طراحی سایت خبری یک ابزاری برای برقراری ارتباط به یک قشر گسترده از مردم است ، طراحی سایت خبری تنها برای فعالیت های مطبوعاتی انجام نمی پذیرد ، برخی از تیم ها و گروه ها برای ارائه اخبار در حوهزا ینترنت به طراحی سایت خبری نیاز دارند در این مقاله سعی میکنیم در مورد بهترین سیستم مدیریتمحتوا برای طراحی سایت خبری صحبت کنیم ، با ما همراه باشید تا بهترین سیستم مدیریت محتوا برای سایت خبری را بشناسیم.

سیستم مدیریت محتوا چیست ؟ سیستم های مدیریت محتوا در طراحی سایت خبری

سیستم های مدیریت محتوا در حقیقت یک پنل مدیریتی وب سایت است که شما به کمک آن می توانید یک سایت داینامیک را مدیریت نمایید ، سیستم های مدیریت محتوا انواع و اقسام مختلفی دارند که هر کدام برای منظور خاصی ارائه شده است. از محبوبترین سیستم های مدیرتی محتوای برای راه اندازی سایت های خبری استفاده از سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس است ، این سیستم مدیریت محتوا یک ابزار بسیار کاربردی برای راه اندازی سایت خبری می باشد ، سیستم مدیریت محتوای وردپرس به دلیل سادگی و قابلیت های پیشرفته خود توانسته جایگاه ویژه ای در بین وبمستران و وبلاگ نویسان کسب نماید .

از دیگر سیستم های مدیریت محتوایی که برای راه اندازی سایت خبری مناسب است استفاده از سیستم مدیریت محتوای دروپال است ، این سیستم مدیریت محتوا هم به دلیل ساختار مناسبش می تواند نیاز های شما از یک سایت خبری را تامین نماید.

از دیگر سیستم های مدیریت محتوایی که می توان برای راه اندازی سایت خبری از آن استفاده کرد می توان به سیستم مدیریت محتوای جوملا هم اشاره کرد ، جوملا هم به دلیل ساختار ماژولاری و داشتن مجموعه بندی بسیار مناسب می تواند جایگاه ویژه ای را در بین کسانی که به دنبال طراحی سایت خبری هستند را داشته باشد.

اما تفاوتی که بین وردپرس و جوملا وجود دارد انتخاب چند مجموعه در سیستم مدیریت محتوای خبری را دارد ، به همین دلیل اغلب کسانی که به دنبال طراحی سایت خبری هستند به دنبال طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس هستند چرا که با راه اندازی سایت خبری با وردپرس می توان برای یک خبر جایگاه های مختلف و دسته بندی های مختلف و چند گانه را انتخاب کرد . در مقالات آینده سعی خواهیم کرد اطلاعات بیشتری را از سایت های خبری برای شما عزیزان ارائه کنیم ، پس با ما همراه باشید.

مقالات مرتبط با طراحی سایت خبری

پیشنهاد میکنم  برای اطلاعات بیشتر از طراحی سایت خبری مقالات زیر را هم مطالعه نمایید :

طراحی سایت خبری با وردپرس

بهترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت خبری

هدف از طراحی سایت خبری

تاثیر سئو در طراحی سایت خبری

ویژگی های برتر طراحی سایت خبری