برای بهتر شدن  جایگاه کاربران و مشتریان خود می توانید از محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی در طراحی سایت استفاده کنید که این خود به تنهایی وظیفه ی داشتن اطلاعات کافی و قواعد بازاریابی در شبکه های اجتماعی است.

۱۰ راز وجود دارد که می تواند کاربران زیادی را به خود جذب نماید:


۱- شنیدن:همیشه  سعی کنید در هر شرایطی بیشتر گوش کنید و کمتر حرف بزنید. با خواندن مطالب بیشتر و مفیدتر کاربران در محیطهای آنلاین و شرکت در بحثای آنها می توانید به موضوعات بیشتر و دقیق تری برسید و محتوایی خوب و مناسبی تولید می کنید که مورد توجه کاربران قرار می گیرد.

۲- تمرکز:تخصص در این زمینه باعث میشود که شما بتوانید محتوای خوب و قدرتمندی را ارائه دهید،در این استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی است که در همه ی زمینه ها از پیشرفت وسیعتری برخوردار است و با موفقیت بیشتری روبه رو است.

۳- کیفیت:در این بخش کیفیت مهم تر از کمیت است. اصولا ۱۰مشتری با کیفیت بهتر از ۵۰ تا مشتری بی کیفیت است چون ۱۰ مشتری فعال که محتوا ومطالب شما را دنبال می کنند و در موردش بحث و مشورت می کنند بهتر از مشتریان بیشترو بی کیفیت هستند که بعد از مدتی حضورشون کمرنگ شوند.

۴- صبر:موفقیت در بازاریابی محتوا و شبکه های اجتماعی نیزیک شبه به دست نمی آید. و ممکن است  در مدتزمان کوتاه نتیجه مطلوبی بگیرید ولی به احتمال زیاد، برای دست یابی به نتایج چشم گیر،بایستی مسیری طولانی را طی کنید.

۵- ترکیب کردن:اگر ما مطالبی در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاریم باعث میشود که مخاطبان زیادی به محتوای شما دسترسی پیدا کنند و مطالب شمارو کپی کنند و در جاهای مختلف از محتوای شما استفاده کنند و سعی کنید مقالات و محتوای فوق العاده ایی در شبکه ههای اجتماعی به کار ببرین و مخاطبان زیادی را جذب کنیدو لینک مطالب خود را در لینکدین،گوگل پلاس،توییتر و … به اشتراک بگذارید. این به اشتراک گذاری و بحث، راه خود را به طرف موتور های جست وجو پیدا خواهد کرد و در آن ها ایندکس خواهد شد و بار بعد هر کسی نام شما را در گوگل یا بینگ جست وجو کند به مطالب شما در شبکه های اجتماعی یا نظرات خوب یا بد دیگران در مورد برند شما هدایت خواهد شد. فراموش نکنید که این مورد در گرو به اشتراک گذاری مطالب با کیفیت توسط شما و بازنشر شدن این مطالب توسط کاربران تان است.

۶- تاثیرگذاری:برای اینکه نتیجه ی تاثیر مطالب و محتوای خودرا ببینید برای افراد موثر آنلاین در بازارزمان بگذراید. این افراد اگر به محصولاتیا خدمات و کسب و کار شما علاقه داشته باشند جزو مخاطبان اصلی شما قرار خواهند گرفت.چرا که هرکدام از آنها به تنهایی مخاطبان باکیفیت بسیاری دارند و میتوانند مطالبتانرا با مخاطبان خودشان به اشتراک بگذارند و در این صورت برند شما با تعداد بسیار زیادیاز مخاطبان اصلی مواجه خواهد شد.

۷- ارزش:شما می توانید برای ارزش کار خود در تولید محتوا و مقالات بیشتر بر روی مطالب خود متمرکز شوید و تولید محتوای با کیفیت و خوبی را به اشتراک بگذارید و مخاطبان زیادی را به محتوای خود جذب کنید. در گذر زمان، این افراد به کاتالیزورهای قدرتمندی برای کسب و کار شما در بازاریابی دهان به دهان تبدیل خواهند شد.