با سلام در این مقاله قصد داریم پیرامون قیمت خرید سایت صحبت کنیم. قیمت طراحی یک سایت از صفر تا صد آن ممکن است گاهی به صرفه نباشد. همچنین مدت زمان لازم برای طراحی سایت گاهی بسیار آزار دهنده می شود. برای حل این دست مسائل راهکاری نظیر خرید یک وب سایت آماده وجود دارد. خرید یک وب سایت آماده می تواند در بعضی از مواقع باعث ایجاد فرصت های کاری شود، چرا که در خرید وبسایت مزایای مختلفی اعم از امنیت، سئو، طراحی ui/ ux از قبل انجام شده است و به همین خاطر دارای ترافیک مناسب است. با ما همراه باشید تا بیشتر راجع به قیمت خرید سایت صحبت کنیم.

مزایای خرید سایت چیست ؟

چنانچه بخواهید سایت خود را طراحی کنید ممکن است مدت زمان زیادی منتظر راه اندازی و پیاده سازی وب سایت باشید. در حالی که اگر یک وب سایت آماده بخرید کسب و کارتان رونق افتاده و در بسیاری موارد جلو می افتید. از مزایای خرید سایت آماده می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- صرفه جویی در زمان:

اگر یک وب سایت آماده خریداری کنید از زمان مورد نیاز برای طراحی و پیاده سازی سایت جلو افتاده اید.

۲- هزینه کمتر:

قیمت خرید سایت آماده بسیار به صرفه تر از قیمت طراحی سایت است. در واقع قیمت خرید سایت آماده به سبب اینکه نیاز به طراحی مجدد، توسعه و ویرایش ندارد صرفا از قبل مسائل فنی آن بررسی شده است و کمتر از طراحی سایت اختصاصی است.

۳- سئو:

وب سایت های آماده دارای کانفیگ سئو هستند و با هزینه کمتری برای سئو به خوبی راه اندازی شده و نیاز به میزان حداکثر هزینه برای راه اندازی سئو ندارد.

 

طراحی سایت-قیمت خرید سایت

 

ویژگی های یک وب سایت آماده

ویژگی های یک وب سایت آماده بسته به نوع سایت اعم از خبری، علمی، شخصی و شرکتی و … متفاوت است. وب سایت های آماده اغلب به گونه ای هستند که همه امکانات مورد نیاز کاربر را دارند به همین جهت ویرایش و توسعه نمی خواهند. اغلب وب سایت های آماده فیچر های زیر را در خود دارند:

۱- ریسپانسیو دیزاین:

ریسپانسیو دیزاین به قابلیت واکنش گرا بودن سایت گفته می شود. به طوری که کاربر بتواند با هر وسیله ای نظیر تبلت، لپ تاپ، گوشی موبایل بتواند سایت را مشاهده کند.

 

طراحی سایت-قیمت خرید سایت

 

۲- طراحی پنل ادمین:

وب سایت های آماده اغلب دارای پنل مدیریت هستند. به طوری که مدیر سایت بتواند آماری دقیق از وب سایت داشته باشد و چنانچه نیاز به گذاشتن محتوا و … باشد بتواند به راحتی محتوا و ماژول ها را تعویض نماید.

 

طراحی سایت-قیمت خرید سایت

 

۳- هاست و دامین :

سایت های آماده اغلب دارای دمو هستند و اگر بخواهید این سایت ها را خریداری کنید برای استفاده نیاز به هاست و دامین خواهید داشت. هاست و دامین در شرکت های ارائه دهنده سایت های آماده نیز قابل خرید هستند.

 

طراحی سایت-قیمت خرید سایت

 

۴- پشتیبانی سایت

سایت های آماده گاهی اوقات بدون پشتیبانی ارائه می شوند. دلیل این امر آن است که این سایت ها آزمایش شده اند و آماده بهره برداری هستند. در نهایت چنانچه نیاز به پشتیبانی داشته باشید می توانید با کارشناسان ارتباط برقرار کنید و سپس تقاضای پشتیبانی نمایید. در اینتن برای برخی از سایت های آماده پشتیبانی در نظر گرفته می شود. چنانچه سوالی در این زمینه داشته باشید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح نمایید.

