گاهی به جای اینکه وقت و هزینه صرف راه اندازی و طراحی یک فروشگاه اینترنتی بکنید، عاقلانه تر این است که اقدام به خرید فروشگاه اینترنتی آماده بکنید. امروزه فروشگاه های اینترنتی جایگاه خاصی در بازار کسب و کار به دست آورده اند. به شکلی که بسیاری از بازاریان و تولید کننده های بزرگ و کوچک به فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود افتاده اند. شما نیز می توانید با خرید فروشگاه اینترنتی آماده و طراحی شده به راحتی وارد این بازار شده و با توجه به کالایی که قصد عرضه آن را دارید، در فضای مجازی کسب درآمد کنید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

فقط همین عبارت فروشگاه اینترنتی را در گوگل سرچ کنید تا از اهمیت فروشگاه های مجازی در بازار امروز با خبر شوید. همینطور که می بینید تعداد زیادی سایت با اسامی متفاوت در اینترنت وجود دارد که هر کدام محصول یا محصولات خاصی را به فروش می رسانند. در حقیق فروشگاه های اینترنتی سایت هایی هستند که محصول یا خدمات مشخصی را در ویترین خود به کاربران عرضه می کنند و آن را با واسطه یا بدون واسطه به او می فروشند. ارائه خدمات در فروشگاه های مجازی می تواند به شکل فیزیکی و یا حتی به شکل مجازی باشد. این موضوع بستگی به محصول یا خدمات ارائه شده در وب سایت دارد. ما در اینتن آمادگی این را داریم که برای راه اندازی فروشگاه مجازی تان به شما بهترین مشاوره ها را ارائه دهیم.

طراحی سایت-خرید فروشگاه اینترنتی آماده

ساز و کار فروشگاه های اینترنتی

ساز و کار همه فروشگاه های اینترنتی تقریباً مشابه یکدیگر است. در اغلب این فروشگاه ها محصول یا خدمات مشخصی ارائه می شود. چیزی که مورد نیاز کاربران باشد و به آن احتیاج داشته باشند. در واقع هدف از راه اندازی فروشگاه های اینترنتی ارائه خدمات به کاربران به صورت مجازی است. برای این منظور سایت های فروشگاهی اغلب به یک صورت واحد طراحی و ساخته می شوند. در بیشتر این سایت ها ما با یک صفحه اول رو برو هستیم که در این صفحه محصولات اصلی و خدمات اصلی سایت معرفی شده اند. سپس برای هر کاربری که قصد خرید داشته باشد، نیاز به یک صندوق خرید مجازی است تا بتواند هر کالایی را که می خواهد انتخاب کرده و داخل صندوق خرید مجازی خود ثبت کند. سپس نوبت به پرداخت وجه لوازم و کالاهای خریداری شده می رسد.

در این مرحله کاربر با مراجعه به صندوق خرید، مجموعه پولی که باید بپردازد را مشاهده کرده و آن را گاه از طریق شبکه بانکی و گاه به صورت نقدی و درب منزل پرداخت می کند. پس از آن فروشگاه های مجازی وظیفه دارند اقدام به فرستادن محصولات خریداری شده برای خریدار بکنند. که این مرحله برای شکوفایی و تبلیغ یک فروشگاه اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار است. پس از خرید کالا و تحویل آن به مشتری نیز همچنان رابطه خریدار و فروشنده نباید قطع شود. به همین خاطر بسیاری از فروشگاه های مجازی خدمات پس از فروش مناسبی نیز برای محصولات خود در نظر می گیرند.

