وب سایت شما می تواند زیباترین سایت در جهان باشد، اما اگر سرعت بارگذاری آن زمان بر باشد، خوب نیست. زیرا مردم برای دستیابی به هدف خود صبور نیستند و اگر سرعت وب سایت شما کند باشد مانع ازجذب مشتریان بالقوه می شود.

طراحی سایت-4 راه مناسب برای سرعت بخشیدن بارگذاری وب سایت

هنگام خرید آنلاین، کاربران انتظار دارند صفحات در عرض ۵ تا ۱۰ ثانیه در بدترین حالت بارگذاری شوند. و اگر این مدت زمان بیش از این به طول بیانجامد، مشتریان را کلافه می کند و باعث می شود تا وب سایت را ترک کنند.
مطمئنا برخی افراد ممکن است صبورتر باشند. اما چرا تردید کنیم؟ با این حال شما باید سعی را بر این بگذارید تا وب سایت خود را در سریع ترین حالت ممکن بارگذاری نمایید.
قبل از اینکه شروع کنید، اولین چیزی که باید تعیین کنید این است که تا چه اندازه می بایست وب سایت شما سرعت داشته باشد؟ این میزان بهینه سازی سایت شما تا حد زیادی به تجزیه و تحلیل بازدید کنندگان وب شما بستگی دارد.
امروزه، فقط ۲ درصد از کاربران هستند که از Dialup استفاده می کنند، بنابراین ما می توانیم راحت تر به اضافه کردن محتوای چند رسانه ای بپردازیم.

طراحی سایت-4 راه مناسب برای سرعت بخشیدن بارگذاری وب سایت

برای تعیین حداکثر اندازه هر صفحه فرود، معمولا ۵می توان پهنای باند متوسطی را در عرض ۵ ثانیه برای کاربران در اختیار قرار داد. ثانیه از پهنای باند متوسط از بازدیدکنندگان وب من چند برابر می شود. برای مثال، اگر اکثر بازدیدکنندگان من از DSL استفاده می کنند، لازم است یک سرعت دانلود ۱Mbit را در نظر بگیرم و تصمیم بگیرم که ۵ مگابایت حداکثر اندازه هر صفحه وب باشد.این یک علم دقیق نیست. در نهایت، شما باید برای خودتان تصمیم بگیرید که وب سایت شما بهتر است چگونه باشد.

طراحی سایت-4 راه مناسب برای سرعت بخشیدن بارگذاری وب سایت

در همه حال ، بارگذاری سریعتر بهتر است. مسئله ای که لازم به ذکر است این است که بدانید سرعت وب سایت همیشه یک عملکرد مرتبط با هاست نمی باشد. در واقع اغلب زمان ها، وب مستر برای وب سایت های کند قابل استفاده نمی باشد.

در این مقاله چند نکته درباره چگونگی سرعت کار را توضیح می دهد:

۱-تصمیم گیری در جهت تنظیم مجدد سرعت بارگذاری سایت

برای داشتن وب سایت سریعتر نیازی نیست تا همیشه به برش تصاویر و محتوا بپردازید. گاهی اوقات ممکن است سایت شما به درستی تنظیم شده باشد و واقعا لازم نباشد تا چیزی را تغییر دهید.
صفحات سایت می بایست به ترتیب ارزش آنها بارگذاری شوند، بنابراین همیشه باید مواردی را که می خواهید اول بارگذاری شوند را در بالای صفحه خود قرار دهید و آنهایی که دارای ارزش و اهمیت کمتری می باشند را در انتهای سند html خود جای گذاری نمایید.
در مورد عناصر که باید در یک موقعیت خاص در صفحه نمایش داده شوند، می توانید از جاوا اسکریپت یا css برای کنترل بارگذاری استفاده کنید.

۲-از تغییر اندازه تصویر HTML استفاده نکنید

اشتباه رایجی که بسیاری از کاربران تازه وارد انجام می دهند،این است که متکی به HTML هستند تا اندازه تصاویر کوچک را تغییر دهند. با این حال که این روش کارآمد است اما عملکرد وب سایت را به شدت پایین می آورد.
تصاویر می بایست در اندازه اصلی خود بارگذاری شوند، حتی اگر اندازه آنها خیلی کوچک باشد.

۳-تصاویرتان را بهینه سازی کنید:

قبل از بارگذاری عکسها در وب سایت این اطمینان را حاصل کنید که عکسهایتان را بهینه سازی کنید.برای این کار از فرمت JPEG و برنامه ی فتوشاپ استفاده نمایید.

۴-از مزایای ذخیره سازی و فشرده سازی استفاده کنید:

بیشتر وب سایت ها متن های فشرده شده خوبی را در دست دارند. برای این کار، فشرده سازی را روی سرور خود فعال کنید، با این کار می توانید بارگذاری دانلود را تا ۷۵٪ کاهش دهید.
اگر فشرده سازی توسط سرور شما پشتیبانی می شود، اطمینان حاصل کنید که در وب سایتتان فعال باشد. اگر از WordPress استفاده می کنید، افزونه WP-SuperCache را برای فشرده سازی فعال نمایید.

طراحی سایت-4 راه مناسب برای سرعت بخشیدن بارگذاری وب سایت

چنانچه تمایل دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید میتوانید با شرکت طراحی سایت اینتن تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان خبره اینتن مشاوره بگیرید .با ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.