اینترنت ممکن است بزرگترین بازار در جهان باشد، حتی اگر کسب و کار شما دارای وبسایت مناسب باشد، هیچکس قادر به پیدا کردن محصولات شما نخواهد بود، مگر اینکه آنها را برای خریداری معرفی کنید.
سازنده وب سایت تجارت الکترونیک به شما امکان ایجاد یک فروشگاه آنلاین درخشان را می دهد و به عنوان یک پلت فرم برای مدیریت کلیه کانال های فروش و سفارشات مختلف خود مدیریت می کند. بهترین ها حتی به شما اجازه می دهند مسیر زندگی خود را از معاملات فروش مدیریت کنید. تمام این ویژگی ها سبب موفقیت کسب و کار شما می شود.
اما چگونه می توان گفت که کدام یک بهترین است – به ویژه هنگامی که تمام سیستم عامل های وب سایت فروشگاهی ادعا می کنند که همین کار را انجام می دهند؟ خوشبختانه در اینجا برای شما، پلت فرم های تجارت الکترونیک را در آزمایش کرده ایم، بنابراین می توانیم به شما کمک کنیم که یکی از بهترین ها را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

 

طراحی سایت-بهترین سازندگان وب سایت فروشگاهی 2019

بهترین سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک :

ما هر نوع سازنده وب سایت فروشگاهی را از طریق یک برنامه تست و تجزیه و تحلیل مورد بررسی قرار داده ایم. موارد زیر سازندگان وبسایت مورد علاقه ما در تجارت الکترونیک هستند:

Shopify – بهترین راه برای ساخت یک فروشگاه آنلاین و مدیریت فروش شما.

BigCommerce – فروش شما را تا حد زیادی به نقاط بالا نزدیک می سازد.

Squarespace – طراحی شده به عنوان یک سازنده وب سایت، Squarespace نیز یک پلت فرم تجارت الکترونیک عالی است.

Volusion – برای فروش و گزارش عالی است، اما استفاده از آن کمی سخت است.

Wix – انتخاب خوبی برای فروشگاه های کوچک بوتیک آنلاین

Weebly – شما یک وب سایت خوب دریافت خواهید کرد، اما برخی از ویژگی های فروش را در بر ندارد.

 

طراحی سایت-بهترین سازندگان وب سایت فروشگاهی 2019

 

میخواهید بیشتر در مورد سازندگان تجارت الکترونیک بدانید و چه چیزی باعث می شود تا آنها را مطرح سازد؟

۱-Shopify

ترکیب ادغام کانال فروش با کیفیت یکپارچه با ساده و شهودی UI، به علاوه ابزار گزارش بزرگ برای کمک به بهینه سازی فروش می باشد.Shopify تقریبا بی نظیر است، درواقع به یکپارچگی کانال های فروش متفاوتی در یک پلت فرم آنلاین می پردازد. از طریق سیستم پرداخت Shopify، شما قادر به ردیابی همه چیز از فروش در Instagram از طریق خرید

گوگل و حتی در معرض فروش واقعی در جهان خواهید بود.

علاوه بر این، Shopify همواره بهترین پلت فرم تجارت الکترونیک است که طراحی شده است.این سایت، قالب وب سایت های مختلفی را ارائه می دهد که همه آنها بهینه سازی شده اند و می توانند ویرایش شوند و با توجه به نیاز شما تغییر پیدا کنند.

مزایا

ویژگی های بزرگ فروش و گزارش
ساده برای استفاده
گزینه های طراحی عالی

معایب

طرح های قیمت بالا (گران قیمت می باشد.)
هزینه معامله
بین المللی کردن می تواند کمی دشوار باشد

 

طراحی سایت-بهترین سازندگان وب سایت فروشگاهی 2019

 

۲-BigCommerce

بهترین وب سایت سازنده در حوزه وب سایت فروشگاهی می باشد. این در حالی است که Shopify کامل نیست، BigCommerce هنوز یک پلت فرم تجارت الکترونیک عالی است. اشکالات اصلی BigCommerce گزینه های سفارشی سازی آن کمی محدود است و گزینه های کمک و پشتیبانی آن نمی توانند Shopify را مطابقت دهند.

