برای طراحی سایت ها از تکنیک های بسیار زیادی می توان استفاده کرد که یکی از این تکنیک ها، تکنیک Content First می باشد. این تکنیک یکی از به روز ترین و مدرن ترین تکنیک های طراحی سایت است. اغلب طراحان از این تکنیک استفاده می کنند و تلاش می کنند با این تکنیک یک طرح زیبا و چشمگیر را به شما تحویل دهند. در این زمینه گفتنی است که طراحی برای سایت های یک محتوایی، بسیار آسان است و طراح می توان به خوبی خلاقیت خود را نشان دهد. هر چند که توجه به چگونگی طراحی برای این سایت ها بسیار مهم می باشد.

ارتباط بین طراحی سایت و محتوای سایت

قبل از طراحی سایت باید توجه داشت که شما برای چه شرکتی می خواهید سایت اینترنتی طراحی کنید. باید اهمیت داد که محیط یک سایت فروش مواد خوراکی با یک سایت که مطالب آن در مورد مسائل ورزشی است بسیار متفاوت بوده و این بسیار مهم و با ارزش است که شما در طراحی به این نکته توجه کنید و دست کم نگیرید. استفاده از روانشناسی رنگ ها در تکنیک Content First برای طراحی سایت کمک بسیار زیادی به شما می کند تا یک طرح جذاب تولید کنید. اشکال و تصاویری که در طراحی به کار می بردید، می تواند کاملا نمایانگر محتوای سایت باشد و این تکنیک جذاب می تواند افراد بسیار زیادی را به خود جذب کند. برای توضیحات موجود در صفحه باید به نیاز مخاطب خود توجه داشته باشید.

تکنیک Content First در طراحی سایت 

اول توجه به محتوا و بعد طراحی

این مسئله در نگاه عادی مردم یک مسئله جزئی است اما وقتی با یک اثر مواجه می شوند، می توانند جذابیت تکنیک کار را متوجه شوند. در طراحی برای هر سایتی اولین گزینه خوب تحلیل کردن محتوای سایت است. چرا که اشخاصی که چیزی از هنر نمی دانند نمی توانند این مورد را درک کنند اما هنگامی که وارد یک سایت می شوند و طراحی سایت را می بینند که کاملا مربوط به محتوای سایت می باشند شگفت زده می شوند چرا که این یک تکنیک Content First است.

تکنیک Content First در طراحی سایت 

آشنایی با تکنیک Content First در طراحی سایت

اینکه طراحی جلد محصولات با چیزی که در آن وجود دارد ارتباط داشته باشد یک ارتباط جالب و جذاب را می آفریند که با استفاده از تکنیک Content First می تواند جالب تر هم شود. همیشه داشتن یک موضوع و محتوای مشخص برای طراحی یک امتیاز مثبت بوده و هست. یک محتوا بودن سایت ها به پیدا کردن مطالب برای مخاطبان هم جذاب و مهم است. سایت هایی که از یک محتوا پیروی می کنند همیشه از همه نظر جذاب هستند چرا که مطالب و محتوای آنها خاص و تک می باشند. طراحان این سایت ها علاوه بر اینکه کارشان ساده است از آنها بسیار انتظار می رود چرا که فقط تمرکزشان برای یک موضوع است.

تکنیک Content First در طراحی سایت 

تکنیک Content First فقط برای طراحی سایت نیست

تکنیک Content First تکنیکی ۱۰ ساله و جا افتاده است که از آن فقط برای طراحی سایت ها استفاده نمی کنند بلکه در طراحی کارت های ویزیت و کاتالوگ ها نیز اگر از آن استفاده کنید طرحی زیبا خواهید داشت. همیشه کارت ویزیت هایی که برای یک محتوا طراحی می شنود جذاب تر هستند چرا که طراح تمرکز خود را فقط برای آن محتوا گذاشته اند و مجبور نیستند بین چند محتوا هماهنگی ایجاد کنند. طراحان شیشه های عطر همیشه با توجه به نوع رایحه عطر شیشه آن را طراحی می کنند شیشه های گرد و کوتاه قد معمولا می توان حدس زد که برای عطر و اودکلن هایی با رایحه شیرین و زنانه هستند اما برخلاف آنها شیشه هایی که رنگ های تیره دارد و لاغر و مستطیلی شکل هستند برای عطرهای مردانه استفاده می شود. پس همیشه قبل از طراحی توجه داشته باشید که محصول شما چه چیزی است.

تکنیک Content First در طراحی سایت 

طراحی سایت یک محتوایی

طراحان می دانند که طراحی برای یک موضوع مشخص و معین بسیار راحت تر از طراحی برای سایت هایی که چند موضوع مختلف و متفاوت هستند می باشد. طراح به راحتی می تواند روی موضوع تمرکز کند و یک طرح جذاب و بی نقص به کارفرما تحویل دهد. طراح باید توجه داشته باشد حالا که یک محتوا دارد طرحی بی نظیر و همه چیز تمام تحویل دهد. یک طرح که تمام اشکال و عکس های موجود در آن همه مرتبط با هم باشند و رسانای یک موضوع باشند تا برای بیننده جذاب و چشمگیر باشد. ارتباط بین طرح ها و کالاها و محتوای موجود در سایتی که شما طراح آن هستید بسیار مهم می باشد و باید یک طرح خیلی قوی را بکشید چرا که این طرح فقط یک موضوع دارد. استفاده از تکنیک Content First در طراحی سایت ها از گذشته ها بوده و بسیار هم جذاب است.

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.