طراحی سایت باید قابل استفاده و دقیق باشد زیرا برنامه ریزی در این کار بسیار مهم است و جز کارهایی است که در زمان بندی در آن بسیار مهم و ضروری است.طراحی سایت یک حرفه ی مناسب و درآمد زا است و باید مراحل آن را به درستی انجام داد تا بتوانید یک سایت حرفه ایی طراحی کنید.

طراحی سایت-برای طراحی سایت چه باید کرد

طراحی سایت به ۷ روش تقسیم می شود:

۱-جمع آوری اطلاعات:

مهمترین قسمت قبل از راه اندازی سایت جمع آوری اطلاعات است در این روش کاربر با طراح سایت ارتباط برقرار می کند و یک جلسه ی حضوری را تربیت می دهد در این جلسه طراح از نوع صفحات و ویژگی های محتوا و عملکرد سایت باید اطلاعات لازم را داشته باشد.

۲-منابع و دامنه مورد نیاز:

بعد از اینکه جلسه ی حضوری با طراح برقرار شد مدیریت سایت باید برای سایت خود یک اسم بسازد که به آن دامنه سایت نیز می گویند،دامنه ی سایت نباید تکراری باشد و در صورت تکراری بودن آن باید از مالک قبلی آن نام دامنه را خریداری کند.انتخاب نام دامنه به دو گروه تقسیم شده است :۱-دامنه ی عمومی ۲-دامنه ی اختصاصی.نام دامنه را می توان به دو بخش تقسیم کرد ۱-اسم دامنه ۲-پسوند دامنه

۳-طراحی سایت:

به این مرحله از سایت مرحله ی برنامه ریزی و جمع آوری اطلاعات می گویند.در طراحی سایت نکاتی نیز وجود دارد که باید به آنها توجه کرد از جمله:طراحی صفحه ی اصلی سایت،برنامه نویسی مرکزی پروژه،تولید و استفاده از افزونه ها برای سایت،تولید محتوای سایت،تست کردن بخش های سایت،بارگزاری آزمایشی،آموزش به مشتری برای درج محتوا در سایت مورد نظر.

۴-محتوای سایت:

اگر سایتی از نظر طراحی گرافیکی و زیبایی خاصی برخوردار باشد اما محتوای سایت به حد کافی موردنیاز کاربر نباشد درست است که کاربر به سایت شما مراجعه می کند اما نداشتن محتوای نا کارآمد باعث می شود کاربر از سایت لذتی نخواهد برد و سریعتر از سایت خارج می شود.

۵-تحویل اولیه:

در روش های قبل طراحی گرافیکی سایت و برنامه نویسی های آن تکمیل شده و بعد از آن با رعایت قوانین و دستورالعمل ها بر روی سایت قرار می گرفتند و باید توسط مشتری مورد بررسی و تست قرار گیرد و در نسخه های مختلف موبایلی تست انجام گیرد و سایت را از روی موبایل خود تست نمایند و ۲ هفته برای تست زمان اختصاص داده می شود و تمام عملکردهای فرآیندها،متن ها و مطالب مورد بررسی قرار می گیرد.

۶-رونمایی از سایت:

در این صورت سایت در حال بهره برداری است و می توان از روش های مختلف معرفی سایت را آغاز کرد و با استفاده از موتورهای جستجو و بازاریابی های دیجیتالی و تبلیغات دیگر نیز برای معرفی سایت خود انجام دهید.

۷-پشتیبانی وب سایت:

پشتیبان سایت وظیفه ی بررسی سایت در جهت بهبود آن را دارد که از نظر محتوا و حفظ جذابیت براساس اهمیت سایت و تعداد کاربران ،نوع سایت و … می بایست به فواصل زمانی در جهت توسعه و بهبود عملکرد و حفظ روند رو به رشد انجام گیرد.

طراحی سایت-برای طراحی سایت چه باید کرد

بیشتر بخوانید

برای ساخت سایت سه بخش اساسی نیز وجود دارد:

۱-نام دامنه ی سایت:

کامپیوترها با استفاده از عددها ارتباط برقرار می کنند و به این اعداد ip می گویند مانند شماره ی موبایل برای هر فرد.
یک دامنه بر روی سرور هاست قرار دارد که اگر دامنه ایی برای سایت خود مشخص نکنید باید برای آدرس سایت آدرس ip را به کار برید.

۲-سرور وب هاستینگ:

وب هاستینگ شبیه فضایی است که برای کسب و کار در نظر گرفته شده است،وب هاستینگ ها برای فروش محصولات در نظر گرفته شده است و برای وب سایت با استفاده از هاست کار راحتی نیست و باید شما نرم افزارها و فریم ورک هایی را نصب و از طریق پنل مدیریت آن را مدیریت کنید.

۳-فایل های سایت:

هنگامی که کاربر از وب سایت بازدید می کنند، محصولات و خدمات آن را مشاهده می کنند که به آن فایل های سایت می گویند ،فایل های سایت مثل دیگر فایل ها هستند مانند فایل با پسوندهای مختلف از جمله:jpg،mp3،php،html است.

طراحی سایت-برای طراحی سایت چه باید کرد
در دنیای امروز با توجه به افزایش تکنولوژی به خصوص در زمینه طراحی سایت چنانچه تمایل دارید همپای رقبای خود پیش بروید و به سود آوری قابل ملاحظه ای در دنیای اینترنت برسید می بایست برای حرفه ی خود سایت مناسب طراحی کرده و در این زمینه به یک شرکت طراحی سایت حرفه ای با کادر مجرب نیاز دارید تا بتوانید سایتی به روز و حرفه ای داشته باشید برای این منظور شرکت طراحی سایت اینتن با سابقه کاری بالا و رزومه کاری قوی بهترین گزینه برای شما خواهد بود و کارشناسان اینتن برای پاسخگویی به سوالات شما و مشاوره رایگان آمادگی لازم را دارند تا بتوانید بهترین تصمیم برای چگونگی طراحی سایت خود بگیرید تا در نهایت سایت با سودآوری بالا داشته باشید .