هزینه طراحی سایت همیشه میزان قابل توجهی است به نوعی امروزه هزینه طراحی سایت در بازار پرسودای مجازی بالا رفته است اما اگر به دنبال هزینه طراحی سایت ارزان قیمت هستید؛ و می خواهید با صرف کردن هزینه پایین تری، نسبت به دیگر شرکت هایی که در زمینه طراحی سایت فعال هستند، سایت خود را طراحی کنید ادامه مطلب پایین را بخوانید.

هزینه طراحی سایت ارزان

امروزه شرکت های بسیاری اقدام به طراحی سایت تخصصی خود می کنند. همچنین افراد بسیاری برای ورود به بازار کسب و کار آنلاین به فکر طراحی یک سایت خرید و فروش محصول مورد نظرشان هستند. در این میان به خاطر اینکه بازار طراحی سایت یک بازار بکر و دست نخورده است و مورد استقبال زیادی قرار گرفته، سوداگران بسیاری نیز وارد این بازار شده اند. به همین خاطر هزینه های طراحی سایت نسبت به میزان استاندارد واقعی خود، بی جهت رشد کرده و در حقیقت دچار یک حباب کاذب قیمتی شده است. شرکت طراحی سایت اینتن جهت مبارزه با این سوداگری و با بهره بردن از طراحان متخصص همواره سعی کرده تا با قیمتی پایین محصول مناسبی را در اختیار خریداران و کارفرمایان خود قرار دهد. طراحی سایت یک امر تخصصی است و نیاز به دانش بالایی دارد. به همین خاطر یافتن یک طراح با تجربه در این بازار سوداگرانه کار سختی است که اغلب کارفرمایان را دچار مشکل کرده است.

 

طراحی سایت-هزینه طراحی سایت ارزان در اینتن

ویژگی های طراحی وب سایت در شرکت اینتن

اینکه شما بخواهید با قیمتی ارزان طراحی سایتی را انجام دهید و با کم گذاشتن در نحوه طراحی هزینه های جاری را کم کنید، امر پسندیده ای نبوده و مورد تایید مدیریت تیم طراحی اینتن نیز نیست. ما در اینتن همواره سعی بر این داریم که بهترین امکانات و به روز ترین خدمات را با هزینه ای معقول و نه ارزان در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. از جمله خدمات و ویژگی هایی که در اینتن به آن تاکید داریم به شرح زیر است:

  • طراحی وب سایت بر اساس استانداردهای روز دنیا
  • طراحی وب سایت بر اساس اصول سئو
  • استفاده از طراحی های گرافیکی مناسب و اختصاصی
  • ارائه کردن کلاس ها و فیلم های آموزشی مناسب برای آشنایی شما با نحوه مدیریت سایت
  • پشتیبانی مناسب در زمان تحویل وب سایت و پس از آن
  • ایجاد امکان توسعه سایت در زمان آینده
  • ارائه کردن سیستم مدیریت محتوا با کاربری ساده
  • برای اینکه با حدود قیمت و هزینه طراحی سایت در شرکت اینتن آشنا شوید به طور مختصر به چند نوع سایت پرکاربرد پرداخته و هزینه های جاری و ویژگی های طراحی هر وب سایت را شرح می دهیم.

 

طراحی سایت-هزینه طراحی سایت ارزان در اینتن

 

هزینه طراحی سایت شرکتی

امروزه شرکت های بسیاری وجود دارند که برای ارائه بهتر خدمات به کارفرمایان خود اقدام به طراحی سایت می کنند. با طراحی سایت این امکان برای شرکت ها فراهم می شود که بتوانند پا به بازار جهانی و مبتنی بر فضای مجازی بگذارند. سایت های شرکتی باید به شکل یک شناسنامه معرف محصولات آن شرکت و خدمات ارائه شده توسط آن شرکت باشد. باید بتواند اطلاعات لازم درباره شرکت را در اختیار کارفرمایان بگذارد و به آنها کمک کند تا بتوانند بهتر و ساده تر با شرکت ارتباط برقرار کنند. هزینه طراحی سایت شرکتی با ویژگی هایی که عنوان شد، در شرکت اینتن حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان است. اصولی که در طراحی سایت های شرکتی در اینتن به آن پرداخته می شود، مطابق با استانداردهای جهانی بوده و با استفاده از طراحان تخصصی انجام می گیرد. طراحی دو زبانه برای برقراری ارتباط با کاربران انگلیسی زبان و به صورت ریسپانسیو از ملزومات طراحی سایت برای شرکت ها است.

