Seo: سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) برای کمک کردن به اوضاع سایت و ارتباط سایتها در نتایج جستجوی طبیعی با رسیدن به رتبه ی بالا هستند.

سئو:

بهینه سازی موتورهای جستجو به مجموعه ای از دستور العمل ها گفته می شود،اگر از سئو به درستی استفاده شود باعث بهتر شدن جایگاه سایت سایت در موتورهای جستجو (مخصوصا گوگل)و افزایش بازدید سایت میشوند.

سئو فرآیندی است که به گوگل کمک می کند تا سایت های شما را بررسی کند و براساس کلمات کلیدی خاص رتبه ی سایت شما را بالا ببرد.

سئو جذابیت کاری ندارد اما باید یک نفر آن را انجام دهد،در سئو دست یافتن به نتیجه ی دلخواه استرس آور است.تکنیکها در سئو مداوم در حال تغییر است و اگر توجه کنید می توانید در کمترین زمان ممکن به نتیجه ی دلخواه در گوگل برسید.



۱-یادگیری با انجام دادن:

طراحان به این نیاز دارند که روش کار کردن با سئو را درک کنند و باید بدانندکه گوگل چگونه در رسیدن به هدفهایش کمک می کند،بهترین روش برای اینکه سایتتان را در کمترین زمان راه اندازی کنید این است که با اضافه کردن محتوا،فعالیت در شبکه های اجتماعی و تجزیه و تحلیل به نتیجه می رسید.

۲-آزمایش کنید:

هیچ زمانی از برخورد کردن با تکنولوژی های جدید نترسید و از تکنیک های بهینه برای اینکه ببینید چگونه موتورهای جستجوگر عمل می کنند.هزاران منابع آنلاین وجود دارد و تا زمانی که آنها را امتحان نکنید نمی دانید کدام یکی از آنها به درستی عمل می کند.

۳-استفاده از منابع رایگان:

برای یادگیری سئو می توانید از منابع رایگانی که در اینترنت و سایتهای مختلف وجود دارد استفاده کنید.

۴-ساخت بک لینک:

بک لینک از طریق سایتهای دیگر می توانید سایت خود را تقویت کنید.

۵-تمرکز بر امنیت:

موتورهای جستجوگر به الویت قرار دادن امنیت و کنار آمدن با تلفنهای همراه ادامه خواهند داد.سایتهایی که با استانداردها مطابقت دارند رتبه ی بالاتری کسب خواهند کرد.داشتن نسخه ی موبایلی از سایت می تواند تجربه ی کاربری بهتری را ارائه کنند.

سئو چگونه کار می کند؟

موتورهای جستجو به واسط کلمات کلیدی و یا جملاتی که کاربران درج می نمایند لیستی از سایت ها را به نمایش می گذارند. گوگل و دیگر موتورهای جستجو خزنده هایی دارند که در صفحات سایت ها کاوش می نمایند و براساس اطلعاات درج شده صفحات را به نمایش می گذارند. فاکتورهای بسیاری وجود دارد که براساس آن سایت ها رنک گذاری می شوند. بسیاری از افراد تصور دارند که با تهیه محتوا وانتشار آن در سایت موجب خواهند شد که موتورهای جستجو سایت آنها را در رنکینگ بالایی به نمایش گذارد اما حقیقت امر این است که محتوا تنها یکی از المان ها و فاکتورهای سئو سایت می باشد.

سئو و وب برندینگ

سئو و بهینه سازی سایت یکی از ابزار های بسیار مفید در افزایش بازدید و فروش می باشد. صاحبان مشاغل و وبسایت های اینترنتی می توانند با انجام سئو و بهینه سازی سایت شان مشتریان و بازدید کننده وبسایتشان را چند برابر نمایند.