تاثیر سرعت در جذب مخاطب: طراحی وب سایت مروزه به عنوان یک ابزار بسیار کاربردی برای گسترش کسب و کار ها بشمار می رود اما چه نوع طراحی وب سایتی باعث خواهد شد ما نتیجه بسیار مناسبی در دنیای اینترنت بدست آوریم ، طراحی وب سایت در چه شرایطی به فروش بیشتر و گسترش کسب و کار برای ما کمک خواهد کرد ؟ در این مقاله سعی میکنیم یکی از مهم ترین نکات برای بهتر شدن وب سایت ما برای کاربران صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

افزایش سرعت وب سایت

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در جذب مخاطب شما تاثیر دارد سرعت بالا آمدن سایت شما است ، مخاطبان اینترنتی از کم حوصله ترین افراد در جهان هستند ، اگر سرعت لود وب سایت شما کم باشد مطمئن باشید که امکان تبدیل این بازدید کننده به مشتری بسیار کم است ، پس حتما باید سرعت وب سایت را در لیست پر اهمیت ترین کارکرد های وب سایتمان قرار دهیم .

علاوه بر اینکه افزایش سرعت لود صفحات وب سایت تاثیر زیادی در کاربران سایت دارد ، موتور های جستجو مثل گوگل هم این موضوع را به عنوان یک عامل بسیار مهم و ضروری در بالا آمدن کلمات کلیدی تان در موتور جستجوی گوگل مد نظر قرار می دهند.

پس افزایش سرعت وب سایت شما علاوه بر اینکه بر تبدیل کاربر به مشتری در وب سایت باعث خواهد شد ، در موتور های جستجو گوگل هم این عامل مورد توجه قرار می گیرد.

اما چگونه سرعت وب سایت را افزایش داد ، اگر شما یک فرد فنی هستید این بخش از مقاله را مطالعه نمایید چون اگر اطلاعاتی از مسائل فنی وب سایت نداشته باشید این بخش مقاله به درد شما نخواهد خورد .

در ابتدا پیشنهاد میکنم مقاله ۱۰ راه برای افزایش سرعت وب سایت را مطالعه نمایید.

روش های افزایش سرعت وب سایت

برای افزایش سرعت سایت در ابتدا باید تصاویر بکار رفته در سایت شما برای صفحات سایت ذخیره شده باشند و از حجم کمتری برخوردار باشد ، تصاویر را بوسیله فتوشاپ می توانید مخصوص صفحات وب ذخیره نمایید ، مخصوصا تصاویر در صفحه اول بسیار مهم هستند .

روش دگیر استفاده از فعال کردن Gzip در سرور یا سیستم مدیریت محتوای شما است ، فعال کردن این موضوع و کش در سیستم مدیریت محتوای سایت شما باعث می شود کاربران سایت شما مخصوصا کاربرانی که بصورت دائمی به سایت شما سر می زنند با سرعت بالا تری سایت شما را مشاهده نمایند.

از دیگر موضوعات مهمی که در افزایش سرعت وب سایت مهم است استفاده از CSS و جاوا اسکریپ کوتاه و خلاصه بودن CSS قالب شماست اگر این بخش از وب سایت شما در یک فایل باشد مطمئن باشید سرعت سایت شما مناسب خواهد بود و موتور های جستجو هم برای سایت شما رتبه مناسبی را در نظر خواهند داشت.