امروزه افراد زیادی برای کسب و کار خود اقدام به ساخت اپلیکیشن حرفه ای فروشگاهی می کنند و از این طریق محصولات خود را به فروش می رسانند. با این روش فروشگاه تان همیشه در دسترس مشتریان خواهد بود و هر زمانی از شبانه روز قادر به ارتباط با آن ها هستید. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره ساخت اپلیکیشن حرفه ای فروشگاهی و مزایای آن خواهیم پرداخت.

معرفی ساخت اپلیکیشن حرفه ای فروشگاهی

با ساخت این اپلیکیشن فروشگاهی قادر خواهید بود مشتریان خود را از اخبار و اطلاعیه هایی مثل تخفیف باخبر کنید و برای این منظور از نوتیفیکیشن ها استفاده کنید. با اپلیکیشن فروشگاهی محصولات جدید خود را خیلی سریع وارد می کنید و به روزرسانی های لازم را انجام می دهید. اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی خود را از طریق اپلیکیشن به مشتریان می توانید ارائه دهید و به مدیریت فروش محصولات خود بپردازید.

ساخت اپلیکیشن حرفه ای فروشگاهی

اهمیت ساخت اپلیکیشن حرفه ای فروشگاهی

فروش اینترنتی امروزه بیشترین درصد را به خود اختصاص داده است و مردم ترجیح می دهند سفارشات خود را از منزل یا از طریق گوشی انجام دهند و آن ها را درب منزل شان تحویل بگیرند، از این رو است که بسیاری از کسب و کار ها برای ساخت اپلیکیشن حرفه ای فروشگاهی علاقه نشان می دهند. با وجود این که کسب و کارهای زیادی از این راه محصولات و خدمات خود را ارائه می دهند اما باز هم این روش سود فراوانی برای صاحبان مشاغل دارد و همواره مورد اسقبال مردم قرار می گیرد. گروه حرفه ای اینتن با به کارگیری استانداردهای لازم و تیم مهندسی قوی برای ساخت اپلیکیشن حرفه ای فروشگاهی اقدامات لازم را انجام می دهد. کسب و کارهای مختلف برای افزایش فروش و درآمد خود به ساخت اپلیکیشن رو آورده اند تا فروش اینترنتی خود را راه اندازی کنند. از آن جا که در آینده فناوری دیجیتال در کسب و کارها تغییرات زیادی ایجاد می کند بهتر است با آن هم سو شد و در کسب و کار پیشرفت ایجاد نمود. ملاک اصلی در ساخت این اپلیکیشن فروشگاهی کیفیت آن است که گروه اینتن این کار را در کنار طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای تان انجام خواهد داد تا به شکلی حرفه ای برای فروش محصولات خود اقدام کنید.

ساخت اپلیکیشن حرفه ای فروشگاهی

مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

ساخت اپلیکیشن حرفه ای فروشگاهی سبب می شود به شکلی اختصاصی روی محصولات خود مانور دهید و به صورت شبانه روزی محصولات متنوع خود را در معرض نمایش مخاطب قرار دهید. وقتی اپلیکیشن فروشگاهی تان را در کافه بازار، گوگل پلی، شبکه های اجتماعی و … منتشر می کنید بازار هدف خود را توسعه می دهید. برندتان در صورت نصب اپلیکیشن همیشه در جلوی چشم مشتری خواهید بود . عضویت در باشگاه مشتریان از طریق موبایل راحت تر خواهد بود در نتیجه ارتباط بهتری با فروشگاه خواهند داشت و قادر به مشاهده جشنواره های فروش، تخفیفات ویژه، اخبار و محصولات جدید و … می باشند. ساخت این اپلیکیشن فروشگاهی سبب می شود مشتری تجربه لذت بخشی از خرید به دست آورد. مشتری می تواند گالری محصولات تان را به راحتی مشاهده کند، این گونه انتخاب محصول و سفارش آن برای او راحت تر خواهد بود. با این روش لازم نیست برای شناساندن محصول خود کاتالوگ چاپ کنید. با داشتن اپلیکیشن، گالری محصولات و مشخصات آن هر لحظه در موبایل در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

ساخت اپلیکیشن حرفه ای فروشگاهی

تعرفه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

مجموعه اینتن با بهترین تعرفه و کیفیت اقدام به ساخت این اپلیکیشن فروشگاهی برای گوشی های اندروید و ios می کند. کدزنی اپلیکیشن ها مطابق با طراحی سایت فروشگاهی خواهد بود طوری که به شکل آنلاین به هم مرتبط باشند و در صورت به روزرسانی محصولات خود در پنل مدیریتی، قادر به آپدیت وب سایت و اپلیکیشن باشید. در صورت نیاز به راهنمایی در زمینه ساخت و طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی حرفه ای از طریق شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

امکانات اپلیکیشن حرفه ای فروشگاهی

در صورتی که پنل مدیریتی اپلیکیشن فروشگاهی تان قدرتمند باشد و طراحی مناسبی داشته باشد قادر به کنترل میزان فروش خود خواهید بود. این امکان وجود دارد که سفارشات موفق، سفارشات تکمیل نشده، پرداخت شده و پرداخت نشده را مشخص کنید. هم چنین ایجاد دسته بندی به شکل نامحدود برای تان مقدور خواهد بود. این امکان وجود دارد که کالاها را ویرایش، حذف و یا ایجاد کنید و امکان گزارش گیری های مختلف نیز وجود دارد. با این اپلیکیشن ها میزان فروش خود را به شکلی حرفه ای می توانید کنترل کنید و موجودی کالا نیز برای تان امکان پذیر است.

ساخت اپلیکیشن حرفه ای فروشگاهی