محتوا بدون ارتقاء مانند ساختن لینک بدون لینک و ایجاد یک صفحه فرود بدون تماس به عمل است. به همین دلیل ارتقاء باید ایجاد هماهنگی داشته باشد.

طراحی سایت-7 تکنیک بازاریابی و تبلیغاتی برای دریافت محتوا

۷ روش استراتژی توسعه ی محتوا:

۱-پرداخت تبلیغات اجتماعی

پرداخت تبلیغات اجتماعی می تواند یکی از استراتژی های دقیق موجود در بازار محتوا برای افرادی باشد که علاقه مند هستند و با محتوای شما ارتباط برقرار کنند.
به عنوان مثال، با استفاده از آمار بینندگان فیس بوک، کسب و کار می تواند لیست مخاطبان را با محدودیت های انتخابی این اجازه را بدهد تا بازاریابان به ایجاد بخش مخاطبان که بیشتر با برند خود و موضوعات خاص محتوا در وب سایت خود هستند.

مزایای متعدد ارتقاء اجتماعی پرداخت شده:

  • ترافیک وب سایت را با بازدیدکنندگان مرتبط افزایش دهید.

  • تبدیل بیشتر توسط بازاریابی به افراد با قصد خرید بالا.

  • آشنایی با کاربران با نام تجاری شما.

حتی محتوای تبلیغاتی بیش از تبلیغات بومی و یا تبلیغاتی می تواند به افزایش یادآوری نام تجاری برای مشتریانی که در جستجوی وب سایت شما در وب سایت شما آمده است کمک کند.آنها از نام تجاری خود به عنوان کمی از قدرت فکر می کنند، زیرا آنها قبلا با نام تجاری شما آشنا هستند.
ارتقاء پرداخت همچنین یک استراتژی عالی برای هدف قرار دادن افرادی است که در ماه گذشته با وبسایت یا وبلاگ شما تعامل داشته اند. بازاریابی نه تنها شانس خود را برای به دست آوردن یک تغییر ناموفق افزایش می دهد، بلکه همچنین باعث افزایش وفاداری برند با ارائه محتوای مفید براساس مصرف گذشته خود می شود.
قبل از انجام یک استراتژی ارتقاء پرداخت، کلید اهداف شما مشخص است. این می تواند افزایش خوانندگان محتوای شما یا ایجاد تبدیل بیشتر در وب سایت شما باشد. با توجه به اینها، می توانید تاثیر این استراتژی ها را تعیین کنید و موفقیت آنها را ارزیابی کنید.

طراحی سایت-7 تکنیک بازاریابی و تبلیغاتی برای دریافت محتوا

۲-اشتراک گذاری هدفمند:

کسب و کار فیس بوک به مصرف کننده (B2C) غول بازاریابی آن یک بار بود؛ پس از آخرین بروزرسانی الگوریتم، محدودیت های آتی را برای پست های کسب و کار در پلتفرم محدود می کند.
یکی از راه های به دست آوردن بیشتر مردم بر روی سیستم عامل های اجتماعی مانند فیس بوک و نمایش مشخصات عمومی از طریق اشتراک گذاری هدفمند است.

طراحی سایت-7 تکنیک بازاریابی و تبلیغاتی برای دریافت محتوا

۳-استفاده از فیلم ها از طریق رسانه های اجتماعی:

یکی دیگر از روش های اثبات شده برای بریدن سر و صدا در کانال های رسانه های اجتماعی این است که ویدیو ها را در محتوا قرار دهید.

بازاریابی ویدیو:
ویدیو در یک صفحه ، می تواند میزان تبدیل شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.برای محتوای ویدئو بیش از رسانه های اجتماعی به مراتب فراتر از تقاضا برای محتوای نوشته،شده است.ویدئو همچنین می تواند جذاب تر از محتوا باشد.

یک ویدیو طولانی و آموزنده در محتوای شما می تواند از طریق کلیک روی صفحه فرود شما، به ویژه اگر از آن برای تبلیغ محتوای نوشته شده استفاده می شود، از بین برود. من پیشنهاد می کنم یک ویدیوی تیزر، یک تصویر چشمگیر یا یک فرمت تبادل گرافیکی (GIF) در محتویات خود را ارسال کنید تا کاربران را با حرکت به صفحه اصلی جلب کنید.