قیمت خرید سایت آماده

برای خرید یک سایت آماده ابتدا می توانید دمو یا پیش نمایش آن را مشاهده کنید. پس از اینکه سایت مورد نظر خود را انتخاب کردید می توانید آن را خریداری و راه اندازی کنید. قیمت خرید سایت اغلب با توجه به نوع کاربری آن متفاوت است. قیمت خرید سایت از ۲۰۰ هزار تومان شروع می شود. در اینتن برای استعلام قیمت خرید سایت می توانید توسط شماره تماس های مندرج در سایت با ما ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را بپرسید. قیمت خرید سایت معمولا بدون هزینه هاست و دامین محاسبه می شود. قیمت خرید سایت آماده در برخی از زمان ها دارای تخفیفات ویژه ای است. برخی از این تخفیفات شامل تخفیفات آخر سال، تخفیفات مراسمات و عید ها می باشد در این زمان ها می توانید سایت مورد نظر خود را با همان کیفیت مطلوب و با قیمت کمتری خریداری کنید.

وب سایت آماده یا سفارش طراحی سایت؟

در قسمت بالا اشاره ای کوتاه به مزایای استفاده از وبسایت آماده داشتیم. حال در این قسمت می خواهیم مزایای سفارش طراحی سایت اختصاصی را شرح دهیم:

  • ۱- کاملا طبق سلایق و فیچر های مورد نیاز شما: وب سایت هایی که به صورت اختصاصی طراحی می شوند دقیقا طبق سلیقه شما هستند و تمامی ماژول های مرتبط با موضوع را دارا می باشد.
  • ۲- وجود امکان ویرایش و توسعه: در مدت زمانی پس از طراحی سایت ممکن است احساس کنید باید فیچرها و قسمت هایی به سایتتان اضافه کنید در این صورت امکان توسعه سایت فراهم است.
  • ۳- وجود پشتیبانی: در طراحی سایت اختصاصی شرکت مجری پروژه پشتیبان هایی جهت سایت به مدت یک تا شش ماه قرار می دهند تا هنگام کار با سایت دچار مشکلات فنی نشوید.
  • ۴-امنیت سایت: در طراحی اختصاصی وب سایت، امنیت سایت بالا می رود. به دلیل اینکه با استفاده بروزترین الگوریتم ها عملیات کدنویسی و پیاده سازی سایت صورت می گیرد، امنیت سایت بالا رفته و میزان اطمینان آن بیشتر می شود.

بنابراین می توان گفت وبسایت های آماده ویژگی ها ومزایای خود را دارند و طراحی اختصاصی سایت مزایای خود را دارد. حال سوالی پیش می آید که کدام یک را برگزینید؟ در این خصوص می توان گفت انتخاب بهینه این است که با توجه به شرایط کسب و کارتان می توان گفت که انتخاب وبسایت آماده مناسب است یا انتخاب طراحی سایت.چنانچه در مورد انتخاب طراحی سایت یا انتخاب سایت آماده برای کسب و کارتان دچار مشکل شده اید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند تا با اطمینان انتخاب کنید. در اینتن اغلب طراحی سایت اختصاصی انجام می شود و کمتر از سایت آماده استفاده می شود.

 

طراحی سایت-قیمت خرید سایت

 

خیلی متشکرم که در مقاله قیمت خرید سایت همراه با ما بودید چنانچه سوالی در این زمینه دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را پیرامون قیمت خرید سایت بپرسید. چنانچه تجربه ی استفاده از وب سایت های آماده را داشته اید می توانید در قسمت دیدگاه ها درج نمایید تا کاربران بتوانند از تجربه ی شما استفاده کنند.