بهترین طراحان وب سایت در ایران خدمات خود را براساس نیاز مشتری و به صورت خدماتی مشتری محور ارائه می کنند. طراحان وب سایت معتبر این خدمات را به جهت افزایش رقابت در سرزمین وب به شکلی استاندارد و هوشمندانه که لازمه ی حضور و رقابت در عرصه اینترنت دارا بودن ویژگی هایی موازی با نیاز کاربر است، پای ریزی و ارائه می کنند. طراحان وب سایت حرفه ای برای راه اندازی هر سایت این نکته را مد نظر قرار می دهند که نما و ویوی سایت ویترین کار و حرفه ی شما محسوب می شود. تیم طراحان وب سایت شرکت اینتن با نام inten.asia همواره در تلاش اند تا بهترین خدمات را در زمینه ی طراحی انواع وب سایت به مشتریان خود ارائه کنند.

 

طراحی سایت-بهترین طراحان وب سایت در ایران

طراحان وب سایت

در نگاه اول به هر سایتی موضوعی که پیش از هر چیز بازدید کننده را جذب می کند ظاهر سایت است، چینش و نمای سایت اولین وجه معرفی سایت شماست این که چه ترفندی و دیزانی را برای این ویترین به کارببرید معرف برند شماست و طراحان وب سایت اینتن می توانند ادعا کنند، طراحی سایت هایی حرفه ای تخصص ماست. این تیم ماهر چینش و جای گذاری المان ها را به شیوه ای قرار می دهد که افرادی که به سایت جذب می شوند و وارد بخش محتوایی سایت می شوند، ذهنیتی خوشایند از دارنده ی سایت پیدا خواهند کرد. ارتباط مستقیمی بین دیزاین ظاهری سایت شما و هنرمندی گرافیست های تیم طراح وجود دارد. آیا به عنوان یک شخص حرفه ای تمایل دارید سایت شما در مرور گر ها و دستگاه های مختلف متفاوت باشد؟ اصولی که تیم اینتن در طراحی سایت به کار می برند می تواند این امر را ممکن سازد.

 

طراحی سایت-بهترین طراحان وب سایت در ایران

تاثیر طراحی حرفه ای در موفقیت سایت

بسیاری از کسب و کارها از قابلیت های استفاده از وب سایت غفلت می کنند در حالی که قابلیت استفاده برای هر وب سایت ضروری است و هرگز نباید نادیده گرفته شود. قابلیت استفاده ی خوب می تواند عملکرد وب سایت شما را بهبود بخشد و شانس موفقیت شما را افزایش دهد و در فروش و درآمد کسب و کار تاثیر مثبت و رو به افزایشی گذارد. موفقیت سایت نیازمند استفاده از تجربه ی کاربری یکپارچه برای بازدید کنندگان است که منجر به بقا و بالندگی سایت می شود. به همین دلیل دارا بودن قابلیت های استفاده خوب مهم است، همین قابلیت ها است که شما را برای رقابت منحصر به فرد مهیا می سازد. قابلیت استفاده زمانی که مناسب باشد بازدید کننده به سرعت به اطلاعاتی که نیاز دارد دسترسی پیدا می کند و ایجاد همچینی قابلیت هایی مستلزم طراحی وب سایت توسط تیم حرفه ای و آشنا با تجارت در اینترنت است. تیم طراحان وب سایت اینتن سایت های شما را به جذاب ترین شکل، (مشتری پسند و حرفه ای)طراحی می کند و این امر برای بهبود شانس موفقیت سایت شما، نکته ی قابل تاملی است.

 

طراحی سایت-بهترین طراحان وب سایت در ایران

ویژگی های طراحی سایت توسط طراحان وب سایت اینتن

۱-ریسپانسیو بودن سایت:

همان طور که همه روزه اغلب مردم از تلفن های همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند؛ ایجاد یک وب سایت ریسپانسیو ضروری است. که تیم طراحی وب سایت اینتن همیشه این قابلیت را مد نظر دارند.

