وب سایت های فروشگاهی یا فروشگاه اینترنتی بدون شک مقصد خریدهای ما در آینده هستند. افزایش تعداد سایت های فروشگاهی، سبب شده است که مردم به جای خرید حضوری به خرید آنلاین روی آورده اند. در این پست ما ۱۰ سایت برتر تجارت الکترونیک در جهان را فهرست نموده ایم. بنابراین، اگر شما به دنبال کسب و کار تجارت الکترونیک خود هستید، می توانید از برخی از وب سایت های پیشرو تجارت الکترونیک در جهان الهام بگیرید.
مردم به دنبال گزینه های راحت تر برای انجام خرید خود هستند و خرید آنلاین این کار را انجام می دهد. با خرید آنلاین، کاربران می توانند به راحتی از خانه خود هر آنچه را که می خواهند بخرند. در حالی که راحتی آن آشکار است، این اتصال اینترنتی شما را محافظت می کند و از طریق Wi-Fi جلوگیری از سرقت اطلاعات را به عمل می آورد.
امروزه، ما برخی از بهترین سایت های فروشگاهی را در سراسر جهان داریم. وب سایت های مختلف آنلاین به ارائه محصولات از دسته های مختلفی از قبیل لباس، وسایل الکترونیک، کفش و غیره می پردازند. از این رو بسیاری از وب سایت های مختلف تجارت الکترونیکی به تامین نیازهای مختلف افراد می پردازد.

وب سایت تجارت الکترونیک خود را شروع کنید

 

طراحی سایت-10 وب سایت فروشگاهی برتر دنیا در سال 2019

۱۰ سایت فروشگاهی اینترنتی در حوزه تجارت الکترونیک:

Taobao -1:

Taobao یکی از ۱۰ وب سایت برتر تجارت الکترونیک در جهان است که دارای ۵۰۰ میلیون کاربر می باشد. دفتر مرکزی این وب سایت در چین است و شرکت مادر این گروه Alibaba است.
این یک پلت فرم خرید آنلاین بزرگ است که در آن شما می توانید برای خرید لوازم جانبی پوشاک، جواهرات، کفش، مبلمان، ابزار و غیره اقدام کنید.

 

طراحی سایت-10 وب سایت فروشگاهی برتر دنیا در سال 2019

amazon -2:

آمازون به عنوان بزرگترین پلت فرم تجارت الکترونیک در جهان محسوب می شود و از این طریق در ۱۰ سایت برتر تجارت الکترونیک در جهان جایزه می گیرد. مردم خرید از این سایت را دوست دارند عمدتا به این دلیل که رابط کاربری ساده، پرداخت آسان، روش های مختلف پرداخت، و تخفیف ها و پیشنهادات عالی است.
دلایل جذب مردم از سراسر جهان این است که سایت ارائه دهنده مجموعه ای از محصولات با قیمت مناسب، تحویل سریع و جمع آوری چند منظوره است.

 

طراحی سایت-10 وب سایت فروشگاهی برتر دنیا در سال 2019

 

Walmart -3:

مراکز Walmart به طور عمده مرکز خرید در ایالات متحده آمریکا هستند. با این حال، در حال حاضر یکی از ۱۰ سایت برتر تجارت الکترونیک در جهان است. لوازم خانگی، اسباب بازی، الکترونیک، لوازم جانبی مد، ورزش، هدایا، صنایع دستی، مواد غذایی، و غیره را ارائه می دهد.
Walmart نیز مشتریان خود را با تخفیف کوپن، حمل و نقل و تخفیف های جالب در روزهای خاص ارائه می دهد. این یک رابط کاربر پسند است که باعث می شود تمام روند خرید آسان تر و سرگرم کننده است.

 

طراحی سایت-10 وب سایت فروشگاهی برتر دنیا در سال 2019

 

eBay -4:

eBay یکی دیگر از شگفت انگیزترین وب سایت های فروشگاهی است. شما نمی توانید فقط محصولات مختلفی را در اینجا بخرید شما همچنین می توانید محصولات خود را به خریداران بفروشید. شما می توانید فروشگاه خرید خود را با کمک نرم افزار وب eBay فروشگاه ایجاد کنید و محتوای خود را همراه با تصاویر و توضیحات اضافه کنید و همه شما برای شروع شروع به کار می کنید.
این وب سایت هر دو خریداران و همچنین فروشندگان از سراسر جهان را جذب می کند. در موارد خاص مانند جمعه سیاه، روز پدر، روز کریسمس، و غیره، آنها برخی از معاملات بزرگ در مقوله های مختلف ارائه می کنند.

 

طراحی سایت-10 وب سایت فروشگاهی برتر دنیا در سال 2019

 

۵- Target:

Target بدون شک یک پلت فرم خرید آنلاین است که می توانید هر چیزی را برای مردان، زنان، بچه ها و محصولات دسته های مختلف خریداری کنید. در اینجا شما می توانید حمل و نقل رایگان، فرایند آسان برای خرید، پیشنهادات و تخفیف های عالی و غیره پیدا کنید. در Target، همه چیز را که باید در زندگی روزمره خود استفاده کنید پیدا کنید.
شما می توانید از خدمات رجیستری خود استفاده کنید و ثبت نام عروسی خود را ثبت کنید.

 

طراحی سایت-10 وب سایت فروشگاهی برتر دنیا در سال 2019

 

۶- Alibaba:

Alibaba یکی از ۱۰ سایت برتر تجارت الکترونیک در جهان است که عمدتا برای فروشندگان و در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. این به خصوص در آسیا محبوب است، و مفهوم این وب سایت، ایجاد ارتباط آسان بین خریداران و تامین کنندگان است.
این ارائه دهندگان ارائه دهنده پلت فرم برای فروش محصولات خود را با نرخ مقرون به صرفه به فروش می گذارند. امروزه بیش از دو میلیون فروشنده در این وب سایت ثبت شده اند. در Alibaba، شما همچنین می توانید محصولات خود را مقایسه کنید، پرداخت آسان و سریع، دروازه پرداخت امن، خدمات سریع و غیره از خدمات آن می باشد.

 

طراحی سایت-10 وب سایت فروشگاهی برتر دنیا در سال 2019

 

۷- Flipkart:

Flipkart در هند و سایر مناطق آسیایی محبوب است. ابتدا سایت به عنوان یک کتابفروشی راه اندازی شد و پس از آن محبوبیت بیشتری به دست آورد.
امروز شما لباس، تلفن همراه، تلویزیون، لوازم جانبی، لپ تاپ ها و چیزهای دیگر را در این سایت فروشگاهی پیدا خواهید کرد.
Flipcart محصولات خود را با توضیحات مختصر نمایش می دهد و بررسی ها و نظرات را نشان می دهد که به بازدیدکنندگان کمک می کند تا تجزیه و تحلیل بهتر محصولات را به شما نشان دهند. این ویژگی هایی است که FlipKart را یکی از محبوب ترین ۱۰ وب سایت فروشگاهی برتر در جهان می داند.

 

طراحی سایت-10 وب سایت فروشگاهی برتر دنیا در سال 2019

 

۸- NewEgg:

Newegg یکی از بهترین وب سایت های آنلاین برای افرادی است که به دنبال خرید قرص ها، موبایل ها، لپ تاپ ها و غیره هستند. این وب سایت همچنین نرم افزاری را برای ویدیو، نرم افزار آموزشی، صوتی، آنتی ویروس، برنامه نویسی و توسعه وب ارائه می دهد.
Newegg دارای بیش از ۳ میلیون محصول است و در میان متخصصان فناوری و خریداران آنلاین بسیار محبوب است.

 

طراحی سایت-10 وب سایت فروشگاهی برتر دنیا در سال 2019

 

۹- Overstock:

Overstock را می توان در میان ۱۰ سایت برتر تجارت الکترونیک در جهان جای داد. این وبسایت دارای مجموعه ای از محصولات ملافه، لباس، مبلمان، جواهرات، اتومبیل، و غیره است. این پلت فرم آنلاین در محصولات با کیفیت بالا با قیمت های عالی وجود دارد.
علاوه بر این، تحویل سریع یکی دیگر از ویژگی های این وب سایت فروشگاهی می باشد که سبب شده است کاربران به این وب سایت جذب شوند.
با این حال، یکی از مواردی که افراد بیشتری را در این پلتفرم جذب می کند این است که اتومبیل ها را به فروش می رساند. این چیزی است که وب سایت های بسیار کمی به فروش آنلاین ماشین می پردازند.

 

 

۱۰- Best Buy:

Best Buy یک وب سایت بسیار کاربر پسند است که به طور کلی محصولات الکترونیکی را ارائه می دهد. این همیشه جدیدترین وب سایت الکترونیکی است، بنابراین اگر شما به دنبال یک فروشگاه الکترونیک قابل اعتماد هستید، این وب سایت مناسب شما است.

 

طراحی سایت-10 وب سایت فروشگاهی برتر دنیا در سال 2019

نتیجه گیری

بنابراین، این ۱۰ سایت اینترنتی فروشگاهی در جهان است که در حال حاضر به خرید آنلاین کمک کرده اند. این وب سایت ها قابل اعتماد هستند و برخی از محصولات با کیفیت بالا را با قیمت عالی عرضه می کنند. این احتمالا دلیل این است که چرا این وبسایت ها توانسته اند در ۱۰ سایت اینترنتی تجارت الکترونیک در جهان جای بگیرد.

شرکت طراحی سایت اینتن یکی از معتبرترین و پیشرفته ترین شرکت ها در زمینه ی طراحی و بهینه سازی سایت است.شرکت اینتن متشکل از تیم حرفه ای و با تجربه در عرصه ی فضای مجازی است که فعالیت عمده ی آن در زمینه ی طراحی سایت ،سئو سایت و برند سازی اینترنتی است.شرکت اینتن به صورت رسمی با سابقه ی درخشان بیش از ۴ سال توانسته یکی از شرکت های برتر را به خود اختصاص دهد و به عنوان پیشرفته ترین شرکت طراحی سایت نیز باشد.شرکت طراحی سایت اینتن علاوه بر طراحی سایت اختصاصی،سایت های ارزان قیمت فروشگاهی و … نیز در اختیار مشتری های خود قرار می دهد و علاوه بر طراحی سایت ارزان نمونه قالب آماده های بسیاری در اختیار کارفرما قرار داده تا مطابق با حیطه ی کاری خود بهترین دمو را انتخاب کنند.