بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

اگر شما سایتی دارید که به دنبال روشی برای کسب درآمد و تبلیغات آنلاین محتوای خود هستید این مطلب می تواند شما را در دستیابی به هدف یاری بخشد.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) اغلب تحت تاثیر ایجاد تغییرات جزئی در قسمت های وب سایت شما است. همین تغییرات جزئی همراه با بهینه سازی های دیگر، باعث می شود تا تاثیر قابل توجهی در دستیابی به نتایج جستجوهای آتی سایت خود دریافت نمایید.

شما احتمالا در حال حاضر با بسیاری از موضوعات موجود در این راهنما آشنا هستید، زیرا این مواد ضروری برای هر صفحه وب هستند، اما ممکن است از بیشتر آنها استفاده نکنید.ه

شما باید سایت خود را برای خدمت به نیازهای کاربران خود بهینه سازی کنید. یکی از آن کاربران، موتور جستجو است که به کاربران دیگر کمک می کند مطالب شما را کشف کند. بهینه سازی موتور جستجو (سئو) باعث می شود که موتورهای جستجو را در درک و ارائه محتوا یاری بخشد.

موضوعات بهینه سازی که ما در زیر به آنها می پردازیم، برای تمامی سایتها در هر اندازه و نوع قابل اجرا می باشد.

طراحی سایت-بهترین ابزارهای سئو در سال 2019

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

شرکت هایی که محصولات و خدمات آنلاین را به فروش می رسانند، باید در رتبه بندی خود در موتورهای جستجو توجه داشته باشند. زیرا نظارت بر عملکرد کلمات کلیدی و مطالعه گزارش های تحقیقاتی، به شرکت شما در مقایسه با دیگر شرکت ها در زمینه سئو یاری می بخشد.

بدین منظور توجه به الگوریتم های پیشرفته گوگل برای بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار مورد اهمیت می باشد. همواره باید مطابق با این الگوریتم ها برای پیشرفت سئوی سایت خود اقدام نمایید.

تجزیه و تحلیل ابزارهای موتورهای جستجو

۱۰ مورد از ابزارهای جستجوگر را می توان به شرح زیر بیان کرد:

۱-Ahrefs

۲-AWR Cloud

۳-DeepCrawl

۴-KWFinder.com

۵-LinkResearchTools

۶-Majestic

۷-Moz Pro

۸-Essentials Search Metrics

۹-SEMrush

۱۰-SpyFu

هنگامیکه تصمیم می گیرید موضوعاتی را به عنوان هدف سایت خود قرار دهید و در تلاش برای دستیابی به بهترین عملکرد SEO هستید، پردازش کلمات کلیدی به عنوان یک ابزار تحقیق، مسئله ای است که احتمالا بهترین نتایج را در اختیار قرار خواهد داد.
ابزارهای مبتنی بر ابر(cloud)، دارای بسیاری از ویژگی های بهینه سازی منحصر به فرد هستند. بعضی از آنها مانند AWR Cloud و Searchmetrics وظیفه ی نظارت بر موقعیت جستجو را انجام می دهند.
از دیگر برنامه ها می توان به SpyFu و LinkResearchTools اشاره کرد که دارای تجارب داده های تعاملی، قابل تنظیم و بازده سرمایه گذاری (ROI) هستند که اهداف بازاریابی و فروش آنلاین را در بر می گیرند. سیستم عامل های قدرتمند می توانند به تجزیه و تحلیل عمیق در تبلیغات بپردازند.

نظارت بر کلمات کلیدی خاص و موقعیت های URL فعلی شما در رتبه بندی موتورهای جستجو دارای اهمیت است. اما پس از تنظیم آن، ادامه این فرایند به صورت خودکار صورت می پذیرد. ویژگی های خودکار مانیتورینگ موقعیت در اکثر سیستم عامل های جستجوگر داده شده است اما به طور فعال موقعیت جستجوی خود را بهبود نمی دهند.
ابزارهایی نظیر AWR Cloud، Moz Pro و Searchmetrics، نظارت موقعیت میتواند یک فرآیند پیشگیرانه باشد که به استراتژی SEO شما پاسخ می دهد. این مسئله می تواند تحقیقات کلیدی بیشتر و دامنه سایت و رقیب دامنه خزنده را تحریک کند.

طراحی سایت-بهترین ابزارهای سئو در سال 2019

بک لینک چیست؟

نوعی از ابزار خزنده که در موتورهای جستجوگر وجود دارند و به ردیابی Backlink می پردازند. بک لینک ها یکی از بخشهای اصلی SEO هستند. تجزیه و تحلیل کیفیت لینکهای ورودی وبسایت شما و نحوه تغذیه آنها در معماری دامنه شما می تواند به SEO سایت کمک کند تا به جستجوی کلمات کلیدی خاص در برابر سایتهای رقابتی دست یابند.
LinkResearchTools ابزاری است که باعث می شود ردیابی backlink صورت بپذیرد و بستری گسترده از ابزار تجزیه و تحلیل backlink را فراهم می کند.
متخصصین SEO اغلب با صفحه قدرت (PA) و اختیار دامنه (DA) شروع به کار می کنند.

DA، یک مفهوم طراحی شده توسط Moz است که مقیاسی ۱۰۰ نقطه ای است و پیش بینی می کند که وب سایت چه میزان در موتورهای جستجو رتبه بندی خواهد شد.

طراحی سایت-بهترین ابزارهای سئو در سال 2019
PA اصطلاح مدرن برای آنچه که به عنوان الگوریتم اصلی PageRank گوگل آغاز شده است می باشد که توسط بنیانگذاران لری پی و سرگی برین توسعه یافته است.
PA یک معیار سفارشی است که هر فروشنده SEO در حال حاضر به صورت مستقل برای محاسبه و ارزیابی ساختار پیوند و قدرت قابل اعتماد یک صفحه شخصی در هر حوزه خاص محاسبه می کند. یک بحث در صنعت SEO در مورد اعتبار PA و DA وجود دارد و آن مسئله این است که چگونه الگوریتم PageRank همچنان در نتایج گوگل تاثیر می گذارد.
Google همواره تغییرات الگوریتم ها، ابزارها و سیاست های موتور جستجوی خود را به روز می کند، همچنین API AdWords پایه و اساس بسیاری از داده ها است که بر روی ابزارهای SEO کار می کنند. این برنامه به برنامه های کاربردی اجازه می دهد که بر روی پلت فرم AdWords کار کنند.بنابراین شرکت ها می توانند مدیریت حساب را به صورت اتوماتیک، سفارشی سازی و مدیریت تبلیغات را بر اساس موجودی انجام دهند.

یک متخصص جستجوگر میتواند از داده های اولیه، Google Search Console برای نظارت وب سایت و Google Analytics برای داده های وب داخلی استفاده کند. سپس متخصص SEO می تواند داده ها را با استفاده از یک ابزار BI تجزیه و تحلیل کند. این ابزارها برای جمع آوری داده های کارآزمایی جزئی از SEO استفاده می شود.

شرکت طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو  بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است،برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.