اصطلاحات رایج در سئو وب سایت : در مقالات قبل در مورد طراحی وب سایت توضیحاتی دادیم و در ادامه نیز مطرح کردیم که با بهره گیری از روش های سئو وب سایت ، می توان رتبه وب سایت های طراحی شده را در لیست نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید . سپس در مقالاتی مانند ایجاد ساختار مناسب برای بهبود سئو سایت و توجه به محتوا یا سئو سایت ؟ به بیان روش های گوناگون بالا بردن سئو سایت پرداختیم . در این مطلب هدف من آشنا سازی شما عزیزان با اصطلاحات رایج حوزه سئو سایت است .

برخی اصطلاحات کاربردی در حوزه سئو وب سایت
۱) SEO بهینه سازی برای موتورهای جستجو.
۲) کلمه کلیدی : درواقع کلمه کلیدی الزاما یک کلمه نیست و می تواند یک
عبارت باشد . کلمه کلیدی تعیین کننده آن کلمه یا عبارتی است که صاحب سایت
می خواهد با جستجوی آن کلمه در گوگل سایتش بالا باشد .
۳) On Page SEO : بهینه سازی داخلی یک سایت برای موتورهای جستجو
۴) Off Page SEO : بهینه سازی لینک ها برای موتورهای جستجو
۵) SEM : بازاریابی برای موتورهای جستجو است .
۶) SEMSMM : بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی
۷) Link Building : به فرآیند لینک سازی گفته می شود و از زیر مجموعه های Off Page SEO است .
۸) Meta Tag : به تگ هایی گفته می شود که با آنکه در وب سایت قرار
دارند اما توسط کاربر قابل مشاهدهنیستند و کاربردهای دیگری علاوه بر کمک به
سئو سایت دارد .
۹) Anchor Text : به همان کلمه یا عبارتی گفته می شود که به صورت لینک مشخص می گردد و می تون روی آن کلیک نمود .
۱۰) Internal Links : لینک های داخلی یک وب سایت هستند که یک صفه از وب سایت را به صفحات دیگر لینک میدهند .
۱۱) Paid Link : به لینک هایی گفته می شود که شما برای دریافت آن ها
پول پرداخت کرده اید و بسیار به سئو سایت شما ضرر خواهند زد . جهت اطلاعات بیشتر به مطلب سئو کلاه سیاه چیست و چرا بد است؟ مراجعه نمایید .