سئو کلاه سفید چیست و چگونه می توان بدون نقض قوانین رتبه گرفت؟

اصطلاح “سئو کلاه سفید ” به تاکتیک های SEO اشاره دارد که مطابق با شرایط و قوانین موتورهای جستجو از جمله گوگل است.
سئو کلاه سفید برعکس سئو کلاه سیاه است. به طور کلی، سئو کلاه سفید به هر عملی که باعث بهبود رتبه بندی جستجوی شما در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) می شود ضمن حفظ صداقت وب سایت شما و ماندن در شرایط خدمات موتورهای جستجو می باشد.

طراحی سایت-سئو کلاه سفید چیست؟

این تاکتیکها همانطور که توسط Google تعریف شده است در مرزها باقی می مانند. نمونه هایی از سئو کلاه سفید عبارتند از:

۱-ارائه مطالب و خدمات با کیفیت

۲-زمان بارگذاری سریع سایت و دوستانه با موبایل ( mobile friendly)

۳-استفاده از برچسب های متا توصیفی و غنی از کلمات کلیدی

۴-نویگیشن آسان سایت

در مقابل ، نمونه هایی از سئو کلاه سیاه شامل خرید لینک یا استفاده از تکنیک های فریبنده پنهان سازی است. هرگونه تاکتیکی که برای مصرف کنندگان فریب دهنده یا مضر تلقی شود ، به عنوان کلاه سیاه شناخته می شود. تاکتیک های کلاه سیاه بسیار ریسک پذیر هستند و با پیشرفت تکامل الگوریتم های گوگل ، احتمال کم و کمتر کارایی دارد.

طراحی سایت-سئو کلاه سفید چیست؟

چرا تکنیک های سئو کلاه سفید مهم هستند؟

عدم درگیر شدن فقط در شیوه های سئو کلاه سفید باعث می شود سایت شما از Google و سایر موتورهای جستجو ممنوع شود.
Google منبع غیرقابل انکاری برای ترافیک وب سایت شماست و ممنوع بودن آن می تواند باعث افت شدید ترافیک وب سایت و حتی تجارت شود. تمام کارهایی را که به وب سایت شما وارد می شود ، در نظر بگیرید و سپس به این فکر کنید که چه چیزی می خواهد ممنوعیت استفاده از موتور جستجوگر رایج در اینترنت باشد. از این بدتر ، هنگامی که از Google ممنوع شدید ، هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها دوباره شما را لیست کنند. ممنوعیت ماندگاری از Google عواقب عظیمی خواهد داشت.

طراحی سایت-سئو کلاه سفید چیست؟

آیا باید روشهای سئو کلاه سفید را پیاده سازی کنید؟

قطعاً! اجرای شیوه های سئو کلاه سفید بهترین روش برای ایجاد یک وب سایت و تجارت پایدار موفق است.
در اینجا برخی از مراحلی که باید دنبال کنید برای اطمینان از اینکه روشهای SEO شما کلاه سفید است استفاده می شود:

محتوا و خدمات با کیفیت را ارائه دهید
محتوای باکیفیتی ایجاد کنید که پاسخگوی نیاز بازدید کنندگان شما باشد و به حل مشکلات آنها کمک می کند. برای کشف مناسب ترین کلمات کلیدی که محتوای سایت شما باید برای بهینه سازی آنها استفاده شود از ابزارهای جستجو در کلمات کلیدی SEO استفاده کنید.
سپس برای استفاده از آن کلمات کلیدی در مطالب عالی، مانند مقالات که با هدف کلمه کلیدی و کاربر نهایی شما مطابقت دارند ، تمرکز کنید.
از برچسب های توضیحات متا و کلمات کلیدی غنی استفاده کنید
هنگام ایجاد توضیحات متا برای هر صفحه در وب سایت خود، بهترین روشها را دنبال کنید تا به موتورهای جستجو و کاربران کمک کنید تا مطالب شما را کشف کنند.
نویگیشن سایت خود را آسان کنید
هنگام سازماندهی معماری اطلاعات سایت خود مراقب باشید. سایتهایی که دسترسی آنها برای کاربران آسان است ، تمایل دارند عملکرد بهتری در نتایج جستجوی ارگانیک داشته باشند.

طراحی سایت-سئو کلاه سفید چیست؟

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.