در دنیای امروز و با پیشرفت تکنولوژِی حضور کاربران در دنیای اینترنت افزایش چشمگیری داشته و بسیاری از کالاهای مورد نیاز و خدمات را از سایت ها تهیه می کنند. درخواست طراحی سایت مقدمه حضور شرکت ها و فروشگاه ها و نشریه ها برای حضور موثر در این دنیای وسیع است. inten.asia با تجربه و تخصص خود شما را برای رسیدن به اهداف خود و داشتن یک سایت بی نظیر کمک می کند.

لزوم درخواست طراحی سایت

کاربران و مشتریان شرکت ها، نشریه ها، فروشگاه ها در دنیای امروز به دو دسته تقسیم شده اند: افرادی که به طور سنتی نیاز های خود را برطرف می کنند و افرادی که نیاز های خود را در دنیای اینترنت و بین سایت های مختلف جستجو و برطرف می کنند که با توجه به گسترش تکنولوژی و اینترنت در سراسر کشور تعداد این افراد بسیار افزایش یافته است. این افزایش کاربران مجازی باعث می شود که ارائه دهندگان هر نوع خدمتی، حضور در دنیای اینترنت را برای خود لازم بدانند و از این رو درخواست طراحی سایت به صورت چشمگیری افزایش یافته است. در این میان سوالاتی برای افرادی که درخواست طراحی سایت دارند و می خواهند سایت خود را راه اندازی کنند پیش می آید که مختصر به آنها پاسخ می دهیم.

 

اهداف درخواست طراحی سایت

طراحی سایت باعث افزایش ارتباط و تعامل یک شرکت یا هر ارائه دهنده ی خدمتی با مشتریان و کاربران خود می شود و اعتماد کاربران را افزایش می دهد زیرا می توانند پس از دریافت خدمت هم با شرکت یا فروشگاه در ارتباط باشند. هر شرکتی برای معرفی خود به جامعه نیاز به تبلیغات دارد و با توجه به قیمت بالای تبلیغاتی اعم از تبلیغات تلویزیونی، بنر یا دیگر تبلیغات، استفاده از سایت رسمی برای معرفی خود بسیار مقرون به صرفه و مفید است. طراحی سایت باعث افزایش بازدید کاربران از خدمات و کالا های شما می شود که این امر باعث افزایش بازده ی شرکت، فروشگاه یا نشریه ی شما می شود. علاوه بر حضور به فعالیت گسترده در بازار حقیقی، نیاز به بازار مجازی همواره حس می شود و از مهم ترین دلایل در خواست طراحی سایت می باشد.

 

طراحی سایت-درخواست طراحی انواع سایت و امکانات آنها

انوع درخواست طراحی سایت

در این بخش می خواهیم تعدادی از انواع درخواست طراحی سایت را معرفی کنیم:

سایت شرکتی

درخواست طراحی سایت شرکتی توسط شرکت های تجاری و به منظور معرفی شرکت خود، بازاریابی مجازی، افزایش بازدید کاربران از خدمات شرکت، بازرگانی و افزایش درآمد صورت می گیرد و امروزه کمتر شرکتی را پیدا می کنیم که سایت رسمی نداشته باشد و از الزامات هر شرکتی به شمار می آید. وب سایت شرکتی باید امکاناتی از قبیل: تالار گفت و گو برای تعامل مشتریان، ویدیو هایی که بیانگر فعالیت ها و عملکرد شرکت است، معرفی خدماتی که شرکت ارائه می دهد، ارائه ی مجوز های رسمی موجود برای افزایش اعتماد کاربران به شرکت، بخش تماس با شرکت و آدرس شرکت می باشد.

طراحی سایت-درخواست طراحی انواع سایت و امکانات آنها

سایت تفریحی

امروزه با افزایش تفریحات اینترنتی، درخواست طراحی سایت تفریحی بسیار افزایش یافته است. سایت های تفریحی به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند. سایت هایی که بازی های آنلاین و مسابقات را ارائه می دهند و دسته ی دیگر سایت های تفریحی با مضمون داستان، موسیقی و تصاویر سرگرم کننده هستند. در طراحی سایت تفریحی وجود تالار گفتگو برای ارتباط کاربران با یکدیگر، ثبت نظر و همچنین سرعت بالای لود شدن محتوای سایت بسیار مهم است و این موارد اگر رعایت نشوند، سایت موفقی نخواهید داشت.

