با وجود یک طراحی سایت مثل دیجی کالا شما می توانید با راه اندازی یک فروشگاه آنلاین، عرضه هر نوع محصولی را با هر برندی بدون واسطه با کوتاهترین راه ممکن انجام دهید. اما توجه داشته باشید که در طراحی سایت علاوه بر زیبایی سایت به نکات فنی و استانداردهای طراحی یک سایت اهمیت دهید تا همیشه وب سایت خود را در صفحات اول گوگل تماشا کنید و با وجود مشتریان زیاد، روزانه از سود بالایی بهره ببرید.

طراحی فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا

یکی از موفق ترین فروشگاه های مجازی در فضای اینترنتی ایران فروشگاه دیجی کالا می باشد. اما تاکنون به این فکر کرده اید که طراحی سایت مثل دیجی کالا به چه میزان می تواند در عرضه محصولات شما نقش بسزایی داشته باشد؟ در حقیقت راز موفقیت دیجی کالا در چیست؟ چگونه این فروشگاه اینترنتی با فعالیتی کمتر از ده سال به فروش میلیاردی به طور روزانه دست پیدا کرده است؟ چگونه می توان با طراحی سایت مثل دیجی کالا فروش پررونقی داشت؟ پس رسیدن به پاسخ چنین سوالاتی بهتر است با ما همراه باشید تا شما را برای رسیدن به چنین اهداف بلندی راهنمایی کنیم.

طراحی سایت مثل دیجی کالا 

چگونگی طراحی سایت مثل دیجی کالا

اگر می خواهید یک سایت پیشرفته مثل دیجی کالا داشته باشید باید امکان جستجوی تعداد بالایی از محصولات را برای کاربر فراهم آورید. برای مشتریان خود امکان فیلترینگ مجموعه ای از کالاها بر طبق رنگ، مارک، سایز و….وجود داشته باشد و به راحتی بتوانند چندین محصول مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند، تنوع کالا در فروشگاه شما بالا باشد، کاربر بتواند به سادگی با ویژگی های فنی محصول آشنا شده و توضیحات کاملی در مورد عملکرد محصول به دست آورد. گاهی اوقات برای مشتریان پیشنهادهای ویژه داشته و تخفیفات شگفت انگیزی را ارائه دهید، این شرایط را برای کاربر فراهم آورید تا کالا و یا آدرس وارد کرده تغییر دهد و یا حتی در صورت منصرف شدن از خرید خود به راحتی مبلغ واریزی را پس بگیرد، برای خریدهایی با مبالغ بالا ارسال رایگان در نظر بگیرید.

طراحی سایت مثل دیجی کالا 

ویژگی های یک سایت خوب مثل دیجی کالا

در طراحی سایت مثل دیجی کالا می بایست از طرف کاربران امکان نقد کردن و یا بررسی کالاها وجود داشته باشد. طراحی سایت باید به صورت ریسپانسیو یا همان واکنش گرا باشد، امکان نمایش دادن کالاهای مرتبط و درخواستی شما را فراهم آورد. هنگام خرید در ایامی مثل عید نوروز که مشتریان در حجم بالایی هستند باید یک فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا از درگاه های پرداخت زیادی برخوردار باشد. مدت زمان فرضی تحویل کالا را به مشتری اطلاع دهد. حتما پیش فاکتور ارائه داده و روش های انتقال کالا را در اختیار کاربر قرار دهد. البته به جز این موارد در طراحی یک سایت موفق شبیه به دیجی کالا باید ویژگی های دیگری را در نظر گرفت تا در کمترین زمان بتوانید مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کرده و بیشترین فروش را داشته باشید.

طراحی سایت مثل دیجی کالا 

مهمترین خصوصیات طراحی سایت مثل دیجی کالا

در حقیقت لازم است برای راه اندازی یک فروشگاه مجازی موفق به فاکتورهای مهمی اهمیت داده شود. یکی از این خصوصیات، سرعت بارگذاری وب سایت است؛ چرا که هر چقدر سرعت بارگذاری بالا باشد ماندگاری کاربران در وب سایت بیشتر است و در نهایت گوگل رتبه بالاتری را به وب سایت شما خواهد داد. طراحی سایت باید به گونه ای انجام شود که برای کاربران امکان خرید راحتی وجود داشته باشد و پنل مدیریتی به صورت ساده صورت بگیرد و مشتریان در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوند. در هنگام طراحی سایت، حتما به نمادهای الکترونیکی اطمینان جهت جلب اعتماد مخاطبین اهمیت دهید، برای بالا بردن تعداد مشتریان یک محتوای جذاب می تواند تاثیر بسزایی در وب سایت شما داشته باشد، یک فروشگاه اینترنتی ایده ال باید محصولات خود را دسته های اصولی طبقه بندی کند تا کاربران به راحتی محصول درخواستی خود را پیدا کنند و زیر ساختی استاندارد داشته باشد. مهمترین خصوصیات یک فروشگاه اینترنتی پر استقبال قیمت محصولات می باشد.

طراحی سایت مثل دیجی کالا 

بهترین طراحی سایت فروشگاهی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از ابزارهای ارتباطی مانند موبایل ها و همچنین تبلت ها جمع زیادی از مردم سعی می کنند تا خرید خود را از فروشگاه های اینترنتی انجام دهند که وب سایت آنها در صفحه های تبلت و دیگر ابزارهای ساده قابل نمایش باشند و کاربر به راحتی بتواند با کمترین سرعت اینترنت در هر مکانی با گوشی موبایل خرید خود را انجام دهد، با این وجود گروه تخصصی اینترنت با طراحی سایت مثل دیجی کالا و ظاهری گرافیکی زیبا این توانایی را دارد تا به کسب و کار شما رونق بسزایی دهد.