یک صفحه ی شرکتی در LinkedIn به شما کمک می کند شبکه و چشم انداز فروش با کیفیت داشته باشید. به این صورت، تصویر عمومی خود را در سطح جهانی به عنوان یک سازمان معتبر و قابل اعتماد مشخص خواهید کرد.اگر چه بسیاری از سایتهای رسانه اجتماعی LinkedIn را فقط به عنوان یک سایت برای شکارچیان شغلی و برای رشد شبکه حرفه ای خود مشاهده می کنند، LinkedIn یک ابزار موثر برای ایجاد منافع تجاری جدید و پرورش روابط ارجاعی است. جیل کرونت و آردات آلبی نشان داد که ۸۴ درصد از کاربران استفاده از LinkedIn چندین فرصت کسب و کار ایجاد کرده اند.

در میان مزایای استفاده از LinkedIn برای کسب و کار، یک صفحه شرکت کسب و کار شما را با فرصت برای گفتن داستان شرکت خود، و به اشتراک گذاشتن فرصت های شغلی و مقیاس بازاریابی خود را ارائه میدهد.

برای تشویق مخاطبان خود برای برقراری ارتباط با شرکت شما و درک شرکت خود به عنوان یک منبع اعتماد، ایجاد یک صفحه شرکت LinkedIn است که اطلاعاتی، بدون خطا و به خوبی توسط مدیران شرکت مدیریت می شود.

طراحی سایت-مزیت کسب و کار برای صفحات شرکتی در لینکدین

مزایای استفاده از LinkedIn برای شرکت های تجاری عبارتند از:

۱) ایجاد محتوای اشتراکی سودمند برای مخاطبان

با ایجاد محتویاتی که تماشاگران شما می خواهند با دیگران ببینند و به اشتراک بگذارند، بینندگان شما طرفداران شرکت شما می شوند و دسترسی و نفوذ جهانی خود را گسترش می دهند. مطالب خود را در فرمت های مختلف مانند نمایش های کسب و کار SlideShare، پست های وبلاگ، فتوشاپ، پادکست ها و فیلم ها در دسترس خود قرار دهید. در رابطه با LinkedIn، شرکت شما باید روزانه، محتواهایی در تعداد مجاز در صفحه شرکتی، به اشتراک بگذارد. در این صورت مخاطبان بیشتری به دست خواهید آورد و زمانی که پست می کنید، بیشترین میزان دسترسی را خواهید داشت. شرکت هایی که ۲۰ بار در ماه پست می کنند، به طور متوسط ۶۰ درصد از پیروان خود را با یک یا بیشتر به روز رسانی؛ و ۲۰٪ از پیروان به طور معمول با یک به روز رسانی وضعیت رسیده است.

با هر تلاش برای بازاریابی محتوای با کیفیت، شما باید مطالب معتبر و مرتبطی را پست کنید تا میزان دسترسی تان افزایش یابد. پستهایی که شبیه به هرزنامه ها باشند، پست نمی شوند و به اشتراک گذاشته نمیشوند و در واقع باعث می شود تا دنبال کنندگان کسب و کار شما کاهش یابد.

۲) محصولات و خدمات جدیدی که ارتقا داده اید را معرفی کنید

طبق گزارش وبلاگ بازاریابی، ۵ دلیل مهم که چرا افراد برندهای تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند عبارتند از:

  • تبلیغات و تخفیف
  • اطلاعات جدیدترین محصولات
  • خدمات مشتری
  • محتوای سرگرم کننده و توانایی ارائه بازخورد
  • بیش از نیمی از فروشندگان می گویند که آنها از طریق LinkedIn تولید کرده اند.

با استفاده از صفحات شرکت LinkedIn، شما می توانید محصولات جدید و یا خدمات خود را معرفی کنید و شرکت خود را توسعه داده و توضیح دهید که چگونه آنها به مشتریان کمک می کنند تا اهداف حرفه ای خود را به دست آورند و نیازهای تجاری خود را برآورده سازند. شما همچنین می توانید لینک های خود را به وب سایت خود اضافه کنید تا خوانندگان را قادر سازید به راحتی اطلاعات بیشتری کسب کنید و ترافیک بازدید کننده وب سایت خود را به سمت کسب و کارهای صمیمی سوق دهید.