مزایا

ادغام بارگذاری های کانال های فروش
بدون هزینه معامله
بسیاری از ویژگی ها ساخته شده است

معایب

گزینه های سفارشی سازی محدود سایت
کمک و پشتیبانی می تواند بهتر باشد
مقدار ارزش فروش را می کشد

 

طراحی سایت-بهترین سازندگان وب سایت فروشگاهی 2019

۳-Squarespace

کوچکترین و بهترین سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک می باشد.
با این حال، ما Squarespace را یک پلت فرم تجارت الکترونیک بسیار صالح پیدا کردیم. برای شروع، مدیریت محصول و موجودی به همان اندازه به عنوان یکی از سیستم عامل های دیگر موجود در این لیست پیشرفت کرده است و جزئیات شگفت انگیزی را ارائه می دهد. این همچنین به شما اجازه می دهد تا به راحتی انواع مختلفی از محصولات را از محصولات فیزیکی استاندارد تا دیجیتال و حتی سرویس ها را ذخیره کنید.

مزایا

ارزان تر از رقابت تجارت الکترونیک
گزینه های طراحی وب سایت فوق العاده
آسان برای استفاده

معایب

به عنوان کانال های فروش زیادی ادغام نمی شود
گزارش آن کمی ساده است
هیچ برنامه فروشگاهی برای آن وجود ندارد

طراحی سایت-بهترین سازندگان وب سایت فروشگاهی 2019

۴-Volusion

Volusion یک پلت فرم تجارت الکترونیک عالی است. با این حال، از لحاظ بصری و ساده در مقایسه با BigCommerce یا Shopify، زیاد قوی نیست.
مانند دیگران، دارای طیف خوبی از ویژگی های فروش – به ویژه محصول و مدیریت موجودی آن بسیار دقیق است. با رشد کسب و کار شما سود سهام را پرداخت خواهد کرد، در یان صورت مدیریت سهام شما و تجزیه و تحلیل عملکرد فروش شما آسان خواهد شد. همچنین دارای قالب های وب سایت پاسخگو بزرگ و متحرک است که به شما کمک می کند که سایت خود را از جمعیت بیرون بکشید.
اما، همان طور که در بالا ذکر شد، می تواند برای مرورگر کمی گیج کننده باشد. برای مثال، برخی از ویژگی های مربوط به طراحی سایت شما می توانند از دو منو جداگانه قابل دسترسی باشند و باعث ایجاد احساس دوبعدی می شوند. برخی از منوها ساده و برخی گیج کننده هستند، با صفحاتی که انتظار دارید در یک مکان در یک منو ظاهرا غیر مرتبط قرار گیرند. با این حال، تیم کمک و پشتیبانی پیشگیرانه Volusion باید بتواند کمک کند.

مزایا

مدیریت محصول خوب
قالب وب سایت قابل توجه
آسان برای ادغام کانال های فروش

معایب

استفاده از آن گیج کننده است
فاقد کانال های فروش
ویژگی های زیادی برای برنامه های گران قیمت دارد

 

طراحی سایت-بهترین سازندگان وب سایت فروشگاهی 2019

۵-Wix

Wix در درجه اول به عنوان یک سازنده وب طراحی شده است. با این حال، در ماه های اخیر، با تعدادی از ویژگی ها و پیشرفت های جدید، از جمله راه حل جدید کسب و کار جدید Ascend all-in-one و واردات محصولات انبوه، کار سختی را برای بهبود عملکرد تجارت الکترونیک انجام داده است. Wix به شما اجازه می دهد تا به طور مرکزی کنترل و به طور خودکار یک دسته از کارهای تجاری، از تبلیغ کسب و کار خود را با ایمیل های بازاریابی به مشتریان کمک و پشتیبانی با chatbots را انجام دهید. شما همچنین می توانید سایت های چند زبانه را با Wix ایجاد کنید – ایده آل برای کاربران در کشورهای با یک یا چند زبان اصلی.
هنگامی که شما برای سایت تجارت الکترونیک Wix ثبت نام می کنید، گزینه های طراحی عالی خود را به عنوان سازنده وب سایت به طور منظم، و همچنین گزینه های کمک و پشتیبانی عالی دریافت می کنید. علاوه بر این، در این تست ، Wix به خوبی برای استفاده آسان جواب داد – به ویژه برای داشتن رابط کاربری آسان برای درک بهتر استفاده کرد.
با این حال، در مورد ویژگی های فروش، Wix دارای برخی مسائل است. به عنوان مثال، Wix چندین کانال فروش را پشتیبانی نمی کند (چیزی که متشکل از سیستم عامل های تجارت الکترونیک فوق العاده است) و کیفیت مشابه تجزیه و تحلیل مشتری را به عنوان Squarespace یا Shopify ارائه نمی دهد.
Wix احتمالا برای فروشگاه های کوچکتر مناسب تر است زیرا برخی از ویژگی های لازم برای مدیریت فروشگاه های بزرگ را ارائه نمی دهد.

