آیا شما به هر دو نیاز دارید؟

جریان پیوسته ای از محتوای با کیفیت برای پیاده سازی استراتژی بازاریابی در دراز مدت موفق است که برند شما را پشتیبانی و مشتری ایده آل شما را جذب کند.
قبل از ایجاد محتوا، شما نیاز به یک استراتژی محتوا دارید. قبل از اینکه بتوانید استراتژی بازاریابی محتوا را اجرا کنید، استراتژی محتوا به شما نیاز دارد.
استراتژی محتوا برنامه ای است برای آنچه که کسب و کار شما نیاز دارد و به منظور دستیابی به اهداف تجاری می باشد. استراتژی محتوا شامل محتویاتی است که شما قصد ایجاد آن را دارید، چه فرمت هایی را که استفاده می کنید و چه کسی که آن را ایجاد می کند و از شیوه ای که در همه کانال های رسانه ای برای استفاده از یک تصویر برند سازگار استفاده می شود نیز هست. استراتژی محتوایی برای اطمینان از انطباق در همه محتوای شما از جمله ارائه، خبرنامه های الکترونیکی، پست های وبلاگ، فیلم های مقالات سفید، پادکست ها و یا هر نوع محتوایی که شما ایجاد می کنید وجود دارد.
بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی است که تعریف می کند که چگونه محتوای شما را برداشته و آن را برای جذب یک مخاطب به طور مشخص تعریف شده و قابل تبدیل به رهبران و در نهایت به مشتریان تبدیل می کند.اگر می خواهید بازاریابی محتوا را انجام دهید، به یک استراتژی محتوا نیاز دارید.

طراحی سایت-استراتژی محتوا در مقابل بازاریابی محتوا

چگونه یک استراتژی محتوا ایجاد کنیم:

در بسیاری از قالب های استراتژی محتوا وجود دارد و برخی پیچیده تر از دیگران هستند. از آنجایی که من برای کسب و کارهای کوچک سادگی را دوست دارم، ، در اینجا برای کسب و کار خود استراتژی محتوا نیز ایجاد می کنند.

هدف از محتوای خود:

آنچه که در تلاش برای دستیابی به آن هستید، قبل از شروع نوشتن مطالب به شما کمک خواهد کرد تا تلاش خود را متمرکز کنید.

دلایل زیادی برای ایجاد محتوا برای کسب و کار شما وجود دارد که عبارتند از:

۱-افزایش بازدید
۲-منجر به ورود بیشتر می شود
۳-قدرت خود را در صنعت خود ایجاد کنید
۴-رشد فروش
محتوا برای هدایت ورودی ها متفاوت است.ممکن است شما یک کتاب الکترونیکی دقیق نیاز داشته باشید، در این زمان می توانید از پست های با کیفیت به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی برای افزایش بازدید استفاده کرد.

طراحی سایت- SEO و استراتژی بازاریابی دیجیتال

فرکانس خود را تعریف کنید:

نوشتن نیاز به تفکر خلاق دارد. و باید بدانید که چه چیزی برای شما فراهم می شود تا محتوای مورد نیاز برای کمپین های خود را ارائه دهید و بیشتر از آنچه شما می توانید به طور مداوم ارائه دهید.
تعیین کنید چه کسی محتوایتان را ایجاد، مدیریت و نگهداری کند
اگر قصد دارید آن را به تنهایی انجام دهید و در تحویل سالم سازگار باقی بمانید، عالی است. اگر می دانید به کمک نیاز دارید، کسی را پیدا کنید که می تواند به شما در ایجاد محتوای مورد نیاز شما کمک کند و چرخه زندگی خود را مدیریت کنید تا بتوانید در کسب و کار خود کار کنید و همچنان رشد کنید.

طراحی سایت-استراتژی محتوا در مقابل بازاریابی محتوا

یک سبک و استایل راهنما ایجاد کنید:

اگر بیش از یک نفر محتوا را ایجاد می کند، به ویژه اگر شما برونسپاری ایجاد محتوا را انجام دهید، باید نام تجاری خود را در یک استایل راهنما وارد کنید. یک استایل راهنما نام تجاری خود را از لحاظ رنگ، فونت، استفاده از آرم و سایر معیارهای طراحی تعریف و اجرا می کند به طوری که تمام مطالب تولید شده به طور پیوسته مارک می شوند.

طراحی سایت- SEO و استراتژی بازاریابی دیجیتال

استراتژی بازاریابی محتوا :

هنگامی که استراتژی محتوایتان را در جای خود قرار می دهید، اکنون می توانید یک استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد کنید که پایه تلاش های بازاریابی ورودی شما را تشکیل می دهد. اینکه چگونه از محتوا برای جذب منجر به کیفیت استفاده کرده و آنها را به مشتریان تبدیل می کند. استراتژی بازاریابی محتوا یک نقشه راه برای چگونگی استفاده از محتوا برای رسیدن به اهداف بازاریابی شما است.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است،برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.