 

طراحی سایت-هزینه طراحی سایت ارزان در اینتن

 

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

امروزه کسب و کارهای بسیاری برای عرضه و فروش محصولات خود از فروشگاه های مجازی استفاده می کنند. با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی شما می توانید به سادگی محصول تولیدی خود را ارائه کرده و آن را به فروش برسانید. فروشگاه های مجازی به این خاطر که امکان ارتباط راحت تر و پیشرفته تری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد، امروزه دارای برتری های منحصر به فردی نسبت به فروشگاه های حقیقی است. هزینه طراحی سایت فروشگاهی در شرکت طراحی سایت اینتن در حدود چهار میلیون تا پنج میلیون تومان است. اینکه چرا هزینه طراحی سایت های فروشگاهی نسبت به سایت های شرکتی بالاتر است هم دلایل مشخصی دارد. از جمله اینکه پشتیبانی و نحوه طراحی وب سایت های فروشگاهی تفاوت بسیاری با سایت های شرکتی داشته و ملاک های زیادی در طراحی فروشگاهی وجود دارد که باید به آن پرداخته شود.
دارا بودن یک طراحی ساده که به راحتی نیز بتوان از آن استفاده کرد مهمترین ملاک در طراحی سایت فروشگاهی است. همچنین در طراحی های فروشگاهی باید از تصاویر گرافیکی خوبی استفاده کرده و اصول سئو را به درستی رعایت کرد. این موضوع روی دیده شدن سایت و میزان فروش آن تاثیر مستقیم خواهد داشت. در طراحی فروشگاهی صفحه اول سایت مثل ویترین فروشگاه می ماند و باید ویژه ترین محصولات و خدمات ارائه شده در این صفحه قرار گیرد. متخصصان ما در شرکت طراحی سایت اینتن با تجربه ای که دارند بهترین ها را به شما عرضه خواهند کرد.

 

طراحی سایت-هزینه طراحی سایت ارزان در اینتن

 

هزینه طراحی سایت فروش کتاب

فروش کتاب از طریق فضای مجازی و به صورت اینترنتی مدتی است که مورد توجه فروشگاه های بسیاری قرار گرفته است. این وب سایت ها که تشابه بالایی با سایت های فروشگاهی دارند، همواره سعی می کنند تا با ارائه خدمات مناسب فرهنگ خرید کتاب به صورت اینترنتی را در کاربران خود جا می اندازند. ویژگی های منحصر به فردی که در طراحی سایت های فروش کتاب باید در نظر گرفته شود موارد زیر است:
ارائه طبقه بندی مناسب برای کتاب های متفاوت و بر اساس معیارهای متفاوت ( سال انتشار-دسته بندی موضوعی-نویسنده-مترجم و …)
ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی برای خرید کتاب ها و ارائه خدمات پستی مناسب
ایجاد مکانی برای فروش کتاب های الکترونیکی
امکان سفارش کتاب برای کاربران
در طراحی وب سایت های فروش کتاب باید سعی شود که از طراحی های خاص با ظاهری شیک استفاده شود. همچنین لازم است اصول سئو در طراحی این گونه سایت ها رعایت شده و طراحی سایت به شکلی بهینه و اصولی انجام گیرد. هزینه طراحی سایت های فروش کتاب نیز درست مثل دیگر سایت های فروشگاهی بین چهار تا پنج میلیون تومان خواهد بود. شرکت اینتن با ارائه خدمات مناسب و استفاده از با تجربه ترین طراحان در زمینه طراحی و پشتیبانی سایت سال ها فعال بوده و همواره سعی داشته تا رضایت مشتریان خود را کسب کند. افتخار ما ارائه خدمات ارزان به شما و با بهترین کیفیت است.

 

طراحی سایت-هزینه طراحی سایت ارزان در اینتن