بازاریابی کسب و کار به مشتری به تاکتیک ها و بهترین شیوه های استفاده شده برای تبلیغ محصولات و خدمات در میان مصرف کنندگان اشاره دارد.

بازاریابی B2C از چندین روش کلیدی از بازاریابی B2B متفاوت است؛ یکی این که اغلب به توانایی های کمپین ها برای پاسخ دادن به احساسات بستگی دارد، نه صرفا نشان دادن ارزش.

طراحی سایت-بازاریابی کسب و کار به مصرف کننده (B2C)

هدف قرار دادن مصرف کنندگان در سراسر کانال های دیجیتال:

همانند بسیاری از اشکال بازاریابی، فناوری تا حد زیادی تعداد کانالهای بازاریابی B2C را در کمپینهای خود گسترش داده است. با این حال، این شرکت همچنین توانایی استفاده از تکنیک های مختلف در سراسر کانال های مختلف را بر اساس جمعیت شناسایی به آنها داده است.

کانال های محبوب و موثر برای کسب و کار با توجه به جمعیت شناختی منحصر به فرد آن متفاوت است، اما وب در تحقیقات خرید مصرف کنندگان به طور جهانی تبدیل شده است. براساس گزارش Pew، ۳۳ درصد بزرگسالان بین ۱۸ تا ۳۹ ساله وقتی به دنبال اطلاعات در مورد کسب و کارهای محلی هستند، ابتدا برای اولین بار به اینترنت می آیند، در حالی که ۲۶ درصد از افراد مسن عمدتا در وب برای تحقیق در مورد شرکت های نزدیک متکی هستند.

علاوه بر این وب، نقطه شروع برای تحقیق در تعدادی از کسب و کارهای B2C مانند رستوران ها و کافه ها، توسط بزرگسالان همه گروه های سنی است.

بازاریابی محتوا B2C

وب یک محیط انتقادی برای تحویل مطالب و اطلاعات مرتبط طراحی شده برای آموزش چشم اندازها و تولید تقاضا را فراهم آورده است، و نه به سادگی تبلیغ علامت های تجاری. محتوی مارکدار به طور فزاینده بخشی از فرآیند خرید مصرف کنندگان است. بیش از یک چهارم از همه مصرف کنندگان (۲۶ درصد) گزارش قبل از خرید به وب سایت های کسب و کار برای اطلاعات می پردازند.

از نظر بازاریابی محتوا، بازاریابان B2C با وبلاگهایی که به طور خاص برای درخواست تجدید نظر به مصرف کنندگان که ممکن است در محصولات منحصر به فرد علاقمند باشند، موفق شده اند. توسعه دادن افراد که می توانند در زمینه های مختلف از چشم اندازها و مطالب نوشتاری از این دیدگاه ها تجدید نظر کنند تا گروه بندی گسترده ای از مخاطبان را جذب کنند، به عنوان یک روش بازاریابی محتوا B2C در حال افزایش است.

گزارش از Technorati دریافت که تقریبا ۸۰ درصد از کارآفرینان که وبلاگ ها را حفظ می کنند گفتند که محتوای آنها کسب و کار را بهبود بخشیده است. در همین حال، وبلاگ نویسان شرکت ها در حال پیدا کردن مزایای مشابهی هستند، و تقریبا ۷۰ درصد از آنها بیان می کنند که شرکت هایشان، به عنوان یک نتیجه مستقیم از بازاریابی وبلاگ، دیداری بیشتری دارند.

طراحی سایت-بازاریابی کسب و کار به مصرف کننده (B2C)

ارزش B2B SEO و بازاریابی اجتماعی:

همانطور که مصرف کنندگان برای نام محصول یا جستجو برای محتوا مربوط به خرید مورد نظر خود را جستجو می کنند، وب سایت با موقعیت جستجوی قوی و حضور اجتماعی بیشتر بازدید می شود. بازاریابان B2C باید ارزش استراتژی های کلیدی به خوبی توسعه یافته را درک کنند و در نظر داشته باشند که اکثر مصرف کنندگان به دنبال عبارت های چهار کلمه هستند.

حتی برای خریداران آفلاین، جستجو برای تصمیم گیری بسیار مهم است. تحقیقات گوگل نشان می دهد ۲۷ درصد خریداران از موتورهای جستجو برای تحقیق در مورد محصولات استفاده می کنند در حالی که آنها در فروشگاه ها هستند. افزون بر این، مصرف کننده به طور متوسط ​​بیش از ۱۰ منبع در وب را قبل از تصویب تصمیم خرید، بازدید می کند، از جمله سایت هایی که در جستجوی به انجمن های اجتماعی کشف شده اند. بازاریابی جستجو و بازاریابی همراه با افزایش میزان کلیک بین مصرف کنندگان به ترتیب ۹۴ درصد است.

طراحی سایت-بازاریابی کسب و کار به مصرف کننده (B2C)

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو  بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است،برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.