 

طراحی سایت-خرید فروشگاه اینترنتی آماده

چه لوازمی را می توان در یک فروشگاه اینترنتی به فروش رساند؟

فروشگاه های اینترنتی تقریباً هیچ حد و مرزی برای فروش کالا و خدمات ندارند. می شود هر کالایی را با استفاده از اینترنت و راه اندازی یک سایت فروشگاهی به فروش رساند. دلیل این امر هم گستردگی فضای مجازی و کاربران آن است. کاربران فضای مجازی گستردگی بالایی دارند. از جوانان گرفته تا میانسال ها در این شبکه فعالیت می کنند. جنسیت نیز در این فضا تقریباً در نظر گرفته نمی شود. به همین خاطر بازاری خوب برای فروش به شمار می آید. محصولات و خدماتی که در این گونه فروشگاه ها به فروش می رسند را البته به دو زیر مجموعه کلی می توان تقسیم کرد. مجموعه اول، فروش کالاهای فیزیکی است. این کالاها می تواند کتاب، گوشی موبایل، لپ تاپ، دست سازه های خود شما، مواد غذایی و … باشد. مجموعه دوم هم شامل فروش محصولات مجازی مثل فروش فیلم، سریال، کتاب های الکترونیکی، موسیقی، مقاله و … است. ما در مجموعه اینتن می توانیم به شما کمک کنیم تا بتوانید اهداف خود را مشخص کنید و محصولات فروشگاه خود را به خریداران معرفی کنید.

 

طراحی سایت-خرید فروشگاه اینترنتی آماده

خرید سایت فروشگاه اینترنتی آماده

برای اینکه فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید راه اول این است که خودتان از صفر تا صد قضیه را بر عهده بگیرید. اقدام به ثبت دامین، خرید آن، خرید هاست و بعد هم طراحی و راه اندازی فروشگاه کنید. که البته این مسیر، مسیری طاقت فرسا است و نیاز به صبر و بردباری بالایی دارد. مسئله تبلیغات و بالا آوردن سایت نیز مسئله دومی است که باید با آن دست و پنجه نرم کنید. ما در تیم فنی اینتن راهکار بهتری برای شما سراغ داریم. می توانید به جای اینکه این راه طاقت فرسا را طی کنید، اقدام به خرید فروشگاه اینترنتی آماده کنید. برای این کار کافی است با مشاورین ما در دفتر فنی اینتن تماس بگیرید و با آن ها مشورت کنید. ما در قدم اول شما را راهنمایی می کنیم. به شما کمک می کنیم تا متوجه شوید قصد فروش چه خدماتی را دارید و به دنبال چه اهدافی هستید.

سپس با ارائه مشاوره مناسب سایت های مناسبی را به شما پیشنهاد می کنیم که صفر تا صد طراحی آن به شکلی استاندارد انجام شده و اصول سئو در آن به طور کامل رعایت شده است. استفاده از فروشگاه های اینترنتی آماده، حسن های بسیاری دارد. از جمله اینکه دیگر نیازی به این ندارید که راهی دشوار را از سر بگذرانید. دیگر احتیاجی به طراحی سایت هم نخواهید داشت. ضمن اینکه در بازار پر سودای طراحی فروشگاه، ممکن است با یک انتخاب بد دچار ضرر و زیان بالایی شوید. ولی با خرید یک فروشگاه اینترنتی آماده دیگر خیال تان از انتخابی که داشته اید راحت و آسوده خواهد بود.

 

طراحی سایت-خرید فروشگاه اینترنتی آماده

خدمات ارائه شده پس از خرید فروشگاه اینترنتی آماده

ما در اینتن در کنار فروش بهترین فروشگاه های مجازی به شما، خدمات دیگری نیز ارائه می دهیم که با استفاده از آن ها خیال خریداران را از انتخابی که داشته اند راحت باشد. خدمات پس از فروشی که تیم فنی اینتن به شما می دهد، یکی از کاملترین پکیج های بازار بوده و می توانیم ادعا کنیم که در این زمینه اینتن بدون رقیب است. ما تعهد می دهیم که تا وقتی فروشگاه شما سر و شکل نگرفته و روی پای خودش ایستاده حامی و پشتیبان شما باشیم. ضمن اینکه پس از آن نیز می توانید مدیریت سایت فروشگاهی خود را به ما بسپارید و برای بهتر شدن و پیشرفت کردن از مشاوره های طراحان با تجربه اینتن استفاده کنید.

طراحی سایت-خرید فروشگاه اینترنتی آماده