امروزه طراحی سایت توریستی یکی از اساسی ترین نیازهایی است که هر یک از آژانس های مسافرتی جهت ارائه دادن تورهای گردشگری داخلی و خارجی و همچنین در اختیار قرار دادن خدمات مسافرتی به صورت آنلاین و آفلاین می توانند داشته باشند. البته زمانی طراحی سایت گردشگری می تواند برای ایجاد یک کسب و کار مفید واقع شود که به طرز ماهرانه با ماژول های مورد نیاز کاربران پایه گذاری شود و بتواند در هر موقعیت مکانی و زمانی پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

اهمیت طراحی سایت توریستی

با توجه به دغدغه های پیش آمده در عصر حاضر مانند شلوغی مسیرهای رفت و آمد، تنوع زیاد سفرها، خدماتی که آژانس های گردشگری مختلف ارائه می دهند، هجوم مسافران به شرکت های مسافرتی در موقعیت های مختلف، نداشتن آگاهی کامل مسافران از انواع بلیط های مسافرتی و ایرلاین های پروازی و چندین دلایل دیگر پس اکثر مسافران تمایل دارند ملزومات سفر خود را به صورت اینترنتی از سایت های توریستی به دست آورند و اطلاعاتی در خصوص مواردی مانند:

– تورهای گردشگری

– هزینه سفر و تاریخ

– رزرو بلیط رفت و برگشت

– جاذبه های گردشگری

– شرایط آب و هوایی

– رزرو هتل

و… را در هر ساعتی از شبانه روز به صورت آنلاین بررسی کنند. به همین دلیل طراحی سایت توریستی برای بسیاری از کسب و کارهای مرتبط با حوزه گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است.

طراحی سایت توریستی 

چه کسانی متقاضی طراحی سایت آژانس مسافرتی هستند؟

این روزها به جهت افزایشی که در توریسم ها و شاخه های متنوعی که در صنعت گردشگری به وجود آمده است بنابراین طراحی سایت گردشگری به شکل ساده نمی تواند به تنهایی پاسخگوی نیاز مردم باشد. پس طراحی سایت آژانس مسافرتی می تواند به طرز خلاقانه ای همراه با ماژول های متنوع در خدمت کاربران زیادی اعم از:

_ طیف گسترده ای از مسافران

_ آژانس های مسافرتی

_ استراحتگاه ها

_ هتل ها

_موسسه های خدمات توریست

_ تورهای مسافرتی

و…قرار بگیرد.

طراحی سایت توریستی 

چگونگی طراحی سایت توریستی

در طراحی و راه اندازی وبسایت توریستی توسط مشاوران حرفه ای باید بتوان اطلاعات مفیدی را به صورت اینترنتی در اختیار کاربران قرار داد. مثلا باید اطلاعات کامل بهترین مکان های گردشگری همراه با معرفی کشور، استان و شهر ، زیباترین و مناسب ترین هتل ها در مقصد، اعلام شرایط جوی مقصد و معرفی خوشمزه ترین غذاهای محلی را در اختیار متقاضیان وب سایت قرار داد، از طرفی ارائه دادن قیمت بلیط ها، امکان وارد شدن کاربران و چگونگی ثبت نام آنها، معرفی تورها، گالری تصاویری از مکان های مختلف، امکان رزرو هتل، رزرو بلیط هواپیما و بسیاری موارد دیگر باید جزو خدمات یک سایت گردشگری قرار بگیرد. از طرفی باید در صفحات نخست وب سایت گردشگری یک بخشی را به معرفی آژانس اختصاص دهید، در بخش دیگری لازم است تا آخرین پکیج های مسافرتی قابل مشاهده کاربران قرار بگیرد. ارائه دادن بلیط های چارتری به صورت آنلاین و یا بلیط های لحظه آخری می تواند به طور باور نکردنی متقاضیان زیادی را به سمت وب سایت شما بکشاند. وجود یک محتوای جذاب و مفید این امکان را دارد تا رتبه سایت شما را بالا برده و فروش شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

طراحی سایت توریستی 

ویژگی های یک سایت توریستی مناسب

اگر چه تقریبا طراحی سایت توریستی نیز همانند طراحی سایر سایت ها می باشد اما از آنجایی که اغلب مسافران با عجله از وب سایت گردشگری استفاده می کنند بنابراین لازم است تا یک سایت توریستی از سرعت بارگذاری بالایی برخوردار باشد. در دسترس بودن وب سایت هم برای متقاضیان و هم برای گوگل بسیار حائز اهمیت می باشد. بهینه سازی سایت و همچنین سئو سایت باید به گونه ای باشد که وب سایت شما در صفحات اول گوگل نمایش داده شود و در کمترین زمان با ترافیک بازدید کنندگان رو به رو شود. صفحات سایت باید بتواند در دستگاه های دیگری نظیر گوشی های هوشمند و یا تبلت ها قابل نمایش باشد، استفاده از تصاویر جذاب می تواند تاثیرات شگرفی را بر روی کاربر ایجاد کند.آسان بودن مدیریت محتوا از جمله موارد مهمی است که باید در طراحی سایت های مختلف در حوزه گردشگری به آن توجه کرد.

طراحی سایت توریستی 

مزایای طراحی سایت توریستی

با روی کار آمدن کسب و کارهای اینترنتی مانند طراحی سایت توریستی دیگر کمتر کسی برای رفتن به سفر سوالات خود را با پرس و جو به دست می آورد، در واقع امروزه سایت های آژانس مسافرتی با در اختیار دادن هر نوع خدمات لازمی جهت داشتن یک سفر ایده ال می توانند پاسخگو و ارائه دهنده نیاز مسافران باشند. پس شما با طراحی سایت توریستی بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی این شرایط را به دست می آورید تا کسب و کار و همچنین نوع خدمات خود را به جمع کثیری از مخاطبان در جهان معرفی کنید و از همه مهمتر با سرعت در تبلیغات از رقبای خود در کوتاهترین زمان پیشی بگیرید، با طراحی سایت توریستی می توان تجربیات خود را از یک سفر با دیگران به اشتراک گذاشت. پس اگر در حوزه گردشگری فعالیت دارید تنها کافیست طراحی سایت توریستی را به کارشناسان اینتن بسپارید تا کسب و کار پر رونقی را با بالاترین درآمد برای شما رقم بزنند. در واقع شما می توانید قبل از هر گونه اقدامی با مشاوران تخصصی اینتن گفتگوهایی داشته باشید سپس با توجه به نوع فعالیت خود یک سایت مناسبی را در جهت پیشبرد صنعت گردشگری در کشور داشته باشید.