امروزه یکی از دلایل مهم و کلیدی که باعث می شود یک سایت زود پیشرفت کند و فروش خوبی داشته باشد به دلیل وجود خدمات پشتیبانی وب سایت می باشد، زیرا اگر پشتیبانی سایت نباشد از یک جهت بعد از مدتی سایت به دلیل باگ های زیاد از کار می افتد و از جهتی دیگر مدیریت وب سایت بسیار سخت و در گذشت زمان مختل می شود و به خاطر اینکه پشتیبانی وجود ندارد بسیاری از مشتری ها و کاربران خود را که از سایت شما بازدید می کردند را از دست می دهید. به خاطر همین دلایل وجود خدمات پشتیبانی سایت برای دیده شدن و موفق بودن هر سایتی لازم و ضروری می باشد، و وجود آن باعث می شود که خیال شما از باگ های احتمالی که در آینده امکان دارد در سایت شما رخ دهد راحت باشد و از طرفی دیگر نگران نارضایتی کاربران خود به دلیل نبود پشتیبانی نباشید. شرکت اینتن هم بهترین خدمات پشتیبانی وب سایت مشتریان خود را به بهترین نحو و به صورت همیشگی انجام می دهد و یکی از دلایلی که باعث شده سایت هایی که توسط شرکت طراحی سایت اینتن طراحی می شوند از لحاظ پشتیبانی هم مشکلی نداشته باشند و خیال مشتری را از بابت خدمات پشتیبانی وب سایت کاملا آسوده خاطر می کند.

انواع خدمات پشتیبانی وب سایت

خدمات پشتیبانی یک وب سایت به طور کلی به چند نوع دسته بندی می شوند، به این صورت که بعضی از شرکت های طراحی سایت تنها برای مدت زمان کوتاه و معینی مسئولیت پشتیبانی سایت مشتریان خود را بر عهده می گیرند و بعد از آن شرکت مربوطه از پشتیبانی سایت مربوطه سلب مسئولیت می کند. از طرفی دیگر، نوع پشتیبانی این وب سایت ها بسیار کم و برای موارد بسیار کوچک می باشد یعنی اگر مشکلی برای سایت از لحاظ نوع چیدمان و غیر فعال شدن سرور به وجود آید آن را حل می کنند و از تعمیر و درست کردن باگ های بزرگ سایت جلوگیری می کنند. ولی شرکت طراحی سایت اینتن علاوه بر اینکه خدمات پشتیبانی سایت مشتریان خود را به صورت همیشگی انجام می دهد، بلکه همه مشکلات مربوطه در هر بخشی از سایت اعم از مشکلات سرور، مشکلات رنگ بندی و چیدمان و کار نکردن بخشی از امکانات سرور را به صورت کامل تعمیر می کند و خیال مشتریان خود را از لحاظ خدمات پشتیبانی وب سایت کاملا راحت می کند.

 

طراحی سایت-مزایای خدمات پشتیبانی و مدیریت وب سایت

کیفیت خدمات پشتیبانی وب سایت

در بخش قبل ذکر شد که شرکت های طراحی سایت بسیار کم و انگشت شماری وجود دارند که سایت مشتریان خود را به صورت همیشگی انجام می دهند ولی کیفیت پشتیبانی سایت را به صورت کاملا بالا و خوبی انجام نمی دهند و این هم یکی از سیاست های اکثریت ارگان ها و شرکت ها می باشد. در قسمت قبل گفته شد برای اینکه سایتی بخواهد کاربران و مشتریان خود را از دست ندهد باید پشتیبانی داشته باشد، ولی کیفیت پشتیبانی سایت هم امری کاملا مهم و ضروری است زیرا اگر کیفیت پشتیبانی یک سایتی خوب و مطلوب نباشد بدتر از آن است که اصلا پشتیبانی نداشته باشد، زیرا پشتیبانی بد باعث خشم کاربران و مشتری های شما می شود و باعث می شود که دیگر از سایت شما دیدن نکنند ولی با وجود نبود پشتیبانی شاید باز هم چند نفری به سایت شما مراجعه و خریدی را انجام دهند. شرکت طراحی سایت اینتن هم با سابقه ای کاملا درخشان در زمینه پشتیبانی نه تنها پشتیبانی سایت شما را از هر لحاظی انجام می دهد بلکه کیفیت آن را هم در حد بسیار بالا و تا جایی که ممکن می باشد بالا می برند که همین امر باعث شده در چند سال اخیر شرکت طراحی سایت اینتن مشتریان بسیار زیادی را بدست آورد.

