در این مقاله قصد داریم پیرامون شرکت های مربوط به طراحی سایت گفت و گو کنیم. شرکت های مربوط به طراحی سایت اغلب با توجه به خدمات متنوعی که در حوزه طراحی سایت انجام می دهند هزینه دریافت می کنند. خدمات می تواند شامل طراحی سایت با استفاده از قالب آماده یا با استفاده از کدنویسی باشد. همچنین تعداد فیچرهای سایت بسیار مهم است. در واقع یکی از علت هایی که تعرفه طراحی سایت متفاوت است بحث نوع خدمات می باشد. با ما همراه باشید تا بیشتر با ویژگی های این شرکت ها آشنا بشویم.
چگونه از میان شرکت های مربوط به طراحی سایت یکی را بر گزینیم؟

تحقیق و بررسی شرکت های مربوط به طراحی سایت

یکی از دغدغه کاربران و مشتریان این است که چگونه از میان شرکت های مربوط به طراحی سایت یکی را بر گزینند؟ در واقع تعداد شرکت های مربوط به طراحی سایت بسیار زیاد است و انتخاب یکی از آنها برای برون سپاری کردن پروژه گاهی به سبب وجود مواردی مانند اختلاف قیمت، زمان تحویل، نوع خدمات، نحوه اجرای قرارداد و پلن های آنها دشوار می شود. در این زمان مشاوره تلفنی رایگان با آنها بسیار واجب می شود. زمانی که شما اقدام به گرفتن مشاوره از این شرکت ها می کنید نسبت به خدمات آنها آگاهی می یابید و به پاسخ بسیاری از سوالات خود پیرامون طراحی سایت خواهید رسید. می توانیم بگوییم با مشاوره تلفنی و استعلام قیمت به یک انتخاب مناسب دست خواهیم یافت که نتیجه ی حاصل از تحقیق و بررسی پیرامون شرکت های طراحی سایت است. اگر بخواهید با تیم اینتن مشاوره تلفنی در مورد طراحی سایت، بازاریابی و مارکتینگ، سئو داشته باشید می توانید با شماره تماس های مندرج در سایت ارتباط برقرار کنید.

نمونه کارهای طراحی سایت

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب شرکت طراحی وبسایت کمک می کند دیدن نمونه کار های آن شرکت است. هر شرکتی نمونه کارهای خود را در صفحه ای به نام نمونه کار به نمایش می گذارد و شما می توانید از طریق بررسی و مقایسه نمونه کارها، یک شرکت را انتخاب کنید. چنانچه بخواهید نمونه کارهای ما را مشاهده کنید می توانید به صفحه نمونه کارهای اینتن مراجعه کنید. در این قسمت تمامی نمونه کارهای اینتن قرار دارد و چنانچه سوالی دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در میان بگذارید.

 

طراحی سایت-شرکت های مربوط به طراحی سایت

قیمت طراحی سایت

عمده ترین بحث در طراحی سایت قیمت طراحی سایت می باشد. شرکت های مربوط به طراحی سایت باتوجه به نوع کاربری سایت شما و فیچر هایی که سایتتان می تواند داشته باشد، هزینه قیمت پیاده سازی سایت شما را اعلام نمایند. در اینتن پلن های مختلفی در خصوص طراحی سایت وجود دارد. اینتن هزینه طراحی سایت را در صفحه تعرفه طراحی سایت قرار داده است. شما می توانید با مراجعه به این صفحه از میزان تعرفه ها اطلاع یابید.

 

طراحی سایت-شرکت های مربوط به طراحی سایت

شرکت طراحی وبسایت اینتن یکی از شرکت های مربوط به طراحی سایت

در تهران شرکت های طراحی سایت زیادی وجود دارد. اینتن یکی از شرکت های طراحی سایت در تهران است که به ویژگی های مهمی از جمله رضایت مشتری، مشتری مداری، پشتیبانی و در دسترس بودن، تخصصی عمل کردن پایبند است. اگر بخواهید پروژه خود را به اینتن بسپارید می توانید از مزایایی چون پشتیبانی و آموزش کار با سایت بهره مند شوید. تیم اینتن که به عنوان یک شرکت طراحی سایت فعالیت می کند، پروژه های دریافتی را در زمان مخصوص و بدون اتلاف وقت آماده خواهد کرد. در اینتن رضایت مشتریان مد نظر است و دموسایت به مشتری نمایش داده خواهدشد. در قسمت تماس با ما می توانید با تیم ما مشاوره داشته باشید و سوالات خود را بپرسید.

