راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرام می تواند تا حد زیادی اهمیت داشته و مورد توجه افراد قرار گیرد، زیرا گسترش دسترسی افراد به اینترنت موجب شده است که تجارت های سنتی به مرور جای خود را به تجارت های الکترونیک بدهند و در این بین از آنجایی که اینستاگرام یکی از فضاهای مجازی بوده که در به‌ روزرسانی جدید خود قابلیتی ایجاد نموده تا شما فروش راحت تر داشته باشید پس گزینه ای مناسب خواهد بود.

فروشگاه اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بوده که در حال حاضر به بستری مناسب برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی تبدیل شده است. به طوری که شما در حال حاضر مشاهده می کنید بسیاری از افراد و کمپانی های مختلف برای جذب مشتری بیشتر به این قضیه پی بردند که با فضای مجازی می‌توانند بستر ای بسیار مناسب برای فروش بیشتر و معرفی بهتره برند داشته باشند. با این وجود باید توجه داشته باشید جهت کسب درآمد از طریق اینستاگرام، لازم است تعداد زیادی دنبال کننده داشته و از طرفی لازم است که از شرکت هایی که به بهترین نحو ممکن در این خصوص طراحی سایت می کند کمک بگیرید تا سایت فروشگاهی شما بتوانند نظر افراد بیشتری را به خود جلب نماید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرام 

معرفی راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرام

شاید یکی از مهم ترین سوالات در هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرام که برای افراد پیش بیاید این است که چرا اینستاگرام از دیگر شبکه های اجتماعی مناسب تر می باشد؟ به طور کلی وقتی شما شبکه‌ های اجتماعی را بررسی کنید مشاهده می کنید که بسیاری از آنها تعداد کمی کاربر داشته و تعدادی دیگر نیز فیلتر هستند که این امر موجب شده است محیط خوبی برای کسب و کار نباشند. اما با وجود این که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بود که غالباً در آن کاربران لحظات شاد خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال از سراسر جهان دارد پس فضایی بسیار مناسب برای گسترش کسب و کار شما میباشد. هنگامی که شما در این شبکه اجتماعی فروشگاه داشته باشید بدون شک وارد جامعه بزرگی از خرید و فروش در فضای اینترنتی شده‌اید و با این حال این امر می‌ تواند برای شما مزایای زیادی به همراه داشته باشد.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرام 

قابلیت های فروشگاه اینترنتی اینستاگرام

هنگامی که افراد قصد راه اندازی این فروشگاه اینترنتی را داشته باشند در اولین مرحله بهتر است با قابلیت های اینستاگرام آشنا شوند. به طور کلی لازم است توجه داشته باشید که یکی از جذاب ترین قابلیت های فروشگاه اینستاگرام، امکان نمایش قیمت محصولات و همچنین لینک خرید بر روی تصاویر می باشد. به طوری که شاید شما هم تا کنون با این گزینه روبرو شده اید که در هنگام دیدن پست با ضربه زدن بر روی آن قیمت محصول را مشاهده کنید. از دیگر قابلیت‌ های فروشگاه اینستاگرام، امکان قرار دادن لینک محصول در استوری می باشد به طوری که کاربر با کلیک بر روی آن می تواند آدرس سایت و قیمت محصول را مشاهده نمایید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرام 

مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرام

پس از این که قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرام را کردید باید بدانید در واقع شما در شبکه اجتماعی که این روزها بازار فروشگاه های اینترنتی در آن داغ است فروشگاه دارید و به راحتی می توانید با کمترین هزینه و با داشتن تنها یک گوشی هوشمند محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کنید. همچنین توجه داشته باشید از دیگر مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرام دسترسی ۲۴ ساعته به این فروشگاه می باشد به طوری که شما می توانید در هر ۲۴ ساعت روز محصولات و خدمات خود را ارائه کرده و از طرفی مشتریان نیز می توانند خرید خود را انجام دهند. همچنین باید بدانید اگر شما در کنار کسب و کار سنتی خود اقدام به راه اندازی کسب و کار آنلاین به خصوص در اینستاگرام کنید اعتبار بیشتری کسب خواهید کرد و راحت تر می توانید به صورت حرفه ای مشغول باشید. به طور حتم با راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی شما مخاطبین بیشتری خواهید داشت زیرا در این صورت کسب و کار شما به مکان خاصی محدود نمی شود و در سراسر ایران مشتریان تان را می توانید پیدا کنید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرام 

فروشگاه اینترنتی اینستاگرام با استفاده از اینتن

حال با تمام آنچه در خصوص مزایا و قابلیتهای راه اندازی این فروشگاه اینترنتی گفته شد هنگامی که شما هم قصد راه ‌اندازی این فروشگاه را داشتید لازم است بدانید که یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ارائه طراحی فروشگاه اینترنتی شرکت اینتن بوده که با تیم قوی که دارد می ‌تواند بهترین سایت ها را برای شما طراحی نموده و خدمات متفاوتی را ارائه دهد.