در سال های اخیر، کشور ترکیه با توجه به رشد اقتصادی و آب و هوای مطبوع و دلپذیر به یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان تبدیل شده است و استانبول به عنوان بزرگترین و توریست پذیرترین شهر این کشور شناخته می شود. هتل کلاریون گلدن هورن تور استانبول یکی از چندین هتل شهر به شمار می آید که هر ساله آماده پذیرایی و ارائه خدمات به مسافران می باشد. این هتل 4 ستاره در منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده است و با دکوراسیونی به سبک عثمانی ساخته شده است.

در این هتل اتاق های شیک و مدرنی برای اقامت مسافران و مهمانان وجود دارد و کافی شاپ و رستوران این هتل با طبخ غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی به گردشگران سرویس های صبحانه، ناهار و شام را ارائه می دهد. اگر به کشور ترکیه و شهر استانبول سفر کرده اید و به دنبال هتلی با امکانات ویژه و منحصر به فرد هستید، بدون شک هتل 4 ستاره کلاریون گلدن هورن یکی از بهترین گزینه ها به شمار می آید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی کامل و جامع هتل کلاریون گلدن هورن بپردازیم؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی اجمالی هتل کلاریون گلدن هورن استانبول

هتل کلاریون گلدن هورن تور استانبول در منطقه بی اوغلو واقع شده است و کلیه خدمات این هتل به صورت شبانه روزی توسط کارکنان و پرسنل به مهمانان و مسافران ارائه می شد. این هتل از تعداد زیادی اتاق لوکس و مدرن با چشم انداز بی نظیر  و یک رستوران سرو غذا برخوردار می باشد. مسافران و گردشگران با رزرو این هتل، می توانند از امکانات خدماتی و رفاهی منحصر به فرد مجموعه بهره ببرند و اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را در کنار خانواده و دوستان تجربه کنند. این هتل برای گردشگران و مسافران علاقمند به خرید و پیاده‌ روی شهری گزینه مناسبی محسوب می شود. لازم به ذکر است که سیگار کشیدن در هتل و ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع می باشد.

 

هتل کلاریون گلدن هورن استانبول

امکانات خدماتی و رفاهی هتل

کلیه کارکنان و پرسنل هتل هتل کلاریون گلدن هورن استانبول به 5 زبان زنده دنیا از جمله عربی، آلمانی، ترکی، روسی و انگلیسی مسلط هستند و شما می توانید با یکی از این زبان ها با آن ها ارتباط برقرار کنید. در این هتل، امکانات خدماتی و رفاهی متعددی در اختیار مسافران قرار داده می شود. از جمله مهمترین امکانات این هتل، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-میز پذیرش 24 ساعته
-خدمات اتاق VIP
-سوئیت ماه عسل
-مرکز تناسب اندام و سلامتی
-رختشویی و خشکشویی لباس
-ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی
-اجاره دوچرخه و خودرو
-قایقرانی با هزینه
-اتاق مخصوص افراد سیگاری
-مرکز نگهداری از کودکان
-پارکینگ خصوصی رایگان
-اینترنت وای‌فای رایگان
-انبار چمدان
-تبدیل ارز
-و ...

هتل کلاریون گلدن هورن استانبول

رستوران و کافی شاپ هتل

در هتل کلاریون گلدن هورن استانبول، رستوران هالیچ وجود دارد که به منظور  صبحانه باز می باشد و با منوی À la carte آماده ارائه خدمات به مهمانان و مسافران می باشد. همچنین سرو صبحانه و سایر سرویس های غذایی در اتاق های هتل صورت می پذیرد. از غذاها و نوشیدنی های ارائه شده در رستوران این هتل، می توان به بار، غذاهای رژیمی، بسته های ناهار و غذای کودک اشاره کرد. به طور کلی کافی شاپ و رستوران با انواع نوشیدنی ها و غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی به مسافران و مهمانان هتل سرویس های متنوع غذایی را ارائه می دهد.

 

هتل کلاریون گلدن هورن استانبول

اتاق های هتل کلاریون گلدن هورن استانبول

در هتل کلاریون گلدن هورن استانبول اتاق های شیک و مجللی وجود دارد که آماده پذیرایی به مسافران می باشند. تمامی اتاق‌های هتل به تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی اختصاصی، تهویه مطبوع هوا، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، میز کار، کتری برقی، کمد و ... مجهز می باشند. از انواع اتاق‌های هتل کلاریون گلدن هورن، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-اتاق های لوکس کینگ با نمای دریا

اتاق های لوکس کینگ دارای بالکن با نمای دریا می باشند و 30 متر مربع مساحت دارند و در آن ها یک تخت کینگ قرار داده شده است.

-اتاق های دوقلوی لوکس با بالکن و چشم انداز دریا

این اتاق ها دارای 30 مترمربع مساحت هستند و در آن ها دو تخت دوقلو قرار گرفته است.

-اتاق دوقلو فوق العاده

این اتاق ها دارای 27 مترمربع مساحت می باشند و در آن ها دو تخت دوقلو قرار داده شده است.

-کینگ سوئیت با نمای دریا و بالکن

این سوئیت، 30 متر مربع مساحت دارد و در آن یک تخت کینگ وجود دارد.

-اتاق های دوقلوی لوکس با منظره دریا

این اتاق های مساحتی 27 و 30 متر مربعی دارند و در آن ها دو تخت دوقلو قرار داده شده است.

 

هتل کلاریون گلدن هورن استانبول

نزدیکترین جاذبه های دیدنی به هتل

در اطراف هتل کلاریون گلدن هورن استانبول، جاذبه‌های دیدنی و گردشگری متعدد وجود دارد. در این ادامه فاصله برخی از این اماکن مهم تا هتل کلاریون را بیان می کنیم:

-میدان تکسیم در فاصله 3.8 کیلومتری از هتل کلاریون گلدن هورن قرار دارد.
-ایستگاه مترو تکسیم در فاصله 3.8 کیلومتری از هتل گلدن هورن قرار گرفته است.
-برج گالاتا استانبول در فاصله 4.2 کیلومتری از کلاریون گلدن قرار دارد.
-کاخ توپکاپی در فاصله 5.9 کیلومتری از هتل کلاریون گلدن هورن استانبول واقع شده است.
-مسجد آبی در فاصله 6.4 کیلومتری از هتل کلاریون واقع شده است.
-فرودگاه استانبول در فاصله 28.2 کیلومتری از کلاریون گلدن هورن واقع شده است.

 

هتل کلاریون گلدن هورن استانبول

نظر مسافران در مورد هتل کلاریون گلدن استانبول

مسافرین و مهمانی که در هتل کلاریون گلدن هورن استانبول اقامت داشته اند، بازخوردهای متفاوتی را نسبت به امکانات و موقعیت قرارگیری هتل بیان کرده اند. بسیاری از مهمانان از  رفتار مناسب پرسنل هتل، تمیزی اتاق ها، نمای بی نظیر اتاق ها به دریا، حمل و نقل رایگان به میدان تکسیم، اینترنت و  پارکینگ رایگان ابراز رضایت داشته اند و از نداشتن استخر در هتل، تنوع کم صبحانه و ... ناراضی بوده اند؛ بنابراین شما می توانید در سفر به استانبول با توجه به سلیقه و نیاز خود به رزرو یکی از اتاق های این هتل اقدام نمایید.