ارسال پست مهمان مهمترین استراتژی برای افزایش میزان خواندن وبلاگ شما است.

پست مهمان چیست؟

“پست مهمان” به معنی نوشتن و انتشار مقاله در وب سایت یا وبلاگ شخص دیگر است.
برخی وب سایت ها این امکان را در سایت خود ارائه می دهند. و آن را در وبلاگ های دیگر با مخاطبانی که می خواهند با آنها صحبت کنند، انجام می دهند. این یک راه عالی برای ارتباط با خوانندگان جدید و نشان دادن نام شما است.
سه دلیل وجود دارد که پست مهمان چنین استراتژی کلیدی برای هر وبلاگ نویسی برای ایجاد نفوذ آنلاین است:

ایجاد ارتباطات با پست مهمان

وبلاگ نویسان به محتوای خوب نیاز دارند. با اینکه یک وبلاگ نویس خوب باشید و ارزش خود را به وبلاگ شخص دیگری اضافه کنید ، می خواهید با دیگر وبلاگ نویسان رابطه برقرار کنید.
وبلاگ نویسان درصد زیادی از گفتگوهایی را که در اینترنت اتفاق می افتد، به ویژه در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر تشکیل می دهند. آنها می توانند بسیار تأثیرگذار باشند. که باعث می شود آنها دوستان خوبی داشته باشند.
با دوستی با سایر وبلاگ نویسان از طریق Guest post، قصد دارید تأثیر خود را در عرصه رسانه های اجتماعی افزایش دهید، که در نهایت منجر به بیشتر مشترکین وبلاگ خواهد شد.

طراحی سایت-پست مهمان راهی برای رشد مخاطبان

پست مهمان برای موتورهای جستجو عالی است

مورد غیر قابل مذاکره که شما باید پست مهمان داشته باشید این است:
وبلاگ نویس میزبان باید پیوندی به وبلاگ شما در پست در جایی (معمولاً در آغاز یا پایان) درج کند.
با گذشت زمان، این بک لینک ها ارزش وبلاگ شما را در موتورهای جستجو بالا می برد و مطالب شما را از طریق گوگل، یاهو، بینگ و دیگران پیدا می کند.

پست مهمان باعث آشنایی با افراد جدید می شود

شاید بهترین قسمت Guest post این باشد که به شما امکان می دهد وارد یک انجمن از قبل تأسیس شده و پیام خود را به اشتراک بگذارید. این امکان را به شما می دهد تا در صورت انجام درست کار با افراد جدید ارتباط برقرار کنید که در نهایت می تواند به شما سود برساند.
با مشاهده ارزش پست مهمان، می بینید که با گذشت زمان به خوانندگان، طرفداران و دنبال کنندگان بیشتری تبدیل می شود. برعکس، اگر تنها کاری که همیشه انجام می دهید درخواست یا فروش است، ممکن است مشهور شوید، اما با اعتبار خاصی که نمی خواهید.

پست مهمان دیگران در سایت شما

اگر خواهان این موضوع هستید که در وب سایت های دیگران پست مهمان ایجاد کنید، منطقی است که خود شما نیز این قابلیت را در سایتتان داشته باشید.
برخی از وبلاگ نویسان حتی پست مهمان در وبلاگ خود را ارسال می کنند و از طریق وبلاگ خود به آن پیوند می زنند.

طراحی سایت-پست مهمان راهی برای رشد مخاطبان

قوانین پست مهمان

هنگامی که برای شخص دیگری Guest post می گذارید، موارد زیر را انجام می دهید:

  • پیوند به پست از وبلاگ خود
  • تبلیغ آن را در توییتر (چندین بار)
  • آن را در فیس بوک به اشتراک بگذارید
  • قدردانی از فرد مورد نظر
  • ارسال پاسخ و نظرات در رابطه با پست

طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.