همانطور که می دانید الگوریتم های موتورهای جستجو برای ارزیابی طراحی سایت های انجام شده به طور دوره ای تغییر می کنند.این تغییر و وضع قوانین جدید سئو با هدف شناسایی دقیقتر وب سایت های برتر انجام می شود تا به روش های مختلف از ترفیع گرفتن وب سایت هایی که موتورهای جستحو را به نحوی دور می زنند جلوگیری شود.اما همواره بخشی عمومی از این الگوریتم ها در اختیار عموم قرار می گیرند تا راه برای دور زدن موتورهای جستجو از این بیشتر برای کاربران باز نشود.

کاهش تمرکز بر روی کلمات کلیدی در قوانین جدید سئو

کاربران خیلی قدیمی‌تر واژه سئو را مساوی با به کار بستن کلمات کلیدی در مطلب می دانند، به طوری که هرچه چگالی این کلمات بیشتر، موفقیت در سئو نیز بیشتر! اما مدت هاست که دیگر خزنده های موتورهای جستجو تمرکز صرف بر روی کلمات کلیدی نداشته و برای فاکتورهای جانبی دیگری نیز ارزش و نمره قائلند.در قوانین جدید سئو میزان تعادل میان فاکتورهای مهم بسیار مهم بشمار می رود، به طوری که تمرکز صرف بر روی یک مورد به نتیجه مورد دلخواه منتهی نخواهد شد.

شبکه های اجتماعی در قوانین جدید سئو

امروزه اگر به لیست محبوبترین و پربازدیدترین وب سایت های دنیا سر بزنید، نام شبکه های اجتماعی را در صدر مشاهده می کنید که این موضوع بیان کننده میزان زمان زیادی است که عمده کاربران اینترنت در این وب سایت های و یا اپلیکیشن ها صرف می کنند.از این رو قرار دادن مطالب و یا بهتر از آن لینک مطالب به همراه گزیده ای از مطلب، محتوای تولیدی شما را در معرض دید میلیون ها کاربر قرار می دهد.
از طرفی در قوانین جدید سئو ، گوگل و بینگ از شبکه های اجتماعی به طور گسترده برای رتبه بندی وب سایت ها در الگوریتم های خود استفاده می کنند، به این معنی که وب سایت های فعال تر در شبکه های اجتماعی امتیاز فوق العاده ای را دریافت می کنند.در نظر داشته باشید که آنالیز هوشمند بوده و تنها به قرار دادن لینک در این وب سایت ها ختم نمی شود، یعنی هرچه کاربران دیگر بشتر لینک های شما را Share و Like کرده و مخصوصا کامنت گذاری کنند، امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد.

تبادل لینک با وب سایت های برتر در قوانین جدید سئو

طبق الگوریتم جدید گوگل، گرفتن یک لینک از یک وب سایت با رده بسیار بالا خیلی موفق تر از گرفتن چندین لینک از وب سایت های با رده های پایینتر عمل می کند.



اما در قوانین جدید سئو این کار دیگر تخصصی نبوده و به نحوه ارتباطات و قدرت بیان شما بازمی گردد، چون باید با استفاده از ابزارها گوناگون مثل پول، قدرت بیان، وعده همکاری و… مدیر وب سایت مورد نظر (که رتبه بسیار خوبی نزد موتورهای جستجو و در الکسا دارد) را به قرار دادن لینک یا لینک هایی از وب سایت خود متقاعد کنید.
اهمیت سئو در طراحی سایت

تولید محتوای تازه در قوانین جدید سئو

زمانی که آخرین آپدیت پنگوئن ارائه گردید، وب سایت های زیادی نمره منفی دریافت کردند.تغییرات اساسی لحاظ شده در این آپدیت و قوانین جدید سئو سبب شد که برخی از وب سایت هایی که پیشتر در صفحه اول نتایج جستجوی یک کلمه کلیدی قرار داشتند، به صفحات پایینتر تبعید شده و یا حتی به طور کلی از لیست نتایج محو شوند! بیشتر این وب سایت ها از مطالب کپی شده لطمه خورده بودند.


گوگل به غنی و پربار شدن دیتابیس خود خیلی مشتاق است، اما با مطالب نو، تازه و جدید تا بیش از پیش دامنه اطلاعاتش پربارتر و وسیع تر شود.
گوگل به طور متقابل از محتوای زائد، تکراری که نتیجه ای جز پرشدن دیتابیسش ندارند بیزار است و به شدت با آن برخورد می کند.

استفاده از کلیدواژه های بلند در قوانین جدید سئو

کاربران اینترنت دیگر همان افراد بی تجربه و تازه کار سابق نیستند و تداوم استفاده از اینترنت و مخصوصا موتورهای جستجو برای دست یافتن به محتوای مورد نظر، کاربرانی حرفه ای از آن ها ساخته است.طبق آخرین نتایج تقریبا ۷۰٪ جستجوها از حداقل سه عبارت تشکیل شده است، پس اگر به جذب ترافیک درصد بالایی از کاربران فکر می کنید، از کلمات کلیدی فراتر رفته و بر روی عبارات کلیدی مرتبط با فعالیت خود تمرکز کنید.

برای بهینه سازی وب سایت خود با ما تماس بگیرید.