طراحی سایت-شرکت های مربوط به طراحی سایت

چگونه شرکت های مربوط به طراحی سایت را بیابیم؟

اگر به دنبال یافتن شرکت های مربوط به طراحی سایت هستید می توانید از طرق زیر آن ها را بیابید:

۱- از طریق جستجو در موتور جستجوی گوگل

اگر به دنبال شرکت های طراحی سایت در مناطق مختلف هستید می توانید از طریق جستجو در گوگل آن ها را بیابید. دقت داشته باشید که می توانید آن ها را از طریق کلملت کلیدی راحت تر بیابید. عباراتی نظیر:

شرکت طراحی سایت در تهران

۲-صفحات اینستاگرام

از طریق اینستاگرام هم می توانید به راحتی یک شرکت طراحی سایت را بیابید کافیست در قسمت سرچ آن عبارت شرکت طراحی سایت در تهران را جستجو کنید.

۳-از طریق شبکه اجتماعی لینکداین

لینکداین که یک شبکه کاری بسیارگسترده جهت انواع کسب و کار است می توانید در آنجا شرکت های معتبر بسیاری را که در حوزه طراحی سایت فعالیت دارند، بیابید.

 

طراحی سایت-شرکت های مربوط به طراحی سایت

برآورد هزینه طراحی سایت

برآورد هزینه طراحی سایت گاهی بسیار پیچیده و گاهی بسیار ساده می شود. چنانچه شما نیاز به طراحی وبسایت شرکتی داشته باشید پلنی که اینتن در اختیار شما قرار می دهد شامل پشتیبانی، پنل مدیریت محتوای اختصاصی، استفاده از بروزترین الگوریتم های برنامه نویسی همراه با زیباترین طراحی قالب سایت است، بنابراین هزینه طراحی سایت طبق این پنل می تواند حدود سه میلیون تومان باشد و چنانچه تغییری در این پلن ایجاد شود هزینه نیز تغییر خواهد کرد. همچنین برای یک وبسایت فروشگاهی پلنی که اینتن در نظر گرفته است شامل طراحی قالب سایت، پشتیبانی، طراحی سایت با استفاده از اصول سئو، استفاده از بروز ترین سبک های طراحی سایت و بسیاری خدمات دیگر که طبق این پلن هزینه طراحی سایت فروشگاهی حدود چهار میلیون و پانصد هزار تومان برآورد می شود که در صورت تغییر پلن، این هزینه نیز تغییر خواهد کرد.

 

طراحی سایت-شرکت های مربوط به طراحی سایت

نقش سئو در هزینه طراحی سایت

سئو یکی از اصول مهم در طراحی سایت است. اگر شما وبسایت خود را طراحی کنید اما دارای کانفینگ سئو نباشد در نهایت سایت شما به اندازه کافی ترافیک نخواهد داشت و در نتیجه مشتریان کمتری دارد. سئو در طراحی سایت از اصول بسیار مهم و همچنین سخت تلقی می شود.دست کم زمانی بین دو هفته تا شش ماه برای نمایش یک وبسایت در صفحه اول گوگل نیاز است. لذا تاثیر پیاده سازی سئو در هزینه سایت دوچندان است که در اینتن این مورد به گونه ای لحاظ می شود که مشتریان راضی باشند.
خیلی متشکریم که در مقاله شررکت های مربوط به طراحی سایت همرا با ما بودید چنانچه سوالی دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در میان بگذارید. همچنین اگر در پیاده سازی پروژه تان به مشکلی برخورد کرده اید و یا قصد برون سپاری پروژه طراحی سایت را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی در سایت با ما در میان بگذارید.