طراحی سایت-مزیت کسب و کار برای صفحات شرکتی در لینکدین

۳) خودتان را از رقبا متمایز سازید

در LinkedIn، شما می به توضیحی در خصوص شرکت خود بپردازید و وجه تمایز خود با دیگر رقبا را مشخص سازید. همواره سعی کنید اخبار شرکت و اطلاعات مربوط به شرکت خود را برای دستیابی به استخدام جدید و انتقال ارزش های شرکت، ماموریت و بینش خود، در لینکدین به اشتراک بگذارید.

۴) پیدا کردن افراد مناسب برای استخدام شغلی که می تواند سهم قابل توجهی در موفقیت تجاری شما داشته باشد

پروفایل های LinkedIn اطلاعات ارزشمندی را در مورد افرادی که به دنبال شغل در شرکت شما هستند، از جمله ثبات آنها، رکورد موفقیت ها و اشتیاق آنها در انجام کارها نشان می دهند. با استخدام و حفظ این کارمندان، شرکت شما از تخصص و انرژی خود بهره مند خواهد شد. هنگامی که ارتباطات در رسانه های اجتماعی به واسطه کارکنان شما به درستی انجام می شود، این پتانسیل ایجاد می شود تا روباط قدرتمندی را به دست آورید. با توسعه این روابط با مشتریان فعلی و آینده، کارکنان و منابع ارجاع، کارکنان شما می توانند به طور قابل ملاحظه ای شرکت شما را توسعه و رشد دهند.

۵) بررسی رقابت های شرکت

براساس مؤسسه بازاریابی محتوا، ۹۴ درصد از بازاریابان B2B از LinkedIn برای توزیع محتوا استفاده می کنند و این باعث می شود که پلت فرم رسانه های اجتماعی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. با بازدید از صفحات شرکت های کسب و کار در خدمت بازار هدف خود، نظارت بر تغییرات در صنعت شما آسان تر و ردیابی آنچه که رقابت شما انجام شده آسان تر است. با توجه به کارکنان و نظارت بر استراتژی های محتوای رسانه های اجتماعی از شرکت های دیگر به طور منظم به شما کمک خواهد کرد که روند و فرصت های کسب درآمد استعدادها و زمینه های رشد برای کسب و کار خود را شناسایی کنید.

طراحی سایت-مزیت کسب و کار برای صفحات شرکتی در لینکدین

۶) بهبود رتبه بندی خود را در موتورهای جستجو

گوگل و دیگر موتورهای جستجو رتبه بندی صفحات شرکت LinkedIn و پست های بسیار در صفحات نتایج موتور جستجو، به طوری که اضافه کردن به روز رسانی به صفحه شرکت شما و بهینه سازی پست برای SEO کمک می کند تا به بهبود عملکرد خود را در صفحات نتایج جستجو. به عنوان یک نتیجه، وب سایت شما ممکن است افزایش ترافیک بازدید کننده را افزایش دهد، به ویژه اگر لینک ها به وب سایت شرکت شما در پست های شما تعبیه شده باشند.

اگر شما یک مدیر صفحه هستید، می توانید اطلاعات تحلیلی در مورد صفحه شرکت خود را مشاهده کنید تا به شما کمک کند بینش عمیقتری در عملکرد صفحه خود داشته باشید:

  • مشاهده چگونگی جذب پست های شخصی شما
  • شناسایی روندها در معیارهای کلیدی
  • درک بیشتر درمورد جمعیت و منابع منبع پیروانتان
  • درک بیشتر درباره ترافیک و فعالیت صفحه خود

یک صفحه با کیفیت بالا LinkedIn به شما کمک می کند شبکه و چشم انداز فروش منجر به کیفیت، اما همچنین تصویر عمومی خود را در سطح جهانی به عنوان یک سازمان معتبر و قابل اعتماد. با درک مزایای LinkedIn برای کسب و کار، دانستن اینکه چگونه از LinkedIn برای کسب و کار استفاده کنید و محتویات LinkedIn خود را با توجه به مخاطبین مورد نظر خود و با استفاده از LinkedIn به راحتی مدیریت کنید، فرصت

های شرکت خود را برای ایجاد روابط ارجاعی، تولید منافع و جذب استعداد اعضا برای پیوستن به تیم شما.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است،برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.