همانطور که شما در نظر دارید که کدام نوع کسب و کار برای شما مناسب است، در این مقاله می خواهیم ۴ نوع ایده کم هزینه کسب و کار با سود بالا را ارائه بدهیم که می تواند به شما کمک کند تا فرصت هایی را برای شروع با قیمت پایین متمرکز کنید، اما در بلند مدت سود زیادی کسب کنید.

 

طراحی سایت-4 نوع ایده کم هزینه کسب و کار با سود بالا

۱- آزادسازی freelancing

تا زمانی که راحت باشید و بخواهید می توانید زمان خود را برای به دست آورن درآمد تنظیم نمایید. freelancing یکی از ایده های کم هزینه است.
بر اساس یک مطالعه در سال ۲۰۱۷ توسط اتحادیه Freelancer و پلت فرم آزاد سازی Upwork، ۵۷٫۳ میلیون نفر به عنوان freelancer وجود داشتند. آنها انتظار دارند که افرادی تحت عنوان freelancer تا سال ۲۰۲۷ اکثریت نیروی کار ایالات متحده را تشکیل دهند.
این که آیا شما یک نویسنده، طراح گرافیک، حرفه ای PR یا هر چیز دیگری هستید، می توانید خدمات خود را به عنوان یک freelancer با هزینه های بسیار کم ارائه دهید.

به عنوان مثال، ممکن است لازم باشد که برای برخی موارد از پول نقد برای ابزارهای ضروری، مانند نرم افزار صورتحساب یا یک وب سایت برای نمونه کارها، استفاده کنید. اما در بیشتر موارد، کار شما محصول شما است و هزینه های پولی را برای کسب و کار بسیار کم می کند.

 

طراحی سایت-4 نوع ایده کم هزینه کسب و کار با سود بالا

۲- مربیگری coaching

همانند freelancing، وقت شما محصول شما است. شما ممکن است نیاز به جمع آوری برخی از ابزار برای حمایت از جلسات خود را با مشتریان، از جمله نرم افزار ویدئو کنفرانس خوب برای مشتریان خارج از کشور و یا نرم افزار جمع آوری داده ها برای گرفتن اطلاعات از آنها داشته باشید. اما اگر شما این کار را درست انجام دهید، می توانید روند کار را نسبتا ارزان کنید.
بهترین چیز در مورد coaching این است که شما می توانید کسب و کار خود را بر اساس آنچه که دلخواهتان است انجام دهید. اگر شما در مدیریت زمان خود بسیار خوب هستید، می توانید مربی حرفه ای در کسب و کارتان نیز باشید.
باز هم، تا زمانی که شما در آن خوب هستید و افرادی وجود دارندکه با این کار آشنایی ندارند، زمینه بازار برای شما به عنوان coach وجود دارد. و هر چه شما در این زمینه با تجربه تر باشید، راحت تر می توانید مشتریان رابه سوی کسب و کار خود جذب کنیدو برای هزینه های دلخواهتان ارزش گذاری کنید.

 

طراحی سایت-4 نوع ایده کم هزینه کسب و کار با سود بالا

۳- کتاب الکترونیکی

اگر مربیگری دلخواه شما نیست، اما هنوز هم می خواهید تخصص خود را به اشتراک بگذارید، نوشتن کتاب الکترونیکی گزینه دیگری است که می توانید به آن بپردازید. کتاب الکترونیکی شما می تواند در هر زمینه دلخواهتان ارائه شود.
به طور کلی، تنها هزینه ای که به شما تحمیل می شود، زمان لازم برای ایجاد و فروش کتاب الکترونیکی شما است. اگر می خواهید، شما می توانید برای طراحی گرافیک فانتزی پکتابتان اقدام کنید اما این روند بای داشتن یک محصول عالی الزامی نیست.

 

طراحی سایت-4 نوع ایده کم هزینه کسب و کار با سود بالا

۴- دوره های آنلاین

همانند کتاب الکترونیکی، هزینه اولیه شما در رابطه با دوره های آنلاین، زمان لازم برای ایجاد این مطالب است. بعضی از ابزارهای اضافی که می توانید پرداخت کنید، مانند ضبط و ویرایش نرم افزار و یا تجهیزات ویدئویی برای ارزش تولید بالاتر وجود دارد.
اما هیچ یک از این موارد لازم نیست. در واقع، شما می توانید یک دوره آنلاین باور نکردنی و سودمند با ارائه پاورپوینت و یک نرم افزار ضبط صفحه نمایش ارزان مانند Camtasia ایجاد کنید.
اگر قصد دارید که یک دوره آنلاین را مطالعه کنید، جستجو برای تخصص خود را در سایت های دوره های آنلاین مانند Educational و Udemy انجام دهید. شما می توانید یک ایده از آنچه در حال حاضر در محیط خارجی وجود دارد را مشاهده کنید و محصولی بهتر ایجاد کنید.

 

طراحی سایت-4 نوع ایده کم هزینه کسب و کار با سود بالا

پیدا کردن ایده کسب و کار کم هزینه:

اگر می خواهید درآمد کسب کنید و از کارهایی که انجام می دهید لذت ببرید، کافی نیست که فقط یک ایده کسب و کار را دنبال کنید. شما می بایست ایده کسب و کار ارزان قیمت را که مردم برای شما می پردازند مطالعه کنید.
بنابراین تنها مسئله مهم این نیست که بدانید که شما در چه چیزی خوب هستید، بلکه وقت خود را برای تحقیق در مورد مشتری بالقوه خود و تأیید اینکه آنها محصول یا سرویس شما را خریداری می کنند بگذارید.

 

طراحی سایت-4 نوع ایده کم هزینه کسب و کار با سود بالا

 

شرکت طراحی سایت اینتن یکی از معتبرترین و پیشرفته ترین شرکت ها در زمینه ی طراحی و بهینه سازی سایت است.شرکت اینتن متشکل از تیم حرفه ای و با تجربه در عرصه ی فضای مجازی است که فعالیت عمده ی آن در زمینه ی طراحی سایت ،سئو سایت و برند سازی اینترنتی است.شرکت اینتن به صورت رسمی با سابقه ی درخشان بیش از ۴ سال توانسته یکی از شرکت های برتر را به خود اختصاص دهد و به عنوان پیشرفته ترین شرکت طراحی سایت نیز باشد.

شرکت طراحی سایت اینتن علاوه بر طراحی سایت اختصاصی،سایت های ارزان قیمت فروشگاهی و … نیز در اختیار مشتری های خود قرار می دهد و علاوه بر طراحی سایت ارزان نمونه قالب آماده های بسیاری در اختیار کارفرما قرار داده تا مطابق با حیطه ی کاری خود بهترین دمو را انتخاب کنند.