امروزه با فراگیر شدن اینترنت و استقبال از خدمات تحت وب، استفاده از سیستم فروشگاه آنلاین نیز با استقبال بیشتری مواجه شده است. صاحبان مشاغل گوناگون این روزها کالا و خدمات خود را در اینترنت و در قالب سیستم فروشگاه آنلاین ارائه می کنند. برخی از افراد نیز ترجیح می دهند همزمان با فروشگاه فیزیکی و ارتباط مستقیم با مشتریان، در اینترنت نیز اقدام به راه اندازی سیستم فروشگاه آنلاین کنند.

چرا از سیستم فروشگاه آنلاین استفاده کنیم؟

اولین دلیل که می تواند شما را برای داشتن سیستم فروشگاه آنلاین ترغیب کند استفاده روزافزون افراد جامعه از اینترنت می باشد. این روزها هر فرد قبل از خرید محصول مورد علاقه خود ابتدا به سراغ گوگل و دیگر موتور های جستجو رفته و اطلاعات مورد نیاز را کسب می کند. از این رو اگر شما سیستم فروشگاه آنلاین مختص به خود را داشته باشید و به معرفی کامل محصولات خود بپردازید، موفقیت کسب و کار خود را تضمین کرده اید. همچنین استفاده از فروشگاه آنلاین در ابتدای کار باعث کاهش هزینه های شما از جمله هزینه محل کسب و کار و انبار محصولات خواهد شد. برای موفقیت در داشتن فروشگاه آنلاین متمایز و متناسب با محصولات بهتر است به سراغ متخصصین این امر رفته و از تجربیات آن ها در امر خرید و فروش آنلاین، فاکتورهای جذابیت فروشگاه اینترنتی و همچنین ترفند های افزایش بازدید فروشگاه آنلاین استفاده نمایید. شرکت اینتن از شرکت های خوشنام و با سابقه در طراحی سیستم های آنلاین فروش است که می تواند راهنمای شما در این امر مهم باشد.

 

طراحی سایت-سیستم فروشگاه آنلاین

امکانات سیستم فروشگاه آنلاین

مهمترین ویژگی سیستم فروشگاه آنلاین، ایجاد سهولت استفاده و ارائه خدمات، خرید و فروش راحت تر محصولات می باشد. این خصیصه مهم هم از نظر کاربران هم از منظر ارائه دهندگان خدمات و محصولات ویژگی مثبتی ارزیابی می شود. امکاناتی که در یک سیستم فروشگاه آنلاین به صورت معمول و استاندارد طراحی می شوند به صورت زیر است:

– در صورت استفاده همزمان از سیستم فروشگاه آنلاین و فروشگاه فیزیکی می توانید از قابلیت ثبت فاکتور به صورت مجزا بهره مند شوید.

– تعریف مراکز فروش( شعب فروشگاه) در صورت لزوم

– امکان چاپ اتوماتیک فاکتور ها در تعداد نسخه های مورد نیاز

– ثبت نوع و نحوه پرداخت در انتهای فاکتور

– سرعت بالا در ثبت پرداخت ها و فاکتور

– جمع بندی و بستن صندوق فروشگاه در پایان هر روز به صورت مجزا و اعمال تاثیر آن بر روی انبار و حسابداری به صورت اتوماتیک

– امکان اعمال تخفیف و عوارض و مالیات با درصد های از پیش تعیین شده به صورت دقیق و اتوماتیک و بدون اعمال نظر شخصی

– امکان مشاهده موجودی کالا در کل سیستم فروشگاه آنلاین و فروشگاه فیزیکی

 

طراحی سایت-سیستم فروشگاه آنلاین

مزایا سیستم فروشگاه آنلاین

بهره گیری از سیستم فروشگاهی آنلاین به صورت مفرد و یا به شکل توامان با سیستم بازرگانی و فروشگاه های خرید حضوری مزایای زیادی از جمله سهولت پروسه خرید از تامین کالا تا ارائه آن به مشتریان خواهد داشت. شرکت طراحی سایت اینتن، در طراحی سیستم فروشگاه آنلاین ویژگی ها و مزیت های فراوانی را مد نظر قرار می دهد که در ادامه به شرح تعدادی از آنها می پردازیم.

