جستجو برای نوآوری اغلب این است که این کارآفرینان مشخص کند که اکنون چگونه فرصت هایی را که توسط فناوری های دیجیتال جدید مرتبط با یک ایده کسب و کار ابتکاری در اختیار دارند، به دست آورند.
استارت آپ می تواند به عنوان یک شرکت در حال ظهور، به طور معمول با یک مولفه فن آوری اصلی و پتانسیل رشد بالا تعریف شده باشد. به طور کلی، این شرکت ها یک ایده نوآورانه را که در خط کلی بازار قرار دارد، ایجاد می کنند.
با توجه به روابط فزاینده این نوع کسب و کارهای در حال ظهور که در حال حاضر بر بازار (فیس بوک، آمازون و گوگل) تسلط می یابند، تعجب برانگیز است که پدیده استارت آپ توجه بیشتری را جلب می کند و تعداد کارآفرینانی که مایل به گرفتن فرصت و سرمایه گذاری در خارج از کشور هستند که جهت راحتی خود را برای شانس خود با مدل کسب و کار نوآورانه در حال رشد است.

 

طراحی سایت-استارت آپ چیست

انواع بودجه:

در مقایسه با سایر شرکت های سنتی، استارت آپ ها نیز تغییرات بزرگی درمورد مولفه های اقتصادی مرتبط با ایجاد یک شرکت جدید را نشان می دهند. با توجه به اینکه هزینه های اولیه توسعه بسیار کمتر از آنهایی است که نیاز به کسب و کار سنتی دارند، نیازمندی های مالی نیز کاهش می یابد.
اگر چه این شرکت ها انواع مختلفی از سرمایه گذاران را جذب می کنند، این ها بعضی از بازیکنان معمولی هستند که شروع به سرمایه گذاری می کنند.
اگر چه برخی آنها را به عنوان سرمایه گذاران واقعی مورد توجه نیستند، زیرا آنها نقش مهمی در مراحل اولیه یک شرکت ایفا می کنند. این افراد افرادی هستند که نزدیک به کارآفرین هستند، که در ابتدا با هزینه محدودی سرمایه گذاری می کنند، زمانی که این ایده به اندازه کافی توسعه نیافته است تا دیگران را مجبور به سرمایه گذاری کند.

فرشتگان تجارت:

این فرشتگان افرادی هستند که تصمیم می گیرند پروژه را پشت سر بگذارند و پول خود را برای شرکت در یک کسب و کار جدید سرمایه گذاری کنند. با سرمایه هایی که به ندرت از ۵۰،۰۰۰ € تجاوز می کنند، این سرمایه گذاران معمولا در این پروژه در سطوح دیگر شرکت می کنند و با تجربه، ارتباطات و مشتریان خود مشارکت می کنند.

سرمایه:

سرمایه معمولا در مراحل اولیه چرخه تأمین مالی شرکت، قبل از آنکه سودآوری شود، ظاهر می شود. دانه های بیشتری که شرکت جذب می کند، احتمال بیشتری برای موفقیت دارد. با توجه به کارلوس گرررو کارشناس سرمایه اولیه، سرمایه گذاری معمولا از ۲۰۰،۰۰۰ تا ۷۰۰،۰۰۰ € متغیر است. تصمیم سرمایه گذاری در این مورد بر سود فعلی این شرکت نیست، بلکه بر توانایی این ایده و تیم پشت آن استوار است.

سرمایه ریسک:

این نوع سرمایه گذار به طور معمول ظاهر می شود وقتی که استارت آپ در مرحله پیشرفته تر است، اما همچنان یک سرمایه گذاری خطرناک است. با این حال، در مقایسه با فرشتگان کسب و کار، سرمایه ریسک از افراد نمی آید، بلکه از صندوق های سرمایه گذاری اختصاصی است که سرمایه های بسیار بیشتری را، معمولا در دورهای مالی مختلف، سرمایه گذاری می کنند تا اطمینان حاصل شود که این شرکت برای پرداختن به نیازهای آینده خود از پول استفاده نمی کند.

سرمایه خصوصی:

به عنوان یک قاعده کلی، این نوع بودجه برای شرکت هایی که قبلا یا نزدیک تاسیس شده اند، نیاز به مقدار قابل توجهی پول برای ادامه رشد کسب و کار خود دارند.

