همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، در عصر دیجیتال که روزانه هزاران طراحی سایت صورت گرفته و صفحات بی شماری به دنیای وب افزوده می شوند، داشتن ابتکار و نوآوری حرف اول و آخر را برای کسب موفقیت می زند.اگر طراحی سایت شما تاکنون اهداف مورد نظرتان را محقق نکرده، یکی از دلایلی که باید در جستجو و رفع آن باشید، همین مورد است.

به شما پیشنهاد می کنیم تا به وب سایت برخی از صاحبان کسب و کارهای مشابه خودتان سر زده و وب سایت آن ها را با وب سایت خودتان مقایسه کنید.به احتمال خیلی زیاد تعداد کمی از آن ها از قالب های آماده استفاده می کنند و اگر بیشتر دقت نمائید متوجه خواهید شد که آن تعداد پایین نیز در رده خود موفق ظاهر نشده اند! ایده های نو، ابتکار و خلاقیت حرف اول و آخر را می زنند.

کاربران دیگر هر نوع از وب سایت های تجاری که فکر می کنید را دیده اند، پس هنگامی که با یک وب سایت جدید مواجه می شوند، تشخیص اینکه این وب سایت از قالبی حاضر و آماده و بدون تغییر استفاده کرده برایشان بسیار ساده است.کاربران دیگر افراد بی تجربه سابق نیستند و در اینترنت به اندازه کافی برای کسب تجربه در این زمینه گشت و گذار نموده اند.
در نظر داشته باشید طراحی سایت به صورت قالب آماده منجر به ایجاد آنچه شما خواسته اید نمی شود، چون نمی توان هیچ چیز باارزشی برای خواسته مشتریان به آن وب سایت اضافه نمود. در واقع طراحی این گونه وب سایت ها به گونه ای است که خیلی نمی توان آن ها را ویرایش نموده و روی آن ها مانور داد و ایده های بکر و نوآورانه روی آن ها پیاده سازی کرد.از این رو منجر به رونق کسب و کار شما نخواهند شد.

شما باید همواره به دنبال روش هایی باشید که هیچ کدام از رقبای شما ارائه نمی کنند. شما باید از تمامی لحاظ، از طراحی سایت گرفته تا نحوه ارائه خدمات خود یکتا و منحصربفرد باشید.
آنچه واضح است دنیای موتورهای جستجو تحت سیطره گوگل است.از طرفی یک اصل اساسی کاملاً مشخص این موضوع است که ” محتوا “، حرف اول را می زند.حال موتورهای جستجو مرتباً تمامی وب سایت ها را بررسی کرده تا آخرین تغییرات آن ها را لحاظ کنند و به وب سایت هایی که سرزنده و فعال بوده و مرتبا به روز می شوند امتیاز بیشتری دهند.
حال اگر طراحی سایت شما به صورت قالب آماده که مشابه بسیاری از وب سایت های دیگر است باشد، به دلیل تکراری بودن نوع وب سایت و طراحی آن، به شما ارزش و بهای کمتری داده خواهد شد.موتورهای جستجو، وب سایت های تکراری را نادیده می گیرند، بخصوص اگر این وب سایت ها وابسته باشند. چنین وب سایت هایی شماره ID برای ردیابی و بررسی ترافیک وب سایت نداشته و دقیقاً شبیه وب سایت پشتیبانشان می باشد که در این صورت هیچ شانسی برای تبدیل مشتریان بالقوه برای هدایت به وب سایت شما به صورت مستقیم وجود نخواهد داشت.

پس همین حالا برای طراحی سایت خلاقانه خود با اینتن تماس بگیرید.