 

طراحی سایت-مزایای خدمات پشتیبانی و مدیریت وب سایت

قراردادهای مربوط به پشتیبانی سایت

اکثریت شرکت ها برای خدمات پشتیبانی وب سایت با مشتری های خود قرارداد می بندند که کار بسیار خوبی است و اکثرا مفادها و تبصره های هر شرکتی با دیگری متفاوت است ولی مفادهای اصلی آن برای تمام شرکت ها اکثرا یکسان است، مثلا یکی از مفاد این قرارداد مدت پشتیبانی و مدت پشتیبانی رایگان است که در آن درج می شود که به عنوان مثال یک ماه پشتیبانی رایگان از وب سایت مشتری های خود می کنند و بعد آن هم به عنوان مثال یک سال خدمات پشتیبانی آن سایت را به یک هزینه ای انجام می دهند و بعد از آن باید دوباره قرارداد فوق را تمدید کنند. به طور کلی اکثر شرکت های طراحی سایت از جمله اینتن برای خدمات پشتیبانی وب سایت خود در قرارداد مفاد و تبصره هایی قرار داده است که بخشی از آنها در قسمت قبلی نام برده شد.

 

طراحی سایت-مزایای خدمات پشتیبانی و مدیریت وب سایت

 

پشتیبانی سایت به صورت غیر حضوری

اگر شما می خواهید برای سایتی که برای شرکت خود طراحی کرده اید پشتیبان بگیرید کمی فکر کنید، زیرا با این کار هزینه های اضافی هم شامل حال شما می شود زیرا نیاز به حضور فیزیکی دارد، تنها همین امر باعث افزایش بودجه مورد نیاز می شود ولی با سپردن طراحی سایت خود به شرکت اینتن با یک تیر دو نشان می زنید، یعنی هم سایت خود را با بالاترین کیفیت ممکن و استانداردهای جهانی و روز دنیا دریافت می کنید، و از جهتی دیگر نیاز خود را به خدمات پشتیبانی وب سایت خود را از هر لحاظ پشتیبانی تامین می کنید، یعنی نیاز نیست برای طراحی سایت یک هزینه و مبلغ و برای خدمات پشتیبانی وب سایت خود هزینه و مبلغ جدایی را پرداخت کنید، و از طرفی دیگر خیالتان هم از بابت مشکلاتی که امکان دارد به وجود آید راحت می شود.

 

طراحی سایت-مزایای خدمات پشتیبانی و مدیریت وب سایت

 

جمع بندی

به طور کلی هر سایتی که بخواهد در زمینه کسب و کار خود و جمع کردن مشتری موفق شود باید یک پشتیبانی خوب برای سایت مورد نظر دارا باشد، ولی اکثریت شرکت های طراحی سایت که سایت شما را طراحی کردند مسئولیت پشتیبانی سایت شما را بر عهده نمی گیرند یا برای مدت کوتاهی این کار را آن هم با هزینه های بالا انجام می دهند. ولی با سپردن کار طراحی سایت خود به اینتن نه تنها سایت خود را به بهترین حالت ممکن و با بهترین استانداردها دریافت می کنید بلکه خیالتان از بابت پشتیبانی کاملا راحت می شود زیرا شرکت طراحی سایت اینتن این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می دهد و از طرف دیگر، لازم نیست برای طراحی سایت و گرفتن پشتیبانی سایت، هزینه جداگانه ای را پرداخت کنید، و به غیر از اینها نیاز به حضور فیزیکی شخص دیگری هم نیست که کار پشتیبانی سایت خود را انجام دهد. تمام اینها مزایایی می باشند که می توانید با سپردن کار طراحی سایت خود به اینتن از آنها بهره مند شوید.

 

طراحی سایت-مزایای خدمات پشتیبانی و مدیریت وب سایت