– شناخته شدن بیشتر برند توسط مشتریان

– جذب تعداد بیشتری از مشتریان بدون واسطه

– کاهش تاثیرگذار هزینه های کسب و کار شما به عنوان ارائه دهنده محصولات، با حذف هزینه هایی از قبیل اجاره یا خرید دفتر، انبار و…

– امکان ارائه خدمات به طیف وسیعی از مشتریان در نقاط مختلف شهر و کشور

– فعال بودن فروشگاه در همه ساعات شبانه روز و کلیه روزهای سال حتی تعطیلات و روزهای خاص

– قابلیت بازدید کالاها و خدمات و ثبت سفارش به عنوان کاربر مهمان

-امکان استفاده از سیستم فروشگاهی آنلاین بر روی گوشی های هوشمند

– یکپارچه بودن ارتباط سیستم انبار با فروشگاه ها و مدیریت جریان فروش با استفاده از سیستم فروشگاهی آنلاین

 

طراحی سایت-سیستم فروشگاه آنلاین

ویژگی سیستم های فروشگاه آنلاین شرکت اینتن

شرکت طراحی سایت اینتن با بهره گیری از تجربه و تخصص چندین ساله و با هدف پیشرفت کار، و ارائه راه حل های کاربردی برای موفق شدن فعالیت شما، به طراحی و فروش سیستم فروشگاهی آنلاین با ویژگی های زیر اقدام می کند.

طراحی سیستم های مطابق با استاندارد های جهانی

طراحی منطبق با اصول سئو

ارائه طرح های گرافیکی اختصاصی

پشتیبانی ۲۴ ساعته

ارائه کلاس آموزشی برای مدیریت سیستم در زمان تحویل سیستم های فروشگاهی آنلاین

ارائه پشتیبان در زمان تحویل به مشتری

ویژگی دیگری که باعث اطمینان خاطر بیشتر سفارش دهندگان به سایت اینتن می شود، نحوه دریافت هزینه ها می باشد که به صورت ۴۰ درصد در اخذ قرارداد و ۶۰ درصد در زمان تحویل می باشد.

 

طراحی سایت-سیستم فروشگاه آنلاین

هزینه های سیستم فروشگاه آنلاین

نکته ای که بر هیچ کس پوشیده نیست، تاثیرگذاری مهم سیستم فروش آنلاین بر افزایش درآمد و جذب مشتریان بیشتر است. در واقع سیستم فروشگاه آنلاین همانند ویترین فروشگاه های سنتی عمل می کند. پس باید به طراحی آن توجه کافی داشته باشید. مراجعه به شرکت های متخصص و با تجربه در این امر باعث می شود با هزینه اولیه مناسب، از هزینه های جانبی بعدی آسوده باشید. هزینه هایی که در صورت حرفه ای نبودن سیستم فروشگاهی آنلاین، برای باگ های فنی سیستم و عدم انعطاف پذیری و عدم ارتقای سیستم متحمل خواهید شد به مراتب بیشتر از هزینه مراجعه به یک گروه حرفه ای است. گروه اینتن با به کارگیری مجرب ترین متخصصان در امور مرتبط با فروشگاه های اینترنتی، و تجربه چندین ساله در این امر گزینه مناسبی برای طراحی سیستم فروشگاه آنلاین می باشد.

هزینه طراحی در گروه اینتن با توجه به نیاز مشتری تعیین می شود، روند ارائه قیمت در طراحی به صورت زیر می باشد.

گام نخست : در قدم اول ابتدا نیاز های مشتری، نوع محصولات فروشگاه و انتظارات مشتری از سیستم فروشگاه، توسط کارشناسان فنی اینتن دریافت می شود .

گام دوم : پس از دریافت نیاز های مشتری پلن مناسب به مشتری پیشنهاد می گردد و مشخصات سیستم مورد نیاز به صورت کامل به مشتری توضیح داده می شود.

لازم به ذکر است مشاوران و متخصصان مجرب شرکت در کلیه روزهای هفته آماده مشاوره و پاسخگویی به کلیه سوالات شما هستند. با تماس با شرکت اینتن و بیان خواسته های خود می توانید از برآورد تقریبی هزینه های طراحی سیستم فروشگاه آنلاین آگاه شوید همچنین خدمات مشاوره گروه اینتن به صورت رایگان انجام می باشد و مشاوران شرکت آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند.

 

طراحی سایت-سیستم فروشگاه آنلاین