طراحی سایت با php دریچه ای به دنیای تجارت و اینترنت است. استفاده از فضایی با ساختار واقعی یا برنامه ریزی شده است. به عبارتی مجموعه ای از سازه ها در کنار هم، فضایی یا صحنه ای برای وقوع یک رویداد است، که این رویداد در یک یا چند آدرس اینترنتی واقع می شود که فرد یا سازمان اطلاعات را به دیگران ارائه می دهند. شرکت طراحی سایت اینتن همواره در خدمت کلیه متقاضیان عزیزی است که تصمیم دارند سایتی حرفه ای و به روز داشته باشند.

 

طراحی سایت-طراحی انواع سایت های تخصصی با php

 

طراحی سایت با php

پی اچ پی محبوب ترین زبان برنامه نویسی در میان برنامه نویسان است. این زبان با قابلیت های منحصر به فردی که دارد امکانات ویژه ای در اختیار استفاده کنندگان خود قرار می دهد. رایج ترین زبان برنامه نویسی و کارا ترین زبان در میان برنامه نویسان برای توسعه وب پی اچ پی است. یکی از ساده ترین زبان ها برای ساخت وب سایت زبان اسکریپتی php است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا به سرعت سایت را توسعه و ارتقا دهند. این زبان جهانی، از پشتیبانی جهانی بهره مند است و بزرگترین پایگاه کاربر را دارا می باشد. سرعت وب سایت هایی که با پی اچ پی ساخته شده اند بالا است. به دلیل منابع کمی که نیاز دارد، بسیار سریعتر از هر زبان اسکریپتی دیگری است. سایت هایی که با پی اچ پی ساخته می شوند نه کند می شوند و نه فرایندهای آنها آهسته می شود. سایت هایی که با پی اچ پی نوشته می شوند در سرورهای ویندوزی و لینوکسی به راحتی پشتیبانی می شوند و از سمت هر دو سرور میزبانی می پذیرند.

 

طراحی سایت-طراحی انواع سایت های تخصصی با php

 

مزایای طراحی سایت با php

طراحی سایت با پی اچ پی این آزادی را به شما می دهد که هر آنچه نیاز دارید از جمله ویرایشگر متن آسان و رایگان مانند دفترچه یادداشت و ویرایشگر پیشرفته تر با ویژگی های بیشتر مثل نوت پت پلاس پلاس و اسمیس، جی ادیت و بلوفیش را استفاده نمایید. این تنها مختص به ویرایشگر متن نیست بلکه شما می توانید به راحتی پی اچ پی را در هر پلتفرمی اجرا کنید و این امر برای سایت ها به معنای سرعت بالای بارگذاری در تمامی سیستم عامل ها است. همچنین می توان گفت پی اچ پی جهت توسعه وب بدون محدودیت است. یکپارچگی آسان آن موجب شده حدودا ۳۰ درصد کل وب ها توسط پی اچ پی پوشش داده شود. زیرا پی اچ پی می تواند به آسانی با سیستم های دیگر مانند monogoDP ,Pusher,Memcach ادغام شود. تقریبا در هر زمینه و هر صنعتی از php استفاده می کنند. تمام شرکت های خصوصی و شرکت های دولتی از کسب و کارهای کوچک تا کسب و کارهای گسترده. به همین دلیل است که بسیاری از سازمان ها وشرکت ها بر این باور هستند که بهترین زبان برنامه نویسی برای توسعه وب سایت ها زبان برنامه نویسی پی اچ پی است.

 

طراحی سایت-طراحی انواع سایت های تخصصی با php

 

شرکت اینتن و طراحی سایت با php

شرکت اینتن متشکل از کادری مجرب در زمینه ساخت و پشتیبانی انواع وب سایت ها است. این شرکت سال ها است که در زمینه طراحی وب سایت های تخصصی و حرفه ای مشغول ارائه خدمات به هموطنان عزیز در تمام سطوح است. اینتن طراحی سایت های حرفه ای را با سئو کاملا حرفه ای و پشتیبانی به صورت کاملا حرفه ای و مطابق با استانداردهای روز دنیا به ارائه خدمات حرفه ای می پردازند. این شرکت ساخت وب سایت را با ابزارهای کاملا حرفه ای انجام می دهد و تیم تولید محتوای اختصاصی برای مشتریان خود دارد که با توجه به تجربه ای که در این زمینه دارد شما می توانید تمام امور مربوط به سایت خود را در هر زمینه ای که باشد به این شرکت بسپارید.

 

طراحی سایت-طراحی انواع سایت های تخصصی با php

 

نحوه درخواست طراحی سایت php به شرکت اینتن

شما می توانید برای درخواست طراحی سایت php وارد سایت شوید و نمونه کارها را بررسی نمایید و سپس سایت مورد نظر خود را با تمام ویژگی هایی که مد نظر است سفارش دهید. شرکت اینتن انواع سایت های حرفه ای در زمینه تخصصی، حرفه ای شرکتی؛ فروشگاهی؛ شخصی و غیره را طراحی می کند. بعد از سفارش و تعیین ویژگی های سایت، مشتری ابتدا ۴۰ درصد هزینه را پرداخت می کند و بعد از تحویل ۶۰ درصد باقی مانده پرداخت می شود. شرکت اینتن طراحی سایت را با نظر خود مشتری مطابق با نیاز وب سایت و سلیقه مشتری تنظیم می نماید. تمامی سایت های طراحی شده توسط این تیم از سئو حرفه ای بهره مند هستند و تمامی استانداردها در آن در نظر گرفته شده است. با پایان کار طراحی سایت و زمان تحویل سایت شرکت اینتن پشتیبانی کاملا حرفه ای را به مشتری معرفی می کند.

 

طراحی سایت-طراحی انواع سایت های تخصصی با php

 

قیمت طراحی سایت با php

شرکت طراحی سایت اینتن طراح بهترین سایت های ارزان در تهران بزرگ است که انواع طراحی سایت ها را با قیمت هایی کاملا رقابتی به مشتریان خود ارائه می دهد، تعرفه طراحی سایت با php توسط شرکت اینتن با توجه به فاکتورهایی که شما برای سایت انتخاب خواهید کرد؛ متفاوت است اما قیمتی کاملا منصفانه دارد. هزینه طراحی سایت در این شرکت بر اساس نمونه سایتی که انتخاب می کنید متفاوت است برای نمونه انواع سایت ها از لحاظ امکانات مختلف تفاوت دارد.
امکانات سایت: ارائه پلن های تجارت الکترونیک از سری آپشن هایی است که این شرکت برای سایت ها در نظر گرفته است که مشتریان می توانند آن را انتخاب کنند. در این کار هدف تیم طراحی سایت اینتن ارائه سولوشن های کاربردی در کسب و کار مشتریان در دنیای وب است.

  • ۱- سایت های اینتن با وِیژگی های منحصر به فری طراحی می شود که هر کدام جزو خدمات این شرکت برای مشتریان است از جمله: ارائه سیستم محتوای ساده و کاربردی و پشتیبانی ۲۴ ساعته .
  • ۲- ارائه کلاس آموزشی برای مدیریت سایت در زمان تحویل
  • ۳- امکان توسعه سایت مطابق با استانداردهای روز در آینده

تمام این موارد جزو آپشن های این تیم طراحی سایت است اما نحوه دقیق قیمت گذاری بر روی هزینه سایت بر اساس نیاز مشتری و به شکل زیر محاسبه می شود :

  • ۱- ویژگی های سایت مشخص می شود. این امر توسط کارشناس فنی اینتن با توجه به نیاز مشتری انجام می شود (سایت مورد نظر چه امکاناتی نیاز دارد)
  • ۲- پس از مشخص شدن نیازهای سایت پلن مناسبی که می تواند نیازهای مشتری برای سایت را اجرایی کند؛ پیشنهاد می شود و مشخصات سیستم مورد نظر کاملا به سمع و نظر مشتری می رسد.
  • ۳- فرمی در اختیار مشتری قرار می گیرد تا کارشناس فنی هزینه کامل و دقیق سایت را محاسبه نماید.