هتل پوینت تکسیم از جمله مشهورترین هتل های پنج ستاره ای می باشد که در شهر توریستی استانبول ترکیه واقع شده است. این هتل با ارائه دادن خدمات رفاهی و امکانات تفریحی سالانه هزاران مسافر و توریست را به سمت خود جذب نموده است. هتل پوینت با داشتن رستوران و کافه های متنوع همچنین اتاق های لوکس و راحت فضای امنی را برای میهمانان خود فراهم آورده است.

 

 

هتل پوینت تکسیم

هتل پنج ستاره و لوکس پوینت تکسیم تور استانبول مطابق با نامش از میدان تکسیم استانبول تنها ۵۰۰ متر فاصله دارد. این هتل در دکوراسیون اتاق ها، رنگ های ملایمی را به کار برده تا به میهمانان هتل حس آرامشی را القاء دهد. سرویس شاتل از جمله خدمات هتل پوینت تکسیم به شمار می رود. مسافران در این محل اقامتی این امکان را دارند تا در تمام قسمت های هتل از اینترنت رایگان استفاده نمایند. مدیریت هتل پوینت تکسیم مکانی را به عنوان پارکینگ اختصاصی به صورت رایگان در اطراف ساختمان هتل تعیین نموده که لازم نیست از قبل رزرو شود. اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع است و میهمانان در فضای داخلی اتاق این امکان را در اختیار دارند تا از امکاناتی مانند تلویزیون، حمام های اختصاصی همراه با لوازم بهداشتی، حوله حمام و سشوار همچنین تلفن، گاو صندوق، سرویس بیدار باش، دستشویی، مینی بار، یخچال و...استفاده نمایند. خوب است بدانید در هتل پوینت اتاق ها به صورت دولوکس برای استفاده نمودن دو بزرگسال و یک کودک در نظر گرفته شده است. اتاق های دولوکس همراه با یک تخت اضافه برای استفاده نمودن سه نفر بزرگسال به همراه یک کودک لحاظ شده است. اتاق خانواده برای اقامت چهار بزرگسال و یک کودک تعبیه شده است. گفتنی است که سوییت جونیوز نیز برای اقامت دو بزرگسال به تنهایی و یا همراه یک کودک نیز در نظر گرفته شده است.

 

 هتل پوینت تکسیم

خدمات هتل پوینت تکسیم

کسانی که تمایل دارند تا یک مکان مناسبی را برای اجرای مراسمات و جشن های خود انتخاب نمایند، بدون شک هتل پوینت تکسیم تور استانبول می تواند محل لوکسی برای آن ها باشد. در تمام قسمت های هتل سیستم تهویه هوای مطبوع وجود دارد. میهمانان با پرداخت هزینه های اضافی این امکان را دارند تا از پرس شلوار، خشکشویی، واکس کفش و اتوشویی استفاده نمایند. طبق قوانین هتل پوینت مسافران اتاق مورد نظر خود را در ساعت ۱۴ تحویل گرفته و در ساعت ۱۲:۳۰ فرصت دارند تا اتاق را تحویل بدهند. افرادی که هتل پوینت را محل اقامت خود قرار می دهند این امتیاز را داشته تا در محل مناسبی چمدان های خود را تحت مراقبت قرار دهند.  تمامی کارمندان این محل اقامتی برای داشتن رابطه ای صمیمانه و نزدیک تر با مراجعه کنندگان به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط کاملی دارند.

 

 هتل پوینت تکسیم

امکانات رفاهی هتل پوینت در استانبول

ساختمان هتل پوینت تکسیم به گونه ای طراحی شده است که تمامی طبقات برای سهولت در رفت و آمد مجهز به آسانسور هستند. شاتل فرودگاه از دیگر امکانات رفاهی این محل اقامتی به حساب می آید. تمامی فضاهای هتل مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی می باشد. میهمانان می توانند با کرایه ماشین های هتل گشت و گذاری را درون شهر استانبول داشته باشند، اتاق هایی در هتل پوینت به جمع خانوادگی اختصاص یافته است. مدیریت هتل پوینت تکسیم امکانات رفاهی ویژه ای را در اختیار افراد ناتوان و معلولین قرار داده است. هر میهمانی در اتاق خود این امکان را به دست آورده تا از روزنامه های مشهور در استانبول استفاده نماید. وجود صرافی در فضای داخلی هتل نیاز افراد را به تبادلات ارزی در خارج از هتل برطرف نموده است. این هتل مجهز به  توالت های ریلی می باشد، پرسنل های باتجربه و خوش اخلاق هتل، ویلچرهایی را در اختیار نیازمندان قرار می دهند. مدیریت هتل پذیرش را به صورت ۲۴ ساعته برقرار نموده است در هر نقطه ای از جهان افراد می توانند به صورت آنلاین هتل پوینت تکسیم را رزرو نمایند.

 

 هتل پوینت تکسیم

امکانات تفریحی هتل پوینت در استانبول

مهمانان هتل با استفاده از استخرهای سرپوشیده در هر فصلی می توانند ساعات خوشی را داشته باشند. وجود باشگاه بدنسازی به همراه کمدهای قفل داری برای نگهداری از وسایل های شخصی میهمانان مکان امن و مفرحی برای اقامت کنندگان هتل پوینت در استانبول به شمار می رود. البته دقت داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به هیچ قسمتی از هتل پوینت را ندارند. مدیریت هتل پوینت مرکزی را با نام مرکز سلامتی تعبیه نموده است. سونا و سولاریوم از دیگر امکانات تفریحی این هتل به شمار می رود. کودکان در هتل پوینت در استانبول این امکان را دارند تا در مکان های مشخص شده ای ساعاتی را به بازی و سرگرمی بگذرانند.

 

 هتل پوینت تکسیم

رستوران های هتل پوینت تکسیم

رستوران ویو پوینت یک سالن غذاخوری در این هتل پنج ستاره است که خوشمزه ترین غذاهای بین المللی و ترکی را طبخ می نماید. میهمانان در این هتل شرایطی را به دست می آورند که تماشاگر چشم اندازهای فوق العاده ای از تنگه بسفر خواهند بود در این رستوران لوکس وعده های شام، صبحانه و نهار سرو می شود. در طبقه همکف هتل پوینت رستوران اودنیا واقع شده که لذیذترین غذاهای ژاپنی را طبخ می کند. کافه جولی در این هتل ارائه دهنده انواع کیک ها، شکلات و قهوه های خوش طعم است. علاوه بر این در ساعات مشخصی کافه جولی ساندویچ های دلچسب همراه با انواع سالادها را تهیه می نماید. میهمانان در کافه افتر سیکس واقع در هتل پوینت می توانند به نوای آرام بخش موسیقی های ترکی گوش داده و در کنار آن ها انواع نوشیدنی های گرم و سرد را سرو کنند.