب سایت فروشگاهی ایجاد دسته ها و صفحات محصول متنوع است. در تمام صفحات لازم است نام تجاری و طراحی مناسب قید شود این دو مورد از عناصر مهم برای موفقیت سایت است که نباید از قلم بیفتد. نکته ی مهم دیگر که حتما باید در سایت های فروشگاهی روشن شود نحوه ی پرداخت وجه و زمان رسیدن محصول به دست مشتری است، بنابراین می توانید از دو امکان پرداخت در محل و یا درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کنید به هر صورت این دو مورد حتما باید در سایت شما شفاف سازی شود. زمانی که یک فروشگاه اینترنتی حاضر می شود لازم است از قابلیت های قدرتمند و کاربردی برای ورود به دنیای بزرگ اینترنت برخوردار باشد برای این کار لازم است با بازاریابی مشتریان را به فروشگاه خود هدایت کنید برای این امر می توانید از سئو و sem استفاده کنید. این دو از ابزارهایی است که برای افزایش بازدید به سایت کمک می کند.

 

طراحی سایت-اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

نرخ طراحی سایت فروشگاهی توسط تیم اینتن

در بحث هزینه ی ساخت همه ی سایتها، امکانات موضوعی تاثیر گذار است. با توجه به این که سایت شما با چه زبانی نوشته شده است و یا چه ویژگی هایی دارد قیمت آن متفاوت است. شما برای اطلاع از نرخ طراحی سایت فروشگاهی فرم سفارش طراحی سایت را پر کنید تا کارشناسان فنی پس از بررسی امکاناتی که برای سایت مشخص کرده اید ،هزینه ی ساخت سایت را برایتان محاسبه کنند. تیم قدرتمند اینتن با آدرس اینترنتی inten.asia متشکل از کارشناسان فنی و طراحان وب سایت همواره جهت مشاوره و راهنمایی در خدمت هموطنان عزیز هستند تا با استفاده از تجربیات و دانش خود این امر را پس از محاسبه ی دقیق به اطلاع شما برسانند. تعرفه ی ساخت وب سایت آماده با توجه به همین امکانات محاسبه می شود امکاناتی نظیر سئو مناسب و یا پشتیبانی آنلاین و ویژگی های سایت و..که شما در هنگام سفارش سایت خود مشخص می نمایید.