طراحی سایت-استارت آپ چیست

چه زمان به شرکت، استارت آپ گفته نمی شود؟

گوگل، فیس بوک، توییتر، Privalia … اینها همه شرکت های بسیار موفقی هستند که نام های خانوادگی شده اند. این شرکت ها، زمانی که شروع به کار کردند، مدت ها پیش از “تجارت کسب و کار خود” استفاده می کردند.
در حالی که هیچ قاعده ای برای تعیین اینکه چه زمانی می توان گفت یک استارت آپ به یک شرکت متعارف تبدیل شده است، وجود دارد، عوامل متعددی وجود دارد که می تواند نشان دهنده این باشد که شرکت موفق به انجام این انتقال شده است. استارت آپ یک کسب و کار معمولی می شود.
این یک الهام از سوی دیگر شرکت ها است و شروع به رقابت در بازار می کند.
کارمندان دیگر نیازی به کار بیش از ۸٫۵ ساعت در روز ندارند.
دیگر یک نهاد مستقل نیست، بلکه ادغام شده یا با شرکت دیگری به دست آمده است.

چه چیزی از استارت آپ یاد می شود؟

واضح است که استارت آپ ، به عنوان یک مفهوم، فراتر از معنای اصلی خود (که به سادگی به نوع خاصی از شرکت ها در زمانی که در مرحله اولیه خود هستند اشاره می کند) گسترش یافته است و اکنون نیز برای توصیف رویکرد مدیریت خاص استفاده می شود. نویسنده کتاب “راه راه (۲۰۱۷)”، اریک ریسه، پنج اصل اساسی استارت آپ را مشخص می کند که هر شرکت باید بدون توجه به اندازه و درجه بلوغ خود بپذیرد:

نوآوری مداوم:

نکته این است که یک ایده نوآورانه برای به دست آوردن ثروت، عقب راندن و شروع به زندگی کردن با آن نداشته باشیم، اما، از طریق خلاقیت، یک روش را شناسایی کنیم که به شرکت امکان رشد و ایجاد ایده های جدید را می دهد.

استارت آپ به عنوان یک واحد کار:

ایده این است که تیم های کاری را در شرکت های بزرگ بسازیم و آنها را قادر سازیم تا کارهایی را انجام دهیم که انگار آنها شروع به استارت آپ داخلی اند، و اجتناب از تنش های معمول کسب و کارهای سنتی.

کارآفرینی به عنوان عملکرد گمشده در سازمان:

در برخی از شرکت ها،آنها موقعیت راحت تر در بازار را رفع می کنند، مفهوم کارآفرینی،به عنوان کشف مستمر مدل های جدید کسب و کار شناخته می شود، کنار گذاشته می شود. این شرکتها تمایل بیش از حد به سرمایه گذاری در فعالیت سودآور مورد نظر و مورد اعتماد خود دارند و اندکی در توسعه روش ها و ایده های جدید. در کتاب خود، اریک ری، استدلال می کند که این تابع استارت آپ معمول باید به عنوان بخشی از هر یک از شرکت ها، با بازاریابی یا مالی، تبدیل شود.

دومین بنیاد:

مقیاس تغییرات مورد نیاز برای انجام مراحل پیشین چنین است که منجر به نوعی “تأسیس مجدد” شرکت خواهد شد. این به شرکت نیاز دارد تا DNA خود را بازنویسی کند، زیرا این امر می تواند هدف کل شرکت خود را در برابر نوآوری تعریف کند، که احتمالا نیازمند بازسازی روش های موجود است. به عبارت دیگر، از مدل های سنتی دور شده و تلاش می کند تا انعطاف پذیری را که شرکت های سازنده در هنگام سازگاری با خواسته های بازار دارند تکرار کنند.

تحول مداوم:

طبق گفته Ries، شرکت ها باید بتواند تا شرکت های دیجیتال خود را به طور مداوم بازتعریف کنند، به طوری که هنگامی که تغییر یا تحول صورت می گیرد، آنها آماده هستند تا یک چالش جدید را بیابند.

طراحی سایت-طراحی سایت-استارت آپ چیست

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است،برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.