یکی از موضوعاتی که در طراحی سایت مطرح می شود ، استفاده از رنگ سازمانی در طراحی سایت است ، در طراحی سایت حرفه ای همیشه باید این نکته را در نظر داشته باشیم که رنگ های بکار رفته در قالب سایت و طراحی سایت باعث می شود مشتریان و کاربرانی که وارد سایت می شوند ، احساس خاصی به آنها دست بدهد ، از این رو در انتخاب رنگ در طراحی سایت باید توجه زیادی به تناسب آن با رنگ سازمانی خود شرکت ها داشته باشند .

در انتخاب طرح سازمانی سایت ، حتما نظرات گرافیست و یک طراح هنری را جویا شوید ، این نکته را در نظر داشته باشید برای اینکه یک طرح زیبا و دل پسند در طراحی سایتتان اتفاق بیافتد ، حتما به نظرات گرافیست و طراح سایتتان هم توجه ویژه ای داشته باشید چرا که یک طراح و گرافیست براساس تجربه خویش مطمئنا رنگ بندی مناسبی را برای شما ارائه خواهد کرد .

در رنگ سازمانی در طراحی سایت به این نکته هم توجه داشته باشید که رنگ های انتخابی باید با صنف شما هم هماهنگ باشد ، بطور مثال معمولا برای کار های امنیتی رنگ قرمز بیشتر بکار می رود ، یا برای کار های مبلمان و دکوراسیون بیشتر از رنگ بندی قهوه ای و رنگ های مشابه با چوب استفاده می گردد.

برای اینکه در طراحی قالب و طراحی گرافیکی وب سایتتان مشابهت با رنگ سازمانتان داشته باشد ، سعی کنید حوزه فعالیتتان را به همراه سربرگ ها و … در اختیار گرافیست قرار دهید چرا که اینکار مطمئنا باعث میشود طرح های ارائه شده توسط گرافیست طراحی سایتتان به رنگ سازمانی و حوزه فعالیتتان نزدیک باشد.

در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری از انتخاب رنگ بندی در طراحی سایت بدست آورید پیشنهاد میکنم مقالات زیر را هم مطالعه نمایید :

تاثیر استفاده از روانشناسی رنگ در طراحی سایت

رنگ در طراحی سایت

۷ تحول طراحی گرافیکی سایت در سال ۲۰۱۵ | قسمت سوم

روند طرح بندی در طراحی سایت در سال ۲۰۱۵