آیا شبکه های اجتماعی می توانند رتبه بندی سئو شما را بهبود بخشند؟

وقتی کمپین بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را راه اندازی می کنید ، همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود آن هستید. وقتی به دنبال راه حل هستید ، ممکن است تعجب کنید که آیا رسانه های اجتماعی می توانند رتبه سایت شما را بهبود ببخشند یا خیر.در این مقاله، ما به تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو بحث خواهیم کرد.

طراحی سایت-تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

نقش شبکه های اجتماعی در رابطه با سئو

در حالی که شبکه های اجتماعی نمی توانند به طور مستقیم بر رتبه بندی سئو تأثیر بگذارند ، می تواند بر عواملی تأثیر بگذارد که بر رتبه بندی شما تأثیر می گذارد رسانه های اجتماعی قادر به ایجاد ترافیک سایت شما هستند. اگر لینک های صفحه خود را در پروفایل رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید ، می توانید ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید.
شبکه های اجتماعی نیز به محتوا کمک می کنند. ایجاد محتوا یکی از ارزشمندترین راه ها برای افزایش رتبه بندی سئو شماست.
هنگام ایجاد محتوا، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهید. به صورت وبلاگ، کتابهای الکترونیکی، فیلم ها و اینفوگرافیک ها ارائه می شود. بازاریابی محتوا شامل به اشتراک گذاری دانش ارزشمند با مخاطبانی که به دنبال آن هستند.
هنگامی که فرد با هدایت درست، محتوای شما را پیدا کرد، آنها وقت خود را برای خواندن آن می گذرانند. مدت زمان بیشتر در صفحه شما سیگنالی را به Google ارسال می کند که صفحه شما با ارزش است. این صفحه برای دستیابی بیشتر به اطلاعات ارزشمند شما، صفحه شما را بالاتر می برد.
بسیاری از افراد محتوای شما را به صورت ارگانیک پیدا می کنند، اما می توانید از شبکه های اجتماعی برای کمک به افراد بیشتر در کشف محتوایتان استفاده کنید. شبکه های اجتماعی شما را قادر می سازد تا محتوای ارزشمندی را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. شما می دانید که دنبال کنندگان شما به مشاغل شما علاقه مند هستند، بنابراین محتوای مرتبط شما به آنها کمک می کند تا با مطالب شما درگیر شوند.
همچنین این فرصت را برای شما ایجاد می کند که محتوای بیشتری را گسترش دهید. پیروان شما می توانند مطالب شما را با دیگران به اشتراک بگذارند و فرصتی برای موارد جدید برای دیدن محتوای شما ایجاد کنند. این میزان ارزش بیشتری در برند ایجاد می کند و منجر به شناخت سایت شما می شود.
افزایش ترافیک در سایت شما بدان معنی است که افراد بیشتری در حال خواندن مطالب شما هستند و این باعث بهبود رتبه سئو شما می شود.

طراحی سایت-تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

بهترین شبکه های اجتماعی برای SEO چیست؟

شبکه های اجتماعی زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما کدام یک از آنها به شما در سئو کمک می کنند؟ در اینجا سه سایت برتر اجتماعی وجود دارد که به بهترین وجه کار می کنند.

۱-فیس بوک

فیس بوک یکی از بهترین سایت ها برای به اشتراک گذاری محتوا است. این شبکه اجتماعی ارسال و به اشتراک گذاری مطالب را با دنبال کنندگان شما آسان می کند. فیس بوک به شما امکان می دهد لینک هایی را با بلاگ ها، فیلم ها و اینفوگرافیک ها به اشتراک بگذارید.
از همه بهتر، Google می تواند لینک ها را در فیس بوک پیمایش کند. این بدان معناست که اگر به محتوا در فیس بوک لینک دهید، گوگل آن را مورد بررسی و فهرست بندی قرار می دهد. اگر پیوند در چندین صفحه به اشتراک گذاشته شود، به ویژه مفید است.
این سایت اجتماعی به شما امکان می دهد تا محتوا را مستقیماً با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. هر روز می توانید مطالب جدیدی ارسال کنید. این یک راه عالی برای هدایت ترافیک شبکه های اجتماعی به وب سایت شما است.

طراحی سایت-تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

۲-توییتر

توییتر یک سایت عالی رسانه اجتماعی برای به اشتراک گذاری محتوا است. می توانید عکس، فیلم و لینک های محتوا را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.
در حالی که صفحات توییتر مانند فیس بوک قابل پیمایش نیستند، اما این ویژگی منحصر به فرد دیگری را ارائه می دهد. استفاده از هشتگ در توییتر رواج دارد. در حالی که می توانید از آنها در فیس بوک استفاده کنید، اما عمدتاً در توییتر و اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرند.
هشتگ کلمات کلیدی برای محتوای شما هستند. اگر افراد با استفاده از آن کلمات کلیدی را جستجو می کنند، هشتگ شما را پیدا می کنند و محتوای شما را پیدا می کنند. این یک راه عالی برای کمک به افراد بیشتر در کشف برند شما و بازدید از سایت شما است.

طراحی سایت-تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

۳- یوتیوب

محبوبیت YouTube در سالهای اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. محتوای ویدیو به طور فزاینده ای برای مخاطبان شما با ارزش تر است. مخاطبان شما می خواهند برای به دست آوردن اطلاعاتی که برایشان ارزشمند است، فیلم ها را تماشا کنند.
فیلم ها ابزاری عالی برای تقویت ترافیک ارگانیک هستند. با افزودن فیلم به سایت خود، منجر به مشغول ماندن طولانی تر افراد در سایت می شوید. تعامل طولانی تر سیگنال مثبتی را به Google ارسال می کند و سایت شما را بالاتر می آورد تا به نتایج ارزشمندتری برسد.

طراحی سایت-تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.