سرور اختصاصی یکی از انواع سرور است که برای مواردی که امکان استفاده از سرورهای دیگر مانند سرور اشتراکی وجود ندارد، مورد استفاده قرار می گیرد. سرور اختصاصی ایران نیز مورد استفاده بسیاری از شرکت های بزرگ در ایران قرار گرفته است. سرورها باید به گونه ای باشند که مشکلی برای افرادی که از آن استفاده می کنند به وجود نیاید و به همین دلیل باید از سروری استفاده کنید که توسط افراد متخصص ارائه می شوند. اینتن کلود یکی از ارائه دهندگان معتبر سرور می باشد. در این متن به بررسی سرور اختصاصی ایران می پردازیم

سرور اختصاصی ایران

سرورها به سه دسته طبقه بندی می شوند که شامل سرور اشتراکی، سرور مجازی و سرور اختصاصی می باشد. همانطور که از اسم این سرور مشخص است، کسانی که از این سرور استفاده می کنند آن را با افراد دیگر شریک نمی شوند و به طور اختصاصی از آن استفاده می کنند. در واقع یک سازمان یا یک شرکت به تنهایی و به طور اختصاصی از یک سرور استفاده می کند. ویژگی هایی که سرور اختصاصی دارد باعث شده تا شرکت ها و سازمان های بزرگ استفاده از این سرورها را به سایر آنها ترجیح بدهند. در ادامه به بررسی ویژگی های سرور اختصاصی ایران می پردازیم.

ویژگی های سرور اختصاصی ایران

در سرور اختصاصی ایران تمام فضای هارد دیسک در اختیار شرکت و سازمان قرار می گیرد و پهنای باند نیز بسیار بیشتر از دیگر سرورها می باشد. این ویژگی ها باعث می شود شرکت و یا سازمان استفاده کننده از این سرور امکانات زیادی در اختیار داشته باشد. ایجاد فضای بیشتر برای ذخیره سازی اطلاعات، ترافیک ماهیانه بیشتر، ایجاد پایگاه های اینترنتی بیشتر و کنترل بیشتر و راحت تر سرور از جمله این امکانات می باشند که شرکت های استفاده کننده از سرور اختصاصی ایران می توانند از آن بهره مند شوند.

بررسی و معرفی سرور اختصاصی ایران 

ارائه دهندگان سرور اختصاصی

مدیریت سرورها اهمیت بسیار زیادی دارد و برای آنکه مشکلی برای کاربران به وجود نیاید باید کار و وظیفه مهم مدیریت سرورها توسط افراد متخصص و با تجربه صورت گیرد. اینتن کلود یکی از ارائه دهندگان سرور اختصاصی ایران است که توانسته با مدیریت سرورها به بهترین شکل ممکن رضایت کاربران و مشتریان را جلب نماید. شرکت ها یا سازمان هایی که به هر علتی نمی خواهند از سرور اشتراکی یا سرور مجازی استفاده کنند، می توانند از اینتن کلود سرور اختصاصی دریافت کنند. رضایت مشتریان از اینتن کلود همواره بهترین و موثرترین تبلیغ محسوب می شود. ممکن است انتخاب های زیادی برای شما وجود داشته باشد اما ارائه خدمات کامل و پشتیبانی مناسب اینتن کلود نظر همه مشتریان را جلب کرده است.

بررسی و معرفی سرور اختصاصی ایران 

چرا باید از سرور اختصاصی استفاده کنیم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که شرکت ها و سازمان ها ترجیح می دهند از سرور اختصاصی استفاده کنند. به طور کلی سرور اختصاصی برای مصارف خانگی خیلی توصیه نمی شود. شرکت های بزرگ یا سازمان ها ممکن است بازدیدکنندگان سایت شان بسیار زیاد باشد و به همین دلیل باید از سرور اختصاصی استفاده کنند تا سایت دچار مشکل نشود. به غیر از امکاناتی که سرور اختصاصی برای شرکت ها و‌ سازمان ها مهیا می کند آنچه که برای سازمان های بزرگ بسیار حائز اهمیت است، برخورداری از امنیت بالا می باشد. سرورهای اختصاصی امنیت بسیار بالاتری نسبت به سرورهای دیگر دارند و این موضوع بسیار قابل توجه می باشد. اینتن کلود نیز در همین راستا سرور اختصاصی را با امنیت بالا به سازمان و شرکت های بزرگ عرضه می کند.

بررسی و معرفی سرور اختصاصی ایران 

کارایی سرور اختصاصی

همانطور که اشاره کردیم از سرورهای اختصاصی تنها برای سایت هایی که تعداد زیادی بازدید کننده دارند به طور معمول استفاده می شود و به عنوان دیگر در برخی از مواقع این سرور تنها به شرکت و سازمان های بزرگ ارائه می شود. اما سرور اختصاصی تنها برای یک وب سایت نیز ممکن است استفاده نشود و برای چندین سایت مرتبط با یکدیگر نیز کارایی دارد. در واقع برای هر مجموعه ای که ترافیک قابل توسعه دارد می توان از سرور اختصاصی استفاده کرد. برخی افراد ممکن است نگران تاثیر تحریم ها بر روی سایت و کار شان باشند در این صورت باید بدانید که با سرور اختصاصی ایران که اینتن کلود به شما ارائه می دهد دیگر نگرانی بابت تحریم ها نخواهید داشت. این موضوع می تواند امنیت شغل و کار شما را تضمین کند. برخی از افراد با مراجعه به دیگر ارائه دهندگان سرور اختصاصی ایران ممکن است با وجود تحریم ها به مشکل بخورند اما اینتن کلود به شما تضمین می دهد که مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد.

بررسی و معرفی سرور اختصاصی ایران 

اینتن کلود زیر مجموعه ی هلدینگ اینتن است که با بیش از 10 سال در زمینه ی طراحی سایت و سئو،خدمات هاست ، سرور مجازی ، سرور اختصاصی ، ثبت دامنه ارزان در فروردین 1398 فعالیت خود را آغاز کرده است.برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید.