با بستر وسیع و گسترده ای که دنیای اینترنت برای کسب و کار های مختلف در زمینه های مختلف و از آن جمله طراحی سایت تجارت الکترونیک ایجاد کرده است، امروزه داشتن یک سایت برای معرفی کالا و خدمات و حتی فروش محصولات امری اجتناب ناپذیر بوده و طراحی سایت شرکت بازرگانی می تواند به عنوان شناسنامه ی اینترنتی کسب و کار شما در بازار های داخلی و بین المللی عمل کند. ولی قبل از انجام هر کاری در این زمینه:


طراحی سایت شرکت بازرگانی

امکانات و ویژگی های طراحی سایت شرکت بازرگنی چیست؟
هدف از ساخت سایت شرکت بازرگانی چه چیز هایی می تواند باشد؟
در طراحی سایت شرکت بازرگانی به چه نکات مهمی باید توجه بیشتری داشت؟
برای پاسخ به این سوالات و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی سایت شرکت بازرگانی با طراحی وب سایت و سئو اینتن همراه باشید..

در طراحی سایت شرکت بازرگانی به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

یکی از تفاوت های اصلی که طراحی سایت شرکت بازرگانی با سایر سایت ها دارد گسترده بودن زمینه های فعالیتی آن و بین المللی بودن آن است، در ادامه به بررسی برخی از نکاتی می پردازیم که رعایت آن ها باعث موفقیت هرچه بیشتر طراحی سایت شرکت بازرگانی ما خواهد شد.

طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، چون زمینه ی فعالیتی شرکت های بازرگانی گسترده بوده و تنها به داخل از کشور خلاصه نمی شود، طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه ی شرکت بازرگانی می تواند بهترین ، سریعترین و همین طور کم هزینه ترین راه برای معرفی کالا و خدمات شما در بازار های جهانی باشد، این زبان ها باتوجه به حوزه های فعالیتی شرکت بازرگانی و بازار های هدفی که دارید مشخص و تعیین می شوند.

طراحی سایت شرکتی بر اساس اصول سئو



طراحی سایت شرکت بازرگانی

سئو تکنیکی می باشد که با بکار گیری آن ، شما می توانید در رتبه های نخست موتور های جستجو قرار گرفته و این موتور های جستو به عنوان یک سایت منبع و مرجع برای کاربران، اقدام به تبلیغ سایت شما کنند. طراحی سایت بر اساس اصول سئو و استاندارد های طراحی سایت باعث می شود سایت ما با موتور های جستجو سازگاری بیشتری داشته و با صرف هزینه و زمان کم بهینه سازی شود. سئو سایت شرکتی در کنار سایر روش های بازاریابی اینترنتی مانند : ایمیل مارکتینگ (بازاریابی ایمیلی = ارسال ایمیل تبلیغاتی) ، تبلیغات کلیکی ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و… می تواند بسیار موثر بوده و تاثیر بسیار زیادی بر روی کسب و کار شما بگذارد، تیم تحقیق و توسعه ی شرکت طراحی سایت اینتن با زیر نظر گرفتن آخرین تغییرات الگوریتم موتور های جستجو ، این تغییرات را در پروژه های خود اعمال کرده وسایت های خود را کاملا مطابق با اصول سئو طراحی می کند.

مدیریت آسان و کاربردی

یکی از دیگر نکات مهمی که در طراحی سایت شرکت بازرگانی باید به آن توجه کرد مدیریت این سایت ها می باشند. سیستم مدیریتی سایت های شرکتی در کنار کارامد و حرفه ای بودن باید ساده نیز باشند، شرکت طراحی سایت اینتن با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی این مشکل را به خوبی حل کرده و یک محیط مدیریتی کاملا ساده و کارامد را در اختیار شما قرار می دهد،به نحوی که هر فردی با داشتن حداقل سواد کامپیوتری می تواند به خوبی با آن کار کرده و تمامی مطالب ، تصاویر ، محصولات و محتوا را مدیریت کند.

طراحی سایت شرکتی ریسپانسیو

از آنجایی که امروزه اغلب وب گردی ها از طریق تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها انجام می پذیرد ، طراحی سایت ریسپانسیو به یکی از پیش نیاز های طراحی وب سایت شرکتی تبدیل شده است، طراحی سایت ریسپانسیو (طراحی سایت واکنش گرا = طراحی سایت سازگار با موبایل) تاثیر زیادی بر روی سئو سایت داشته و از این طریق بر میزان بازدید کنندگان سایت شما افزوده می شود. علاوه بر این جدیدا الگوریتم های جدید موتور های جستجو حساسیت زیادی به طراحی سایت موبایل فرندی نشان داده و این امر به یکی از معیار های رتبه بدی سایت در نتایج جستجو تبدیل شده است.



طراحی سایت شرکت بازرگانی

امکانات و ویژگی های طراحی سایت شرکت بازرگانی

هر سایت باتوجه به هدفی که برای آن طراحی و ساخته می شود، امکانات و قابلیت هایی را در اختیار صاحبان سایت و مشتریان خود قرار می دهد. در ادامه به بررسی برخی از امکانات و ویژگی های طراحی سایت شرکت بازرگانی می پردازیم:
• گالری تصاویر
• ایجاد صفحات و زیر منو های بی نهایت
• راه اندازی قسمت فروش اینترنتی و فروشگاه اینترنتی در سایت شرکتی
• معرفی محصولات و خدمات
• رزومه شرکت و هر آنچه که دوست دارید افراد در رابطه با شما بدانند.
• استفاده از نقشه ی گوگل
• راه اندازی بخش نظرسنجی و بحث در مورد موضوعی خاص
• سیستم آمارگیری دقیق از سایت
• پنل رایگان ارسال پیام کوتاه
• لود شدن سریع صفحات
• سیستم اعطای نماینگی و یا شعبه
• تالار گفتگو در طراحی سایت شرکتی
• مدیریت آسان و کارامد مطالب، اسناد ، تصاویر و هرآنچه که در سایت موجود است.
• سیستم خبر خوان و RSS
• بخش مقالات و کتابخانه
• سیستم پیشرفته مدیریت فروش و ارتباط مشتریCRM (خدمات پس ازفروش ، استعلام گارانتی و.. )
البته لازم به توضیح است که تمامی این امکانات و ویژگی دارای قابلیت اختصاصی سازی و سفارشی سازی می باشند

شرکت طراحی سایت و سئو سایت اینتن با بکارگیری آخرین فناوری ها و بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه ی طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت بهترین راه کار ها را برای کسب و کار شما ارائه می دهد.
با اینتن بروز باشید..