طراحی سایت-7 تکنیک بازاریابی و تبلیغاتی برای دریافت محتوا

۴-بازاریابی اثرگذار:

بازاریابی یکی از ابزارهای کم استفاده در صنعت ما است.بازاریابی نفوذگر در نظریه قدرتمند است. نه تنها سهام تاثیرگذار محتوای شما را به یک مخاطب جدید تبدیل می کند، بلکه اعتبار آن را در برابر مخاطب قرار می دهد.راه های بسیاری برای رویکرد این استراتژی وجود دارد: شما می توانید به نفوذگران به طور مستقیم در صنعت خود برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود و یا مشارکت ارتقاء درگیر شوید.برای استفاده از ابزارهایی مانند Followerwonk و Intellifluence از ابزارهای نفوذگر در صنعت خود استفاده کنید.

طراحی سایت-7 تکنیک بازاریابی و تبلیغاتی برای دریافت محتوا

۵- محتوا syndication

سندیت محتوا برای بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها) جدید نیست، اما اغلب تمرکز بسیاری از استراتژی های بازاریابی محتوا نیست. سندیت محتوا یک استراتژی عالی برای گسترش مخاطبان شما با تلاش کم است.
اگر تصمیم گرفتید محتوای سایتهایی مانند LinkedIn، Medium یا انجمن را به اشتراک بگذارید، بهتر است که انتخاب کنیدو فقط بهترین محتوای خود را به اشتراک بگذارید.

۶-ساختمان لینک:

ساختمان لینک با یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی Google در تعیین رتبه عالی است. ایده خوبی است که با افزایش سیگنال های پشتیبان گیری عالی خود، میزان دسترسی و دید شما را افزایش دهد.

در اینجا چند استراتژی پایه لینک سازی برای ارتقاء محتوا به مخاطبان گسترده تر است:

۱-پست مهمان در نشریات معتبر با یک لینک متنی به محتوای شما.
۲-با استفاده از کتابچه راهنمای کاربر، ساختن لینک شکسته را درگیر کنید تا ارزش بیشتری برای محتوای موجود ایجاد کند.
۳-صنعت الکترونیک رهبران خود را در مورد یک قطعه از مطالب خود که برای تحقیقات آینده آنها ارزشمند است، در نظر گرفت.

طراحی سایت-7 تکنیک بازاریابی و تبلیغاتی برای دریافت محتوا

۷-بازاریابی ایمیل شخصی:

بازاریابی ایمیل یک راه عالی برای فروش به مشتریانی است که قبلا در برند شما علاقه مند هستند. بازاریابی ایمیل به نفع افزایش توجه مشتری است و در عین حال عرضه سهام و لینک ها را به سمت محتوای شما می دهد.
همه افراد لیست بازاریابی ایمیل شما در این فرصت برای خواندن پست وبلاگ بعدی خود نخواهند بود. در اینجا چند استراتژی اساسی برای افزایش تعامل با ایمیل وجود دارد:

۱-خبرنامه الکترونیکی برای تبلیغ پست های اخیر در وبلاگ خود و یا ارائه محتوای ویروسی خود را برای ماه.
۲-Subscriber بخش بر اساس تعامل خود با سایت شما.
۳-ایمیل های شخصی را برای نام گیرنده و همچنین اطلاعات مربوط به مشارکت آنها در سایت خود وارد کنید.
۴-محتوا تعاملی مانند GIF یا ویدئو سرگرم کننده باشد تا ایمیل ها به صورت ایستا و مشترکان به ایمیل های آینده را گرم کنند.
۵-تست تقسیم بندی را در سرفصل ها و پیام ها انجام دهید و تاثیر آنها را اندازه گیری کنید.

بازاریابی محتوا به عنوان یک اصطلاح در صنعت ما به یک زندگی تبدیل شده است. با کاهش بیش از هر جستجو و بسیاری از کانال های اجتماعی، هرگز مهم تر از تمرکز بر روی استراتژی های تبلیغاتی است که از طریق سر و صدا و محتوا کشف می شوند.

طراحی سایت-7 تکنیک بازاریابی و تبلیغاتی برای دریافت محتوا

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.