مزایا

گزینه های طراحی عالی
گزینه های کمک و پشتیبانی عالی
طرح های رقابتی قیمت گذاری
انتخاب خوبی برای سایت های کوچکتر
ویکس به طور مرتب ویژگی های خود را اضافه می کند

معایب

کمبود ادغام کانال چند کانال
بعد از انتشار، نمیتوانید الگو وبسایت خود را تغییر دهید
کمبود ابزار گزارشگری و تجزیه و تحلیل

طراحی سایت-بهترین سازندگان وب سایت فروشگاهی 2019

۶-Weebly

Weebly، مانند Wix، یک سازنده وب سایت است که به دنبال بهبود تجارت الکترونیک خود است. با این حال، هنوز می توانید راه دیگری برای پیش بگیرید تا بتوانید غول های تجارت الکترونیک یا حتی Squarespace را به چالش بکشید.
این سایت، کانال های فروش چندگانه را پشتیبانی نمی کند و هزینه های معامله ۳٪ را در هر دو طرح پیمان قیمت گذاری آن به شما تحمیل می کند. Weebly نیز به شما امکان سفارشی کردن پرداخت شما را نمی دهد و همچنین گزینه های مهمان را اجازه می دهد.

با یک سایت تجارت الکترونیک Weebly، شما همچنان قادر به استفاده از ویژگی های سازنده وب سایت های چشمگیر خود خواهید بود و بر خلاف Wix، Weebly واردات محصولات عمده و ابزار مدیریت سهام را بدون استفاده از برنامه شخص ثالث ارائه می دهد. طرح های تجارت الکترونیک Weebly نیز ارزان تر هستند، از ۱۲ دلار در هر ماه شروع می شود و احتمالا گزینه ای بهتر برای کارآفرینان کوچکتر آنلاین است.

مزایا

طراحی چشمگیر و ابزار ساخت وب سایت
پشتیبانی از فروش فیزیکی، دیجیتال و سرویس محصول بدون نیاز به پلاگین ها یا برنامه ها
ادغام خوب با پردازش پرداخت آنلاین

معایب

چندین کانال فروش را پشتیبانی نمی کند
فاقد ابزار گزارشگری دقیق و تجزیه و تحلیل است
پرداخت سفارشی را نمیتوان انجام داد

 

طراحی سایت-بهترین سازندگان وب سایت فروشگاهی 2019

 

شرکت طراحی سایت اینتن یکی از معتبرترین و پیشرفته ترین شرکت ها در زمینه ی طراحی و بهینه سازی سایت است.شرکت اینتن متشکل از تیم حرفه ای و با تجربه در عرصه ی فضای مجازی است که فعالیت عمده ی آن در زمینه ی طراحی سایت ،سئو سایت و برند سازی اینترنتی است.شرکت اینتن به صورت رسمی با سابقه ی درخشان بیش از ۴ سال توانسته یکی از شرکت های برتر را به خود اختصاص دهد و به عنوان پیشرفته ترین شرکت طراحی سایت نیز باشد.شرکت طراحی سایت اینتن علاوه بر طراحی سایت اختصاصی،سایت های ارزان قیمت فروشگاهی و … نیز در اختیار مشتری های خود قرار می دهد و علاوه بر طراحی سایت ارزان نمونه قالب آماده های بسیاری در اختیار کارفرما قرار داده تا مطابق با حیطه ی کاری خود بهترین دمو را انتخاب کنند.