امروزه ارزهای دیجیتالی کاربران بسیار زیادی پیدا کرده اند و افراد زیادی در حوزه های مختلف مثل استخراج ارز، سرمایه‌گذاری، تریدینگ و غیره فعالیت می کنند. در این مقاله به معرفی چند اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال می پردازیم چرا که برای ترید کردن و خرید و فروش بیت کوین و انواع ارزهای دیجیتالی علاوه بر دانش بالا و تجربه به ابزارهایی نیز نیاز می باشد.

 

معرفی انواع اپلیکشن خرید و فروش ارز دیجیتال

 

-اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال Bitcoin-Checker

 

این اپلیکیشن از صرافی های مختلفی قیمت ها را جمع آوری کرده و به کاربران نمایش می دهد. در صورتی که شما نیز قصد دارید از قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه ای با خبر شوید، این اپلیکیشن را می توانید بر روی موبایل خود نصب کنید. این اپلیکیشن به صورت ویجتی بوده و می توان آن را روی صفحه موبایل قرار داد.

 

اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال

-اپلیکیشن پرتفوی Blockfolio

 

طراحی این اپلیکیشن موبایل برای مدیریت ارزهای دیجیتالی صورت گرفته و کاربران می‌توانند سرمایه گذاری که در ارزهای مختلف دیجیتالی انجام داده اند را به ‌عنوان یک پرتفوی به این اپلیکیشن اضافه کرده و وضعیت کلی را در یک نگاه تماشا کنند. می توان تنظیمات این اپلیکیشن را به گونه ای قرار داد که زمانی که قیمت یک ارز دیجیتالی همچوین قیمت خرید بیت کوین به یک رقم خاص برسد، برای شما نوتیفیکیشن ارسال گردد، تقریباً بیش از چهار هزار ارز دیجیتالی با استفاده از این اپلیکیشن پشتیبانی می شوند. شما می توانید جزئیات قیمت تک تک این ارزها را با استفاده از آن مشاهده کنید.

 

افرادی که دارای مهارت در خواندن زبان انگلیسی هستند، در بخش اخبار این اپلیکیشن می توانند آخرین اخبار بلاک چین ها و ارزهای دیجیتالی را مطالعه کنند. این اپ نیز کاملاً رایگان است.

 

همچنین بخوانید: سایت معتبر خرید و فروش یبت کوین

 

 

-اپلیکیشن بررسی بازار Crypto Price IQ

 

یکی دیگر از اپلیکیشن های نمایش دهنده قیمت خرید و فروش بیت کوین و انواع ارزهای رمزنگاری شده اپلیکیشن Crypto Price IQ است که در آن از ارزهای دیجیتالی زیادی پشتیبانی می شود. امکان مشاهده اطلاعاتی مثل تاریخچه قیمت در این اپلیکیشن وجود دارد و همچنین می ‌توان در آن تنظیم نوتیفیکیشن را به شکلی انجام داد که با استفاده از آن از رشد و افت قیمت ها اطلاع پیدا کرد. این اپلیکیشن از رتبه خوبی در گوگل پلی برخوردار بوده و رایگان می باشد.

 

 

-اپلیکیشن ویجت ارز Simple-Bitcoin

 

نمایش اطلاعات در این اپلیکیشن به صورت ویژه بوده و قابلیت نمایش ارز های زیر بر روی صفحه نمایش موبایل با استفاده از این اپلیکیشن وجود دارند:

 

  • بیت‌کوین‌کش، بیت‌ کوین، کاردانو، بیت‌کوین گلد، دوج‌کوین، دش، لایت‌کوین
  • Decred، اتریوم، اتریوم کلاسیک، زی‌کش، مونرو، Iota، NEO، نانو
  • NEM، Peercoin، ریپل، استلار، ترون
  • Vertcoin

 

قیمت های نمایش داده شده در این اپلیکیشن از صرافی‌های مختلفی جمع آوری شده اند و افرادی که قصد دارند از قیمت انواع ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای به شکل ویجت بر روی موبایل خود اطلاع داشته باشند، این اپلیکیشن گزینه بسیار خوبی برای آن ها خواهد بود. همچنین این اپلیکیشن دارای یک برنامه برای باز کردن نبوده و فقط ویجتی می باشد که برای مثال می توان آن را روی صفحه Home گذاشت.

 

همچنین بخوانید: استخراج بیت کوین با کامپیوتر

 

اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال

 

 

-اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال کریپتو Delta

 

یکی از ابزارهای حرفه ای که می‌توان به عنوان اپلیکیشن خرید و فروش بیت کوین و انواع ارز دیجیتالی از آن استفاده کرد، اپلیکیشن دلتا می باشد. این اپلیکیشن امکاناتی که به بیت کوین و ارز های دیگری مرتبط هستند را برای کاربران ارائه می دهد. اپلیکیشن دلتا دارای ابزارهای تحلیلی است که کاربران می توانند جهت ردگیری دارایی های دیجیتال از آن استفاده کنند.

 

کاربران این اپلیکیشن می توانند با استفاده از آن حداکثر تا 10 پورتفولیو از دارایی های دیجیتالی خود درست کرده به گونه ای که هر یک از آنها دارای مالک جداگانه و استراتژی مربوط به خود باشند. در اپلیکیشن دلتا برای هر سکه به طور جداگانه تحلیل و نمودارهای حرفه ای را می توان ارائه داد و امکان بازبینی فهرست های گوناگون در این اپلیکیشن وجود دارد. بعلاوه اینکه با این نرم افزار می توان:

 

  • -به بررسی کوین‌ها به همراه جزئیات آنها پرداخت. 
  • -به صرافی‌ها و کیف پول‌ها متصل شد.
  • -به بررسی پرتفوی، واچ لیست و بازارها پرداخت.
  • -پرتفوی را در یک نگاه مشاهده کرد.

 

گفتنی است که عملکرد این اپلیکیشن برای قسمت های زیادی از آن به صورت رایگان بوده ولی در صورتی که بخواهید به بخش خاصی از آن دسترسی داشته باشید، لازم است که مبلغی را پرداخت نمایید.

 

اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال دیجی اکسچنج

 

به علت دسترسی راحتی که اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتالی دارد و در همه زمان‌ها می ‌توان از آن استفاده کرد، بنابراین این روزها اپلیکیشن ها از پرطرفدارترین ابزارهایی هستند که معامله‌گران با آنها کار می کنند. با استفاده از این مزایای اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال، تریدر ها دیگر نیاز نیست بازار را به طور مداوم مشاهده کنند و می توانند از تغییرات قیمت آن به راحتی اطلاع پیدا کنند.

یکی از نکات مهمی که در زمان انتخاب اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال باید به آن دقت کرد، نظرات دیگر کاربران و سابقه آن اپلیکیشن می باشد. چون در بسیاری از موارد اپلیکیشن‌هایی نیز وجود دارند که با هدف کلاهبرداری از اطلاعات کاربران به وجود آمده اند.

در این میان شما می توانید به سایت و اپلیکیشن دیجی اکسچنج نیز مراجعه کرده و به شیوه ای آسان و در دسترس از آخرید قیمت های خرید بیت کوین و دیگر انواع ارز دیجیتال مطلع شوید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

 

همچنین بخوانید: مشاوره خرید بیت کوین در ایران

 

 

اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال