فرم سفارش در شرکت اینتن جهت در خواست سفارش سایت و مشخص شدن طرح ذهنی که مشتری برای سایت خود مد نظر دارد، در اختیار کاربران قرار گرفته است. شرکت اینتن با آدرس اینترنتی inten.asia سرفصل های مشخص و تعریف شده ای را برای مشتریان در نظر گرفته تا با مشخص نمودن آنها به وسیله ی پر کردن فرم سفارش در خواست طراحی سایت، به راحتی بتوانند آنچه را که از سایت خود انتظار دارند با ویژگی های مشخص و مورد نیاز خود ثبت کنند.

 

طراحی سایت-فرم سفارش طراحی سایت در شرکت اینتن

فرم سفارش طراحی سایت

شرکت اینتن جهت ارائه ی خدمات هر چه بهتر به مشتریان خود این فرم سفارش طراحی سایت را در اختیار کاربران قرار داده است تا با استفاده از آن علاوه بر مشخص شدن ویژگی های کلیدی و منحصر به فرد سایت، نیازهای سایت به صورت مدون مشخص باشد. با این شیوه علاوه بر این که از انتظارات مشتریان از سایت مورد درخواست اطلاع می یابد، در ارائه ی خدمات طراحی سایت، حرفه ای و کارشناسانه عمل کند. فرم سفارش طراحی سایت در واقع قدم گذاردن در رویکردی چند مرحله ای است، که بهترین شیوه ی محاسبه ی و تعیین نیاز های سایت است. تجربه ی تیم اینتن در زمینه طراحی سایت نشان داده است که استفاده از این فرم سفارش برای طراحی سایت ما را در بهبود روند طراحی سایت و اطلاع از نیاز های مشتری یاری می رساند.

 

طراحی سایت-فرم سفارش طراحی سایت در شرکت اینتن

استفاده از فرم سفارش جهت ارائه ی خدمات حرفه ای تر

در شرکت اینتن ارائه ی بهترین خدمات دارای اولویت است و این امر همیشه جز سیاست های شرکت بوده است که خدمات خود را به صورت مشتری پسند ارائه دهد استفاده از فرم جهت سفارش طراحی سایت نیز در راستای همین سیاست شرکت است. فرم مذکور این امکان را به مشتری می دهد که از همان ابتدا چارچوب تعریف شده ای از سایت را در ذهن تجسم نماید و در هر مرحله آپشن ها و ویژگی های مد نظر خود را تعریف کند. با توجه به این که رویکرد طراحی سایت شرکت اینتن رویکردی چند مرحله ای برای طراحی سایت است اولین قدم و مرحله برای شروع کار دریافت فرم سفارش طراحی سایت از سوی مشتری است. پر کردن فرم سفارش جهت طراحی سایت گامی بزرگ برای اطلاع از نظرات مشتریان است که همواره مد نظر گروه طراحی سایت اینتن بوده و هست. در واقع فرم سفارش ابزاری است که به ما کمک می کند اشکال مختلفی از طراحی سایت را مد نظر قرار دهیم و به بهینه ترین شکل گامی در راه ساخت و طراحی سایت مورد نیاز مشتری مطابق با سلیقه ی او برداریم.

 

