اگر قصد خرید رپورتاژ آگهی را دارید بهتر است اصول و نیز شرایط آن را رعایت کنید؛ زیرا در صورت یک خرید اشتباه از رپورتاژ آگهی ممکن است مشکلاتی به وجود آید که نه تنها رتبه سایت شما را بالا نمی برد بلکه با جریمه گوگل نیز روبرو خواهید شد. پس بهتر است قبل از انجام خرید یک رپورتاژ آگهی با استفاده از تجربیات یک کارشناس حرفه ای کلیه مراحل بهینه سازی اعم از تولید محتوا، لینک سازی و همچنین چگالی کلمات کلیدی را پیاده سازی کرده سپس اقدام به این کار کنید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یعنی منتشر کردن یک مقاله از طرف شما در وب سایت های دیگر است که غالبا به منظور معرفی محصولات و یا لینک سازی برای بهبود وضعیت سئوی سایت شما انجام می گیرد. امروزه با توجه به ازدیاد وبگاه های متنوع در فضای مجازی، سایت های مختلفی وجود دارند که به شکل مستمر با تولید محتوا سعی کرده تعداد بازدیدکنندگان خود را بالا ببرند. یکی از روش های درآمدزایی این گونه سایت ها می تواند فروش رپورتاژ آگهی باشد، به این صورت که سایت ها با در نظر گرفتن اعتبار دامنه و همچنین تعداد بازدید کنندگان به صورت روزانه سعی کرده مبلغ مشخصی را جهت درج مقاله ای از طرف متقاضی در سایت خود دریافت کنند. بنابراین شما مقاله خود را به چنین سایت هایی ارائه داده و در قسمت هایی از آن سایت برای وب سایت خود لینک سازی انجام می دهید. توجه داشته باشید با وجود کاهش تاثیراتی که بک لینک ها و همینطور مسئله جریمه گوگل برای تبلیغات متنی دارد، بنابراین خرید رپورتاژ آگهی می تواند بهترین تکنیک جهت بهبود وضعیت سئو و نیز لینک سازی دائمی به شمار آید.

بهترین زمان برای خرید رپورتاژ آگهی 

بهترین زمان رپورتاژ آگهی

جالب است بدانید خرید رپورتاژ آگهی می تواند مانند یک دوپینگ برای وب سایت شما محسوب شود. البته زمانی خرید رپورتاژ آگهی می تواند برای سایت شما کارآمد باشد که در رتبه بندی سئو جایگاه مناسبی داشته و حداقل سایت شما در صفحات اول گوگل دیده شود. در چنین شرایطی این امکان وجود دارد تا با خرید بک لینک های مناسب به وسیله رپورتاژ آگهی شانس خود را جهت به دست آوردن رتبه بهتری در سئو افزایش دهید.

بهترین زمان برای خرید رپورتاژ آگهی 

ویژگی یک رپورتاژ آگهی مناسب

خوب است بدانید مهمترین ویژگی که یک رپورتاژ آگهی نسبت به خرید بک لینک ها دارد دائمی بودن آنها می باشد. یعنی مقاله شما با اتمام مهلت تعیین شده بدون هیچ هزینه ای برای همیشه درون سایت آگهی دهنده خواهد ماند، در صورتی که با خرید بک لینک ها یا همان تبلیغات متنی می بایست هر ماه با پرداخت هزینه ای آن را تمدید و نگهداری کنید.

بهترین زمان برای خرید رپورتاژ آگهی 

در خرید رپورتاژ آگهی چه نکاتی اهمیت دارد؟

اگر می خواهید از خرید رپورتاژ آگهی بهره بیشتری داشته باشید باید توجه به نکاتی را رعایت کنید، در غیر این صورت خرید رپورتاژ های آگهی علاوه بر هدر رفت هزینه شما می تواند جریمه گوگل برای وب سایت شما به دنبال داشته باشد. پس لازم است تا:
_ رپورتاژ آگهی را تنها از سایت های مرتبط بخرید
_ برای هر یک از رپورتاژ ها متن اختصاصی بنویسید
_ بیشتر از پنج بک لینک در یک رپورتاژ قرار ندهید
_ برای هر یک صفحه از وب سایت خود تنها یک لینک درون متن قرار دهید
_ رپورتاژ آگهی را جهت صفحات داخلی وب سایت بخرید
_ حتما در رپورتاژ های آگهی از تصاویر با کیفیتی استفاده کنید
_ فراموش نکنید خرید بک لینک برای رپورتاژ های آگهی الزامی است
_ دامنه اعتبار و همچنین Spam Score سایتی که آگهی دهنده است را بررسی کنید.
_ از پست مهمان و نیز رپورتاژ آگهی رایگان بهره ببرید

بهترین زمان برای خرید رپورتاژ آگهی 

ویژگی محتوای رپورتاژ آگهی

هدف اصلی یک رپورتاژ آگهی باید تقویت صفحات باشد پس شما با خرید رپورتاژهای آگهی این اجازه را دارید تا یک صفحه از وب سایت آگهی دهنده را به خود اختصاص دهید. بنابراین سعی کنید این صفحه از نظر محتوایی کیفیت بالایی داشته باشد، یعنی محتوای رپورتاژ آگهی باید تعداد کلماتی بین ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ کلمه را در بر بگیرد. کلمات که می خواهند در رپورتاژ آگهی لینک شوند باید دقیقا عبارت هایی باشند که قصد دارید در آنها جایگاه به دست آورید. عبارت های طولانی را استفاده کنید و معمولا عبارت های عمومی را در متن های خود قرار ندهید. محتوا حتما جذاب و تازه باشد، از تگ نوفالو درون لینک ها استفاده نکنید، چنانچه سایت مورد هدف شرایط ارسال دیدگاه را دارد سعی کنید کامنت گذاری را انجام دهید تا ارزش و نیز اعتبار آن سایت بالا رود. اگر می خواهید بهترین خریدی از رپورتاژ آگهی داشته باشید بهتر است با کارشناسان سایت اینتن مشاوره ای داشته باشید.