طراحی سایت فروشگاهی ووکامرس:یکی از بهترین سیستم های طراحی سایت وردپرس است که مدیریت محتوای رایگان است که به وسیله ی وردپرس می توانید وبلاگ،گالری،فوتوبلاگ و… ایجاد کنید.

وردپرس یکی از بهترین و معروف ترین سیستم مدیریت محتوا است که افزونه های زیادی برای آن تعریف شده است.

یکی از بهترین و معروفترین افزونه،افزونه ی وردپرس ووکامرس است که توسط این افزونه می توانید طراحی سایت فروشگاهی و… را شروع و طراحی کنید.


یکی از کاربردهای مهم طراحی سایت فروشگاهی ووکامرس:

ووکامرس یکی از افزونه های فروشگاه ساز به صورت اینترنتی و آنلاین سیستم مدیریت محتوا است برای راه اندازی و برقراری سایت فروشگاه توسط ووکامرس سیستم مدیریت محتوا را نصب کرده و بعد افزونه را نصب میکنید.

مزایای طراحی سایت با ووکامرس:

محتوای باز و رایگان بودن طراحی سایت ووکامرس
نصب راحت در وردپرس
تعداد زیاد قالب ها و افزونه های طراحی سایت با ووکامرس
طراحی سایت با بیش از ۳۷ در صد فروشگاه های آنلاین توسط افزونه ی طراحی سایت با ووکامرس
بدست آوردن ۱۲۰۰ رتبه و ۵ ستاره در سایت رسمی وردپرس
به روز شدن پی در پی طراحی سایت با طراحی سایت با ووکامرس
در دسترس بودن تعداد زیادی از توسعه دهندگان وردپرس برای ارئه خدمات
امکان نصب اتوماتیک فروشگاه اینترنتی توسط طراحی سایت با ووکامرس
ارائه نمودار کامل فروش توسط طراحی سایت با ووکامرس
کنترل کردن فروشگاه اینترنتی توسط طراحی سایت با ووکامرس
درگاه پرداخت الکترونیک توسط طراحی سایت با ووکامرس




طراحی سایت فروشگاهی ووکامرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس در حدود ۶۰ درصد سایت‌های طراحی شده با CMS را به خود اختصاص داده اند.اضافه کردن امکانات فروشگاه اینترنتی به سایتی که قبلا با وردپرس طراحی شده است یا در سناریویی دیگر، طراحی یک سایت اطلاع‌رسانی جدید با امکانات فروشگاهی در بسیاری از موارد با وردپرس گزینه‌ای غیرقابل چشم‌پوشی خواهد بود.

هرچند وردپرس به صورت پیش‌فرض دارای امکانات فروشگاهی نیست ولی سیستمی قابل توسعه است و اضافه کردن امکانات جدید به آن با استفاده از افزونه‌های مختلف امکا‌ن‌پذیر است.

در زمینه‌ی طراحی فروشگاه اینترنتی نیز، چندین افزونه برای اضافه کردن امکانات فروش محصولات مجازی و فیزیکی برای وردپرس وجود دارند که در این نوشته محبوب‌ترین آن‌ها را بررسی خواهیم نمود.

ووکامرس شناخته‌شده ترین افزونه برای طراحی سایت فروشگاه در وردپرس است. برآورد می‌شود بیش از ۱۰ میلیون فروشگاه اینترنتی، خدمات فروش کالا و محصولات دیجیتال خود را با ووکامرس به مشتریان ارائه می‌نمایند.

ووکامرس دامنه‌ی وسیعی از امکانات برای فروش کالا را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این می‌توان از صدها افزونه‌ی رایگان و تجاری برای اضافه کردن یا تغییر دادن امکانات پیش‌فرض ووکامرس بهره‌گیری نمود.