طراحی سایت-فرم سفارش طراحی سایت در شرکت اینتن

مواردی که در فرم سفارش طراحی سایت باید ذکر شود

فرم سفارش مذکور با رویکردی خدمت رسان دارای اشکال بهینه شده و منحصر به فرد و چند مرحله ای است که موارد متعددی را پوشش می دهد در این فرم چند منظوره شما ابتدا مشخص می کنید که در خواست سفارش چه سایتی را دارید؟ به عنوان مثال،سایت مورد نظر قرار است فروشگاهی باشد و یا خبری و یا تخصصی و… در مورد بعد شما زبان مورد نظر را انتخاب می کنید، که تمایل دارید سایت شما به چه زبانی نوشته شود با عنوان مثال سایتی وردپرسی مد نظر دارید و یا تمایل دارید سایت به زبان اچ تی ال ام و یا سایتی با زبان پی اچ پی نوشته شود.
در مرحله ی بعد شما ویژگی هایی که سایت بناست داشته باشد مشخص می نمایید ،با توجه به اینکه تمام سایت هایی که تیم طراحی اینتن آن را طراحی می کند ریسپانسیو است. اما باز این امکان دارد که این گزینه را تقاضا دهید و یا از لیست علاقه مندیهای خود خارج کنید. شما در نمونه کارهای شرکت اینتن شاهد این امر خواهید بود که تمامی سایت ها از نقشه معماری اطلاعاتی خوب بهره مند هستند و این یکی از شیوه های طراحی شرکت اینتن می باشد بنابراین آپشن هایی از قبیل سئو و پشتیبانی را می توانید مشخص نمایید. تیم طراحی وب سایت اینتن این اطلاعات را به شیوه ای سازماندهی می کنند که همواره در معرض دید باشد.

 

طراحی سایت-فرم سفارش طراحی سایت در شرکت اینتن

بررسی فرم سفارش طراحی سایت توسط کارشناس فنی

پس از آن که شما فرم سفارش طراحی سایت خود را کامل نمودین تازه نوبت به بررسی کارشناسان فنی می شود. این کارشناسان تمام مواردی که شما در فرم سفارش وارد نموده اید بررسی می کنند تا امکاناتی را که شما برای سایت نیاز دارید مشخص نمایند و این امر با توجه به ویژگی هایی که شما برای سایت مد نظر دارید مشخص شده و ابزارهای مختلف مورد نیاز تعیین می گردد و آنچه را که شما برای این موضوع نیاز دارید به علاوه نظر تیم فنی که سایت مورد نظر شما برای بهبود و ارتباط گیری با کاربران ابزاری را نیاز دارد یا خیر؟ و یا هر آنچه شما ممکن است از قلم انداخته باشید در قالب یک طرح کامل و تعریف شده برایتان مشخص می کنند این موارد به طور کلی از ریز تا درشت به سمع و نظر شما خواهد رسید و سپس این کارشناسان با جمع بندی کامل از روی فرم سفارش طراحی سایت و نظر تیم فنی، تمام طرح را برای شما توضیح می دهند. هزینه ی مورد نظر به شما اعلام می شود که پس از تایید کار تیم طراحی سایت شروع می شود.

 

طراحی سایت-فرم سفارش طراحی سایت در شرکت اینتن

برآورد هزینه ی طراحی سایت براساس فرم سفارش

در بحث هزینه همه ی سایتها، امکانات موضوعی تاثیر گذار است. با توجه به این که یه سایت مانند بروشور و کاتالوگ عمل می کند و معرف شما در اینترنت به کاربران است لازم است قابلیت هایی داشته باشد مناسب با نیاز سایت. تیم کارشناسان فنی و طراحان وب سایت اینتن همواره جهت مشاوره و راهنمایی در خدمت هموطنان عزیز است تا با استفاده از تجربیات و دانش خود این امر را پس از محاسبه ی دقیق به اطلاع شما برساند. تعرفه ی طراحی سایت های مختلف با توجه به همین امکانات محاسبه می شود امکاناتی نظیر سئو مناسب و یا پشتیبانی آنلاین و ویژگی های سایت و.. که شما در فرم سفارش خود مشخص می نمایید. این امر را یادآور شویم که پرداخت این هزینه ها اغلب به نفع مشتری خواهد بود. تیم اینتن با هر امکان مالی که افراد دارند می تواند خدمات گسترده و مناسبی را برای حضور در عرصه ی وب در اختیارشان قرار دهد و این قیمت مناسب تاثیری در کیفیت کار ندارد بلکه خدمتی است که شرکت اینتن آن را وظیفه ی خود می داند تا سهمی در روند موفقیت کسب و کار ها داشته باشد.(عکس ها نمونه ای از فرم های سفارش سایت هستند که مطابق با متن می باشند)