این یک راه برای بهبود دید وب سایت شماست، بنابراین در نتایج جستجو ظاهر می شود و با ایجاد تغییرات خاص در وب سایت ،شما می توانید به طور مرتب افزایش ترافیک گوگل خود را با استفاده از کلمات کلیدی خاص جستجو کنید.

کمک به افزایش رتبه بندی سایت

برای کمک به افزایش رتبه بندی سایت خود بدون تماس در یک وب مستر، در اینجا شش ابزار رایگان جستجو برای صاحب کسب و کار زمان بندی شده است:

۱- Google Trends:

Google Trends یک ابزار جستجوی کلیدواژه است که شما می توانید ببینید که چگونه جستجو در طول زمان تغییر می کند زمانی که مردم برای جستجوی کلمه کلیدی و مقایسه کلمات یا عبارات مختلف برای بهتر دیده شدن است.

طراحی سایت-6 ابزار جستجوی رایگان برای تقویت رتبه بندی موتور جستجو

۲- BROWSEO:

این ابزار به شما نشان می دهد که چگونه یک موتور جستجو سایت شما را می بیند. این سایت را به یک سطح پایه، بدون هیچ فونت فانتزی، سرصفحه یا تصاویر محدود می کند و اطلاعات مربوط به SEO را نمایش می دهد. با نگاه کردن به سایت خود به این شیوه، می توانید ببینید چه چیزی نیاز به بهبود دارد.

۳- Screaming Frog:

این ابزار سایت شما را به دنبال ابزارهای SEO جستجو می کند و گزارشی از زمینه های مشکل ارائه می دهد.

این ابزار به دنبال پیوندهای شکسته، فرادادهای گمشده، فایلهای بزرگ و تصاویر، صفحات تکراری و لینکهای داخلی است، فقط برای چند نام. آن را به عنوان یک حسابرسی جستجوگر فکر کنید. از نتایج برای بهبود سایت و جستجوگر استفاده کنید.

۴- GTmetrix:

سرعت سایت در رتبه بندی موتورهای جستجو نقش دارد، بنابراین شما می خواهید سرعت سایت خود را با GTmetrix بررسی کنید.

فقط آدرس خود را به سایت وارد کنید و یک نمره سرعت صفحه دریافت خواهید کرد و یک لیست از راه هایی که برای بهبود آن خواهید بود. به عنوان مثال، ممکن است تغییر اندازه تصاویر برای بهبود زمان بارگیری توصیه شود.

۵- Rank Checker:

این ابزار به شما نشان می دهد که سایت شما چه چیزی را نشان می دهد و چه راهنمایی هایی را برای بهبود آن می دهد.

شما می توانید یک دکمه را بر روی نوار ابزار خود نصب کنید تا هر زمان که بخواهید دسترسی آسان به این اطلاعات داشته باشید. استفاده از این ابزار شما می توانید چشم خود را در جایی که ایستاده اید حفظ کنید.

۶- Responsive Design Test:

موتورهای جستجو به ترتیب به وب سایت هایی که در همه دستگاه ها عالی عمل می کنند، صرف نظر از اندازه و جهت گیری آنها، رفتار تدریجی دارند.

برای اطمینان از اینکه وبسایت شما در هر دستگاه به نظر می رسد، از یک طراحی سایت پاسخگو استفاده کنید. این طراحی با هر دستگاه سازگار است، بنابراین لازم نیست چندین سایت را ایجاد کنید.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو  بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است،برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.