سایت خبری

امروزه استفاده از روزنامه ها و نشریه های خبری کاغذی بسیار کاهش یافته و لزوم طراحی سایت خبری احساس می شود و باعث شده تا نشریات خبری فعالیت خود در اینترنت را برای از دست ندادن کاربران خود افزایش بدهند. طراحی سایت خبری باید ساده باشد و مطالب در دسترس باشند تا مخاطب سردرگم نشود. اخبار را باید دسته بندی کرد. زمان دقیق اخبار منتشر شده بسیار مهم است. بهتر است برای هر خبر، حداقل از یک تصویر استفاده شود. امکان ثبت نظر برای کاربران باید فراهم شود.

سایت شخصی

افراد مختلف می توانند با توجه به مهارت، تخصص یا علایق شخصی خود، وب سایتی شخصی داشته باشند که برای معرفی خود از آن استفاده کنند. این کار برای معرفی افراد به جامعه بسیار مهم است و بسیاری از افراد شناخته شده سایت شخصی دارند که خبر ها، تصاویر و اطلاعات خود را در آن با کاربران در اشتراک می گذارند.
امروزه درخواست طراحی سایت شخصی بسیار رونق گرفته است و بسیاری از افراد به دنبال داشتن وب سایتی شخصی می باشند.
امکاناتی که طراحی سایت توسط اینتن در اختیارتان قرار می دهد
inten.asia با توجه به درخواست طراحی سایت مشتریان عزیز و نوع نیازهایشان، امکاناتی را در اختیارشان قرار می دهد. در اینجا به بخشی از امکانات سایت ها پردازیم.
سایت هایی که ما طراحی می کنیم دارای طرح های گرافیکی اختصاصی می باشد و طبق اصول استاندارد جهانی انجام می شوند. سایت های ما اصول سئو را به طور کامل رعایت می کنند. در صورت نیاز، سیستم مدیریت محتوایی بسیار کاربردی برای شما طراحی می کنیم. کلاس های آموزشی برای یادگیری مدیریت سایت در زمان تحویل سایت انجام می گیرد. ما از سایت شما به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی می کنیم و امکان توسعه ی سایت در آینده وجود دارد. شرکت اینتن مفتخر است که با بهترین خدمات و پشتیبانی سالیانه از مشتریان خود حمایت کند و باعث رونق کسب و کار و پیشرفت در عرصه ی فعالیت آنها بشود. ۴۰ درصد مبلغ قرارداد را در زمان عقد قرارداد و ۶۰ درصد دیگر را در زمان تحویل سایت دریافت می کنیم.

 

طراحی سایت-درخواست طراحی انواع سایت و امکانات آنها

نحوه محاسبه قیمت درخواست طراحی سایت

هزینه طراحی سایت یکی از مهم ترین مسائلی است که در هنگام درخواست طراحی سایت مطرح می شود. هزینه های طراحی سایت در شرکت ما به صورت کاملا شفاف و با توجه نیاز های مشتریان صورت می گیرد.
افراد، شرکت ها، نشریات و دیگر نهاد هایی که درخواست طراحی سایت دارند ابتدا در ارتباط با کارشناسان تیم فنی اینتن مورد بررسی قرار می گیرند و نیازمندی هایشان شناسایی می شود. سپس پلن های انتخابی کارشناسان به مشتری ارائه می شود و توضیحات لازم را به آنها می دهند تا یکی از پلن ها انتخاب شود. در این مراحل افراد می توانند نیاز ها، علایق و اهدافی را که می خواهند به آن برسند به کارشناسان بیان کنند تا سیستمی کارآمد برایشان طراحی شود. شرکت اینتن با قیمتی مناسب و پشتیبانی های خود همواره رضایت مشتری ها را بدست آورده است.