۲-دسترسی برای تمام کاربران:

یک وب سایت مشتری مدار باید برای همه حتی نابینایان ،معلولین و سالمندان در دسترس باشد، این کاربران معمولا برای دسترسی به اینترنت از صفحات نمایشگر استفاده می کنند. طراحان وب اینتن دستورالعمل های دستیابی به وب سایت ۵۰۸ ،روش کارایی برای طراحی وب را اعمال می نمایند تا وب سایت بتواند به راحتی روی صفحه ی نمایش برای مخاطبین، در ابعاد بزرگتر در دسترس باشد.

۳-نقشه معماری اطلاعاتی خوب:

وب سایت ها طیف وسیعی از اطلاعات و منابع را برای جذب بازار هدف خود لازم است ارائه دهند. سایتی که با دقت برنامه ریزی شده باشد، کاربران را قادر می سازد به راحتی به تمام بخش های سایت دسترسی داشته باشند و این امر بسیار مهم است که درصد بالایی از اطلاعات در معرض دید کاربران قرار گیرد. تیم طراحی وب سایت اینتن این اطلاعات را به شیوه ای سازماندهی می کنند که همواره در معرض دید باشد و از الگوریتم استاندارد شده ی کارا و تخصصی برای این موضوع استفاده می کنند.

 

طراحی سایت-بهترین طراحان وب سایت در ایران

آشنایی با طراحان وب سایت اینتن

اینتن با بیش از یک دهه تجربه متشکل از طراحان وب سایت قدرتمند در عرصه ی طراحی سایت های اینترنتی فعالیت دارد این شرکت با بهینه سازی سایت ها تلاشش همیشه جهت کمک به کسب و کار ها است تا گام در راه موفقیت نهاده و تبدیل به برندهایی مطرح و موفق شوند. این تیم طراحی تمام تخصص های لازم را جهت ساخت انواع وب سایت های تخصصی و حرفه ای با ویژگی های منحصر به فرد را دارد و می توان گفت از موفق ترین تیم های طراحی وب سایت در سطح تهران بزرگ است که سرمایه ای بزرگ متشکل از متخصصین خبره در امر طراحی سایت را در خود جای داده است و با استفاده از دانش و تجربه به روز این متخصصین همواره در راه رضایت مشتری گام بر می دارد. دانش فنی این گروه در زمینه های مختلف همچون گرافیک؛ روانشناسی رنگ و فرهنگ و ویژگی های تخصصی ساخت سایت همه بیانگر این امر است که همواره در راستای بهبود روزافزون و هر چه بهتر ارائه ی خدماتش به مشتریان گام بر می دارد. تیم طراحان وب سایت اینتن انواع سایتهای پزشکی ،خبری ؛شخصی و فروشگاهی معتبری را طراحی می کند و شما برای در خواست و سفارش سایت به راحتی می توانید با این تیم ارتباط برقرار نمایید.

 

طراحی سایت-بهترین طراحان وب سایت در ایران

قیمت طراحی سایت توسط یک تیم حرفه ای

در بحث هزینه همه ی سایت ها، امکانات موضوعی تاثیر گذار است. با توجه به اینکه یه سایت مانند بروشور و کاتالوگ عمل می کند و معرف شما در اینترنت به کاربران است لازم است قابلیت هایی داشته باشد مناسب با نیاز سایت. تیم کارشناسان فنی و طراحان وب سایت اینتن همواره جهت مشاوره و راهنمایی در خدمت هموطنان عزیز است تا با استفاده از تجربیات و دانش خود این امر را پس از محاسبه ی دقیق به اطلاع شما برساند. تعرفه ی طراحی سایت های مختلف با توجه به همین امکانات محاسبه می شود امکاناتی نظیر سئو مناسب و یا پشتیبانی آنلاین و ویژگی های سایت و..این امر را یادآور شویم که پرداخت این هزینه ها اغلب به نفع مشتری خواهد بود. تیم اینتن با هر امکان مالی که افراد دارند می تواند خدمات گسترده و مناسبی را برای حضور در عرصه ی وب در اختیارشان قرار دهد و این قیمت مناسب تاثیری در کیفیت کار ندارد بلکه خدمتی است که شرکت اینتن آن را وظیفه ی خود می داند تا سهمی در روند موفقیت کسب و کار ها داشته باشد.