شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که رویای خرید یک خانه در یکی از کشورهای آسیایی را در سر می پرورانید؟ قصد دارید با خرید خانه در کشورهای توریستی، امکان اخذ اقامت آن کشور را دریافت کنید؟ قیمت خرید خانه در وان ترکیه یکی از بهترین گزینه های پیش رو به شمار می آید؛ زیرا کشور ترکیه به عنوان یک کشور اوراسیایی(آسیایی- اروپایی) از آب و هوای مطبوعی برخوردار بوده و دارای تاریخ و فرهنگ بسیار غنی می باشد. همچنین امکانات منحصر به فرد و جاذبه های دیدنی متعدد در شهرهای مختلف این کشور، سبب شده تا افراد زیادی به خرید ملک در ترکیه تمایل داشته باشند.

اگر تمایل دارید تا با خرید املاک و مستغلات در کشور ترکیه، مجوز اقامت در استانبول ترکیه دریافت کنید یا به نوعی سرمایه گذاری در این کشور داشته باشید، شهر وان ترکیه گزینه مطلوبی محسوب می شود. در اینجا تلاش خواهیم کرد تا اطلاعات کاملی در ارتباط با قیمت خرید خانه در شهر توریستی وان ترکیه در اختیارتان قرار دهیم؛ پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی اجمالی با شهر وان ترکیه

کشور ترکیه به عنوان کشوری اوراسیایی شناخته می شود که صنعت توریست آن در شهرهای مختلف به شدت رونق یافته است؛ از این رو خرید املاک و مستغلات در ترکیه به منظور سرمایه گذاری و اقامت گزینه ایده آلی محسوب می شود.

شهر وان در شرق کشور ترکیه و ساحل شرقی دریاچه وان واقع شده است و از قدمت تاریخی برخوردار می باشد. این شهر با کشور ایران، هم مرز می باشد و همین موضوع سبب شده تا افراد زیادی به خرید خانه در وان ترکیه علاقه نشان دهند.

جاذبه های طبیعی، گردشگری و دیدنی متنوعی در شهر وان ترکیه وجود دارد که آن را به یکی از مقاصد توریست ها تبدیل کرده است و قیمت املاک و مستغلات وان ترکیه را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و همچنان پتانسیل افزایش قیمت ارزش خرید ملک در استانبول و این منطقه وجود دارد.

فاکتورهای موثر بر ارزش قیمت خرید خانه در وان ترکیه

اگر تصمیم نهایی خود را برای خرید خانه در وان گرفته اید و کلیه جوانب موضوع را به دقت بررسی کرده اید، باید به منظور انجام معامله مدارک لازم از قبیل شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، قطعه عکس و ... را همراه با مترجم یا وکیل قانونی به منظور انتقال سند ارائه دهید. به طور کلی فاکتورهای زیر بر ارزش نهایی املاک و مستغلات در شهرهای مختلف ترکیه از جمله وان موثر خواهند بود:

  • موقعیت قرارگیری ملک در منطقه
  • مساحت ملک
  • امکانات خانه
  • ویژگی ها و نوع ساخت بنا
  • و ...

بنابراین فروش ملک در شهر وان ترکیه قیمت ثابتی ندارند و تحت تاثیر عوامل مختلف تعیین می شود که باید هنگام خرید به دقت بررسی لازم صورت پذیرد.

قیمت خرید خانه در وان ترکیه چقدر است؟

قیمت خانه یا ملک در مناطق و محله های مختلف شهر وان علاوه بر مشخصات و ویژگی های ملک، با توجه به دسترسی ها، امکانات رفاهی محله، فاصله از جاذبه های تفریحی و ... تعیین می شود؛ بنابراین قیمت ثابتی برای خرید آپارتمان در ترکیه و خانه در وان، نمی توان در نظر گرفت.

حال بسیاری از افراد این سوال را در ذهن دارند که قیمت خانه در شهر وان ترکیه چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که متغیر بودن هزینه های خرید ملک، سبب شده تا قیمت ملک در وان نیز ثابت نباشد؛ پس به منظور خرید خانه در وان ترکیه، توصیه می کنیم از مترجم حقوقی، وکیل یا مشاور با سابقه در این رابطه راهنمایی دریافت کنید تا از قیمت خرید ملک در شهر وان ترکیه و شرایط انجام معامله آگاهی کسب نمایید.

هزینه های جانبی قیمت خرید خانه در وان ترکیه

اگر تصمیم به خرید خانه در وان ترکیه گرفته اید، باید پس از بازدید حضوری از ملک و بررسی محله و موقعیت خانه به کشف قیمت خرید ملک از طریق کارشناسان و مشاوران فعال این حوزه چون شرکت لیان استانبول اقدام کنید. هزینه خرید خانه و ملک، شامل مبلغ اصلی ملک و هزینه های جانبی می باشد که مبلغ اصلی ملک با توجه به موقعیت ملک، محله، امکانات و ویژگی های خانه و ... تعیین می شود. حال هزینه های جانبی که به منظور خرید ملک باید توسط خریدار پرداخت شود، چیزی حدود 6.5 تا 7 درصد کل مبلغ ملک است و شامل وکیل، خدمات ترجمه، مالیات انتقال بر معاملات، بیمه، ثبت و انتقال سند مالکیت و ... خواهد شد.

مشاور املاک و شرکت های فعال حوزه ملک در کشور ترکیه

به منظور خرید خانه در ترکیه و شهر وان، اتباع خارجی باید پس از بررسی ملک به مشاور املاک یا شرکت های فعال حوزه ملک در کشور ترکیه مراجعه کنند و از کارشناسان این حوزه در ارتباط با قیمت خرید خانه در وان ترکیه راهنمایی و مشاوره لازم را دریافت نمایند. یکی از شرکت‌های فعال در حوزه خرید و فروش ملک ترکیه، خرید آپارتمان در ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه و همچنین دریافت اقامت در ترکیه، شرکت لیان استانبول محسوب می شود که در زمینه خرید ملک ترکیه و هموار کردن مسیر مهاجرت به ترکیه مشغول فعالیت می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان لیان از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.