پاپ آپ به صفحاتی گفته می شود که برای تبلیغات،اطلاع رسانی و… در فضای اینترنت می باشد.در هنگام بازدید از سایتهای مختلف و موردنظر شما پنجره هایی باز می شود که به آن پاپ آپ می گویند.


پاپآپ ها انواع مختلفی دارد:

۱-پاپ آندر ۲-پاپ آپ نیو تب

۱-پاپ آندر:

زمانی که یک کاربرد وارد سایت موردنظر می شود با کلیک بر روی سایت یک پنجره ی جدیدی باز می شود که در پشت صفحه ی فعلی ایجاد می شود که دارای تبلیعات می باشد.

۲-پاپ آپ نیو تب:

نوعی از تبلیغات پاپ آپ است که در صفحه ی جدید از مرورگر خود باز می شود و کاربر آن را مشاهده می کند.

تفاوت بین پاپ آندر و پاپ آپ نیو تب:

به هدف از تبلیغات ما بر میگردد و اگر می خواهید که رتبه ی الکسای خود را بهتر کنید خرید پاپ آپ گزینه ی خوبی برای این کار است و اگر به دنبال فروش و برندسازی هستید پاپ آپ نیو تب انتخابی خوب و درست است.

پاپ آپ ها چه مزایایی دارند:

استفاده از پاپ آپ برای ادمین های سایت و بالا بردن رنک سایت می باشد.پاپ آپ ها بر سئو و بهینه سازی سایت تاثیر زیادی دارد اما با وجود پاپ آپ که پنجره های جدید بر روی سایت باز می شود و باعث میشود که کاربر از سایت خارج شود و سایت را را ببندد و تاثیر منفی در سایت می گذارد.اگر ظاهر یا هر محتوایی در رابطه با محصول نام تجاری نبااشد این کار بر وضعیت سئو سایت تاثیر منفی میگذارد.پاپ آپ ها فقط در رنک سایت تاثیر میگذارد مگر:

۱-پاپ آپ های زمان دار:

اگر به جز استفاده ار پاپ آپ راه دیگری ندارید می توانید زمان نمایش پاپ آپ را تغییر دهید و بعد از مطالعه ی کاربر موکول نمایید.

۲-تبلیغات بینابینی غیر مجاز از نظر گوگل:

همه ی تبلیغات بینابینی تهاجمی نمی باشند و از نظر گوگل امتیاز منفی ندارد این تبلیغات بینابینی اگر برای کاربران مزاحمت ایجاد کنند و محتوای تبلیغاتی شما مزاحم داشته باشد رتبه ی صفحه ی موبایل شما را پایین می آورد.