امروزه علاوه بر رونق کسب و کارهای الکترونیکی یا تجارت الکترونیکی، کسب و کارهای تجاری و شرکتی نیز نیاز به تبلیغات و بازاریابی در حوزه وب و فضای مجازی دارند. تیم هایی که طراحی یک سایت معروف و پربازدید را انجام می دهند هدفشان بالا بردن درآمد آن شرکت و یا برند است. به همین دلیل اگر می خواهید در حوزه کسب و کار خود موفق باشید باید به فکر طراحی سایت و آغاز تبلیغ و بازاریابی از طریق وب سایت خود باشید. اما طراحی سایت را به چه کسی باید سپرد؟ یا اینکه بهترین تیم طراحی یک سایت معروف باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟ و ملاک های یک شرکت و یا برند معروف برای انتخاب تیم طراحی سایت خود چه چیزهایی است؟ پاسخ تمامی این سوالات و همچنین ویژگی سایت های معروف را ارزیابی می کنیم.

 

طراحی سایت-بهترین تیم طراحی سایت های معروف

تیم ماهر طراحی یک سایت معروف:

بعد از اینکه تصمیم گرفتید برای کسب و کار خود وب سایتی طراحی کنید، نیاز به تیم ماهر و خلاقی دارید تا این ایده را اجرایی کند. نکته ایی که در اینجا باید توجه داشته باشید این است که نباید در هنگام انتخاب تیم طراحی وب سایت عجله کنید و با تحقیق درباره بهترین تیم های طراحی وب سایت، آن را انتخاب نمایید. انتخاب شرکت طراحی سایتی که بتواند تمام خواسته های مشتریان را اجرایی کند در اولویت است. پس قبل از بستن قرارداد حتما شرایط و ضوابط کار را با تیم طراحی سایت در میان بگذارید. تیم طراحی سایتی که با سابقه باشد و به خواسته های مشتریان و کاربران خود احترام بگذارد، بدون شک از لحاظ فنی و اجرایی نیز دارای استانداردهای قابل قبول است. اگر در موتورهای جستجو عنوان بهترین تیم طراحی وب سایت را جستجو کنید با نام های آشنا و معروف مواجه خواهید شد که می توانید به آنها اعتماد کنید. چرا که این تیم ها طراحی سایت های معروف و بزرگ را بر عهده داشته اند.

 

طراحی سایت-بهترین تیم طراحی سایت های معروف

نکات کلیدی در انتخاب تیم طراحی یک سایت معروف:

برای اینکه تاییدیه نهایی انتخاب تیم طراحی وب سایت را در ذهن خود داشته باشید، حتما نمونه کارها را مورد بررسی قرار دهید. تیم های مطرح و بزرگ طراحی سایت همیشه نمونه کارهای خود را در معرض دید بازدید کننده ها قرار می دهند. اینگونه دست مشتریان را برای تایید و یا عدم تایید بر اساس نمونه کارهای خود باز می گذارند. همچنین با دیدن نمونه کارهای آنها سبک کاری آنها را مورد ارزیابی قرار می دهید؛ چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ امکاناتی که برای وب سایت قرار می دهند. برای مثال تیم های طراحی سایتی وجود دارند که کارشان فقط محدود به طراحی سایت های کوچک و ساده است. پس اگر سایت شما نیاز به جزییات و امکانات بیشتری دارد باید تیمی را انتخاب کنید که توانایی طراحی سایت های بزرگ و معروف را داشته باشد. بعد از ارزیابی و بررسی این نکات می توانید در مورد تعرفه های طراحی سایت نیز به توافق برسید. شاید طراحی سایت ارزان را در اولویت قرار دهید اما همیشه این ارزان بودن به معنای با کیفیت بودن و به صرفه بودن نیست. پس باید تمامی این موارد را لحاظ کنید. تیمی که با قیمتی مناسب کیفیت را تضمین کند و پشتیبانی سایت را در ادامه به همراه داشته باشد، یک تیم طراحی سایت ایده آل است.

 

طراحی سایت-بهترین تیم طراحی سایت های معروف

متدهای مهم تیم های طراحی یک سایت معروف:

تیم های حرفه ایی و مشهوری که طراحی سایت های معروف را انجام داده اند، اغلب این سایت ها را با پس زمینه و امکانات گسترده طراحی کرده اند. داشتن یک پس زمینه قوی که در طراحی سایت با عنوان صفحه اصلی مطرح می شود در واقع به منزله جذب مخاطب است. سایتی که دارای یک صفحه مرتب و قوی از لحاظ طراحی باشد نیمی از راه را در جذب مخاطبان و بازدید کنندگان خود طی کرده است. استفاده از ui یا رابط گرافیکی کاربر با کیفیت و همچنین طرح های گرافیکی زیبا و جذاب تمامی مواردی است که در طراحی سایت های معروف دیده می شود.
ویژگی بعدی که سایت های معروف داند ارتباطات قوی با کاربر است. یعنی زمانی که کاربر به وب سایت مراجعه می کند، سردرگم نمی شود و به نوعی نظم سایت باعث راهنمایی کاربر برای جستجو در سایت می شود. یا اگر سایت یک سایت تجارت الکترونیکی است به راحتی می تواند در آن خرید کند و با رضایت خاطر سفارشات خود را ثبت نماید. مورد بعدی که در طراحی یک سایت معروف به چشم می خورد انتقاد پذیری و داشتن راه ارتباطی برای ثبت نقطه نظر کاربران است. تیم های طراحی یک سایت معروف از این موارد یک به یک برای هر چه بهتر شدن تیم خود و حتی طراحی حرفه ایی تر سایت ها استفاده می کنند. بهترین تیم طراحی سایت باید ویژگی های مطلوب ذکر شده را دارا باشد.

 

طراحی سایت-بهترین تیم طراحی سایت های معروف

هزینه طراحی یک سایت معروف چقدر است؟

هر شرکتی که در حوزه طراحی سایت کار می کند، تعرفه های متفاوتی را برای طراحی سایت در نظر گرفته است. اما در بعضی موارد برآورد هزینه ها به سایت خود شما بستگی دارد. مثلا اینکه این پروژه چه مدتی به اتمام برسد؟ یا اینکه وب سایت چه امکاناتی داشته باشد؟ اگر وب سایت شما از قبل آماده باشد، مثلا کدهای HTML آن یا طراحی گرافیکی آن تمام شده باشد هزینه ایی که برآورد می شود کمتر است. هزینه وب سایتی که از پایه ساخته شود بسیار متفاوت تر از وب سایتی است که بخشی از آن آماده باشد. آیا وب سایت شما با استفاده از پلتفرمی آماده طراحی می شود و یا از پایه با کدهای HTML و CSS طراحی می شود و اینکه آیا وب سایت شما ریسپانسیو است و مثلا با بوت استرپ طراحی می شود یا به صورت استاتیک و ساده است، تمامی این موارد در برآورد هزینه های طراحی یک سایت معروف دخیل هستند.

 

طراحی سایت-بهترین تیم طراحی سایت های معروف

استراتژی های معروف کردن یک سایت تازه ساخته شده:

بعد از اتمام طراحی سایت توسط یک تیم طراحی خبره، ممکن است این سوال را از خود داشته باشید که چگونه وب سایت را در موتورهای جستجو مطرح کنم؟ یا اینکه چگونه بازدید کننده ها و کاربران وب جذب وب سایت های معروف می شوند؟ پاسخ این سوالات خیلی ساده است، در واقع تمامی این مراحل معروف شدن فقط با سایت سئو شده (seo) امکان پذیر است. تولید محتوایی مناسب و مطابق با استانداردهای موتورهای جستجوی بزرگ مانند google، خیلی سریع سایت شما را در بین وب سایت های پر بازدید قرار می دهد. پس باید تولید محتوای سایت خود را نیز به تیمی بسپارید که تمامی نکات سئو را در درج محتوای سایت رعایت کند. بعد از طی کردن تمامی این مراحل، زمان خیلی کوتاهی طول می کشد تا وب سایت شما در بین سایت های معروف قرار گیرد. زمانی بین ۱۲ تا ۱۶ هفته. فقط کافیست طراحی یک سایت معروف را به تیم های بزرگ طراحی سایت بسپارید و از تولید محتوای با کیفیت استفاده کنید.