ساخت وب سایت آماده از دیگر خدماتی است که شرکت اینتن به منظور ارائه خدماتی مشتری محور در اختیار کاربران متقاضی وب سایت قرار داده است. وب سایت آماده از تمام مزایای سایت های بین المللی که لازمه ی حضور و رقابت در عرصه اینترنت، دارا بودن ویژگی هایی موازی با نیاز کاربر است؛ برخوردار می باشد. وب سایت آماده و طراحی شده توسط شرکت اینتن مطابق با استانداردهای روز دنیا دارای تمام ویژگی های یک سایت تجاری و شخصی و تخصصی است .و شما با مراجعه به آدرس اینترنتی  inten.asia  می توانید از نمونه های مختلف این وب سایتها دیدن نمایید.

 

طراحی سایت-ساخت وب سایت آماده توسط شرکت اینتن

 

وب سایت آماده

اغلب افراد تمایل دارند که سایتی منحصر به فرد داشته باشند، به همین دلیل تمایل دارند سایت خود را مطابق با سلیقه شخصی شان سفارش دهند. ما به شما اطمینان می دهیم در تمام موارد وب سایتهای آماده ی ما کاملا منحصر به فرد هستند و در ساخت سایت ها تمام موارد مربوط به نما و ویوی سایت که ویترین کار و حرفه ی شماست؛ اصول طراحی استاندارد رعایت شده است. طراحی سایت هایی حرفه ای با قالب آماده تخصص تیم حرفه ای اینتن است که این نمونه سایت ها را در قالب وب سایت آماده برای سهولت کار کاربرانی که زمان برایشان مهم است تهیه نموده و در اختیارشان قرار داده است. راه اندازی این سایتها نیاز به دانش فنی زیادی ندارد و از همان لحظه ی پرداخت سایت در اختیار شما قرار می گیرد، این نمونه سایت ها فاقد نقص و ایراد هستند و امکانات گسترده ای برای توسعه ی آنها دراختیارتان قرار می گیرد در طراحی وب سایت آماده چینش و جای گذاری المانها به شیوه ای است که افراد به سایت جذب می شوند. آیا به عنوان یک شخص حرفه ای تمایل دارید سایت شما در مرورگر ها و دستگاه های مختلف متفاوت باشد؟ اصولی که ما در طراحی وب سایت آماده به کار می بریم می تواند این امر را ممکن سازد.

 

طراحی سایت-ساخت وب سایت آماده توسط شرکت اینتن

 

خصوصیات مهم وب سایت آماده

اینتن، وب سایت آماده ی داینامیک و یا یک طرح هیبرید که هر کدام قابلیت استفاده برای امور مختلف را دارد، تهیه نموده تا کاربران براساس نیاز خود آنرا تهیه کنند این سایتها به صورتی طراحی شده است که در تمام ابعاد مانیتورها فراخوانی مناسبی داشته باشد. وب سایت آماده دارای یک مجموعه عرض (قابلیت های تعریف شده برای وب سایت) هستند که موجب می شود تغییر اندازه مرورگر و یا مشاهده ی آن بر روی دستگاه های مختلف یکسان باشد. اینتن در طراحی سایت آماده به شیوه ای این امکان را برای سایتهای تخصصی فراهم آورده که در تمام دیوایس های مختلف سایت به صورت ریسپانسیو و ثابت بدون تغییر به نمایش درآید و این امر در گوشی های هوشمند نیز صادق است. وب سایت های آماده سازگار از نظر نمایش داده های رسانه ای برای اندازه ها در دستگاه خاص، نظیر مانیتورهای کوچک و تلفن همراه، نمایش داده می شوند. این وب سایت ها پاسخگو و واکنش گرا به جهت نمایش اطلاعات رسانه ای برای کنترل و طراحی و محتوای سایت بهترین نمونه سایت ها برای مرورگر و یا دستگاه مقیاس پایین محسوب می شود.

 

طراحی سایت-ساخت وب سایت آماده توسط شرکت اینتن

 

وب سایت آماده برای کسب و کار های اینترنتی

ساخت انواع وب سایت آماده توسط شرکت اینتن برای کسب و کارهای اینترنتی یکی دیگر از افتخاراتی است که این شرکت به خود اختصاص داده است. با توجه به اینکه تمام مبحث طراحی وب سایت به قابلیت استفاده از آن ختم می شود، کاربران وب سایت متغیر های مختلفی را برای کارا بودن سایت در نظر می گیرند این امر در سایت هایی که برای کسب و کار های اینترنتی طراحی می شود بیشتر به چشم می خورد، در ساخت وب سایت های آماده توسط شرکت اینتن، اختلاف پتانسیل مواردی از قبیل وضوح صفحه، انتخاب مرورگر، تعداد مرورگر، نوار ابزار اضافی در مرورگر (تاریخچه،نشانک ها و…)، سیستم عامل و سخت افزار، لحاظ می شود. این موارد در کسب و کار های اینترنتی به دلیل کثرت مخاطب و نیاز سایت بسیار حائز اهمیت است. در سایتهای تخصصی سایت آماده به شما پیشنهاد می شود به این دلیل که این سایت به جهت قابلیت های مختلف نمایشی منجر به فراهم آوردن امکان استفاده از سایت در صفحات متعدد با ابعاد مختلف را دارد به شیوه ای که تمام امکانات برای کاربر به نمایش درآید و در دسترس قرار گیرد.

 

طراحی سایت-ساخت وب سایت آماده توسط شرکت اینتن

 

ساخت وب سایت ارزان و آماده

ساخت وب سایت آماده با قیمت مناسب توسط شرکت اینتن این امکان را برای شما فراهم می آورد که خیلی زود وارد دنیای وسیع اینترنت شوید و به راحتی کسب و کار خود را شروع نمایید. همچنین این امکان برایتان فراهم می شود که به سرعت نرخ بازدید سایت خود را بالا ببرید و این تعداد بازدید کننده به کاربر دائمی و مشتری تبدیل شود. اهمیت استفاده از وب سایت آماده در این است که افراد اغلب خدمات را (برای دسترسی آسان و راحت ) در اینترنت جستجو می کنند. اغلب این افراد به دنبال جواب سوالاتشان و رفع نیازهایشان به اینترنت پناه می برند و این بستر مناسب ترین بستر برای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم با سرویس یا محصولات و خدمات شما است. پیدا کردن مشتری جدید برای سایت منجر به سود بالا نیز می شود. این امر در وب سایتهای آماده در نظر گرفته شده که سایتها پذیرای نرخ بازدید کننده ی بالایی باشند و این موضوع به دلیل قابلیت های این نوع سایت ها می باشد.

 

طراحی سایت-ساخت وب سایت آماده توسط شرکت اینتن

 

نرخ ساخت وب سایت آماده

در بحث هزینه ی ساخت همه ی سایتها، امکانات موضوعی تاثیر گذار است. با توجه به این که یک سایت مانند بروشور و کاتالوگ عمل می کند و معرف شما در اینترنت به کاربران است لازم است قابلیت هایی داشته باشد مناسب با نیاز سایت. تیم کارشناسان فنی و طراحان وب سایت اینتن همواره جهت مشاوره و راهنمایی در خدمت هموطنان عزیز است تا با استفاده از تجربیات و دانش خود این امر را پس از محاسبه ی دقیق به اطلاع شما برساند. تعرفه ی ساخت وب سایت آماده با توجه به همین امکانات محاسبه می شود امکاناتی نظیر سئو مناسب و یا پشتیبانی آنلاین و ویژگی های سایت و..که شما در هنگام سفارش سایت خود مشخص می نمایید. این امر را یادآور شویم تیم اینتن با هر امکان مالی که افراد دارند می تواند خدمات گسترده و مناسبی را برای حضور در عرصه ی وب در اختیارشان قرار دهد و این قیمت مناسب تاثیری در کیفیت کار ندارد بلکه خدمتی است که شرکت اینتن آن را وظیفه ی خود می داند تا سهمی در روند موفقیت کسب و کار ها داشته باشد.